Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Déjà Vu – JaeYong

||

 


Ajánlott zene: TXT – Sugar Rush Ride

 

Érzem, hogy nem tudok ellenállni a kísértésnek. Minden porcikámat bizsergeti a forró izgalom, a kezem mégis nyirkos, ahogy az utolsó darab kapszulát forgatom ujjaim között. Annyi ellenérvet próbáltam felsorakoztatni, hogy miért nem kéne bevennem, de a józan eszemet elhomályosítja a vágy, hogy újra láthassalak. Nincs rá garancia, hogy ez valóban így lesz, de ezt a kockázatot vállalom, úgysincs veszíteni valóm. Inkább élek egy olyan múltban, amiben már többször boldogok voltunk, mint egy olyan valóságban, amelyben nem ismerlek.

Nyelvemre helyezem az emlékeket őrző kapszulát és leöblítem az utolsó korty sojuval. A kanapéra ledőlve szinte azonnal magába ránt a már ismerős, kissé bizonytalan érzés, amitől olyan, mintha egyszerre álmodnék és lennék ébren. Már nem én uralom a testemet és a gondolataim is hamarosan megszűnnek; egy olyan személy veszi át a tudatom felett az irányítást, aki régóta nem létezik, de egykoron én voltam.

 

 

Enyhén fűszeres, édes narancsillatra és lágy jazz dallamára ébredtem. Ahogy felültem, lecsúszott a vállamról egy pokróc – biztosan a kedvesem terítette rám, amíg aludtam. Kiskutyám, aki addig a lábamnál feküdt, lelkesen odaugrált hozzám, és boldogságát, miszerint végre fent vagyok, nedves orrpuszikkal fejezte ki.

– Szia, szépségem! Szeretnél kimenni? – kérdeztem, mire izgatott farokcsóválás volt a válasz. – Rendben, értettem, mindjárt kiviszlek, csak előbb nézzük meg, minek van ilyen jó illata – simogattam meg puha fejét, majd feltápászkodtam a kanapéról.

A konyha felé indulva a sürgés-forgás zajai és a zene egyre jobban felerősödött. A helyiségbe belépve azonban minden határozottságom elszállt, nem voltam felkészülve arra a jelenségre, ami elém tárult. A rádióból a kedvenc Frank Sinatra dalom szólt, melynek ritmusára szerelmem úgy ringatta csípőjét, hogy azt a legprofibb táncosok is megirigyelnék, öblös bariton hangjával pedig úgy kényeztette érzékeimet, mintha bűnbe akarna csábítani. Jaehyun kötényt viselt elegáns ruhája felett, de még így sem tudta eltakarni férfias alakját, formás hátsó felét. Egyik kezében egy tál habnak tűnő valamit tartott, a másikban fakanalat, amivel olyan gyengéden keverte a fehér masszát, mintha csak selymet készítene. Minden mozdulatával szinkronban megfeszültek a hátán domborodó izmai, szinte éreztem a testéből áradó feromonok bódító illatát. Teljesen lenyűgözött, mint egy tökéletesen elkészített műalkotás, amit a távolból csodálok, mégis közelebb érzem a lelkemhez, mint bármi mást abban a pillanatban.

Tekintetemet egyenesen rá szegezve egyre közelebb araszoltam hozzá, mígnem erős hátának ütköztem. Úgy vonzott magához, mintha ő lenne a Föld, én pedig a Holdja – végtére is, a gondolataim állandóan körülötte keringtek. Karjaimat keskeny dereka köré fonva gyengéd csókot leheltem a nyakára, majd államat vállára támasztva figyeltem, ahogy tevékenykedik. Szerelmem, reagálva a közelségemre, belesimult ölelésembe és gyönyörű mosollyal köszöntött.

Imádtam elnézni, ahogy süt, bár én voltam a szakács, ő sokkal finomabb süteményeket szokott készíteni. Ez volt a mi közös megállapodásunk. Én készítettem a főételeket, ő pedig mindig meglepett valami isteni édességgel.

– Tessék, kóstold meg! – nyújtott felém egy kanállal abból, amit eddig kevert.

– Úristen, cukorsokk! – kaptam a számhoz meglepetten, mert valami citrusosra számítottam az illatok alapján.

– Akkor elég édes lett – Jaehyun a reakciómat látva még szélesebbre húzta mosolyát, mintha direkt csinálta volna.

– Amúgy finom, de mi ez? Azt hittem, valami narancsosat készítesz – kérdeztem, majd szedtem még egy kanállal. Hiába, Jaehyun és Ruby után az édesség a másik gyengém.

– Jól érezted, narancsos szegfűszeges mézeskalácsot sütöttem, ami mindjárt kész, ez pedig a cukormáz lesz a tetejére – magyarázta, közben végig az ajkamat figyelte, mintha lenne rajta valami. Ujjaival megtámasztotta az államat és vaníliaízű csókot adott, ami, ha lehetséges, még mámorítóbb és édesebb volt, mint a cukormáz.

– Maradt egy kis hab az ajkadon – mondta szerényen, és megtörölgette szám sarkát, majd kivette a sütőből a tepsit.

Ezzel csak azt érte el, hogy még többet akarjak, de tudtam, hogy arra még várnom kell, mert kiskutyám egyre türelmetlenebbül téblábolt a lábunknál. Úgy éreztem, én vagyok az a kisgyerek, aki nem eheti meg a csokoládéját, ami ott van előtte az asztalon, csak akkor, ha megcsinálta a házi feladatait.

–  Menjünk, vigyük ki Rubyt egy kicsit, utána együtt feldíszítjük a mézeskalácsokat – ajánlotta fel, miközben megtörölte a kezét egy konyharuhában.

Válaszul megragadtam Jaehyun kötényének nyakrészét és magamra vontam egy intenzívebb csókra. Kezeit csípőmre szorítva húzott magához közelebb, hogy egy légvételnyi hely se legyen közöttünk, és megajándékozott egy isteni ráadással.

– Ha így folytatjuk, jól fogok veled lakni, és akkor nem lesz, ki megegye ezt a sok süteményt – leheltem kipirultan.

– Kíváncsi leszek, hogyha majd megkóstolod a piskótával együtt, mennyi idő kell, hogy megedd az összeset. Nem adok két órát, és már csak morzsa marad utána – mondta incselkedően, miközben kioldozta a kötényét.

Ujjainkat összefűzve húzott maga után az előszobába, majd gyors felöltözés után kivittük Rubyt sétálni. A szállingózó hóesésben egymás mellett lépkedve meghitt csend ölelt körül bennünket. Jaehyun a hóban játszó Rubyt figyelte, az én gondolataim pedig ismét kedvesem körül forogtak; próbáltam feleleveníteni azt a pontot, amikor ennyire a szerelme függőjévé váltam.

 

 

Kábultan ébredek, és úgy lüktet a fejem, mintha légkalapáccsal vernék. Hiába volt ez már az ötödik eset, amikor bevettem egyet a speciális kapszulák közül, a mellékhatásokat nem viseltem jól. És nem is a fizikai fájdalommal volt a probléma, mert arra elég volt bekapni néhány fájdalomcsillapítót és pihenni egy napot. A lelkemet sokkal jobban kikezdte egy ilyen utazás. Minden alkalom után úgy éreztem magamat, mint egy földből kitépett rózsa, aminek egy vázában kell szenvednie, hogy örömöt okozzon a társadalomnak, azzal a tudattal, hogy ő már soha nem virágozhat többet. Azt az életet, amit az imént újra átéltem, soha nem kaphatom már vissza. Abban az időben, bár sokkal szerényebb körülmények között, de boldog életem volt. Most viszont nincs semmim, csak egy jelentéktelen állásom, ahol naphosszat gürizek a semmiért, mint egy átkozott mókuskerékben. Elegem van már ebből.

Elkeseredetten feltápászkodom az elnyűtt kanapéról és nagy nehezen kitámolygok a konyhába, ahol egyenesen a gyógyszeres szekrényhez nyúlok. Két fájdalomcsillapítót is beveszek, hátha enyhül a keserves fájdalom, ami szétfeszít belülről. Eddig a pillanatig nem tudtam, hogy ennyire hiányozhat valaki egy előző életből, aki most talán nem is létezik.

Bevánszorgok a hálóba és úgy, ahogy vagyok, ruhástól lefekszem az ágyra. Még annyi energiám sincs, hogy kihúzzam magam alól a takarót, olyan fáradtság uralkodik a testemen, lelkemen egyaránt. Már csak aludni szeretnék.

Az ördög ott lebeg az ágyam felett és a világ legnagyobb hazugságával hiteget, amellyel végül mély álomba ringat: holnap minden jobb lesz.

 

 

Kellemesen melengették a délutáni napsugarak az arcomat, ahogy ott feküdtem egy tisztás szélén, Silla határában. Valahol a közelben egy patak csörgedezett, tisztán hallottam a víz csobbanását, a madarak boldog csicsergését. Minden békés volt, de csupán néhány percig élvezhettem.

Arra lettem figyelmes, hogy nem vagyok egyedül. Jóval messzebb tőlem egy férfi gyakorolta a kardforgatást. Észrevétlenül egy cseresznyefa árnyékába húzódtam remélve, hogy nem vett észre, onnan néztem. Mozdulatai finomak és kecsesek voltak, mint egy daru násztánca. A figurákból ítélve egy ünnepi szertartásra készülhetett, talán esküvőre. Amennyire ki tudtam venni a távolból, körülbelül velem egyidős lehetett, magas volt és izmos. Látszott, hogy nem először fog fegyvert, rutinosan forgatta ujjai közt a pengét. Nem tudtam levenni róla a szemem, gyönyörű és kifinomult volt, amit csinált.

Annyira elmélyedtem a figyelésében, észre sem vettem, hogy alig pár méter választ el tőle. A következő pillanatban egy kard csapódott annak a fának a törzsébe, éppen a fejemmel egy vonalban, amely mögött rejtőztem. Ijedtemben hátraestem és zavartan próbáltam felfogni, hogy mi történt. Majdnem meghaltam!

– Majdnem megölt! – adtam hangot sopánkodásomnak, és felkelve a földről leporoltam a hanbokomról a koszt.

– Talán nem kellene a fa mögül leskelődnie, mint valami közönséges bűnözőnek – vágott vissza bizalmatlanul az idegen, miközben kihúzta a fába szorult kardját. Még, hogy én? Na, álljon meg a menet!

– Nem vagyok bűnöző – reagáltam enyhén sértetten. – Észrevettem, hogy a tisztás másik oldalán gyakorol, és kíváncsi voltam rá. Elnézés, hogy meglestem – vallottam be. –  Nagyon tehetséges kardforgató – mondtam őszintén, kissé félve a reakciójától. Olyannak tűnt, aki távolságtartó a többi embertől.

– Köszönöm – válaszolt megenyhülve, és mintha egy halvány mosoly is átfutott volna az arcán. – De elő ne forduljon még egyszer, mert a végén tényleg megölöm véletlenül – fűzte hozzá tettetett szigorúsággal. Volt valami, ami megfogott benne, már akkor, amikor messziről figyeltem. Bár kívülről hidegnek és keménynek tűnt, úgy éreztem, nem ez az igazi énje. A mozdulataiból áradt a gyengédség és valami felismerhetetlen szomorúság. Meg szerettem volna ismerni a benne rejlő titkokat.

– Megkérdezhetem, hogy mennyi idős? Úgy gondolom, körülbelül egykorúak lehetünk, én huszonhat éves vagyok. Esetleg tegeződhetünk? A nevem Lee Taeyong – zúdítottam rá egyszerre a gondolataimat. Reméltem, hogy nem ijesztettem el azonnal. A koromat hallva mintha elcsodálkozott volna, de egy pillanat töredéke alatt rendezte arcvonásait.

– Nemrég töltöttem be a huszonötöt. Részemről rendben van. Jung Jaehyun vagyok – mutatkozott be. Máris úgy éreztem, hogy egy lépéssel közelebb kerültünk egymáshoz. Reméltem, hogy egyszer a barátjaként tart majd számon, akiben megbízik.

– Kérni szeretnék egy szívességet – álltam elő hirtelen egy ötlettel. – A családom azt szeretné, hogy a palota udvarában szolgáljak, viszont legutóbb megbuktam, pont a kardforgató vizsgán. Sajnálatos módon egyáltalán nincsen érzékem a fegyverekhez. Megkérhetlek, hogy legyél a tanárom? – kérdeztem reménnyel telve. Valószínűleg kihallotta a hangomból az elveszettséget és a megfelelni akarást, mert hajába túrva valóban elgondolkodott az igazából őszinte kérésemen. Végtelennek tűnő idő után végre megszólalt.

– Rendben, tanítalak. De ne hidd azt, hogy ingyen teszem! – mondta sejtelmes félmosollyal, melytől kirajzolódott arcán egy kedves gödör.  

– Hálásan köszönöm! – hajoltam meg előtte boldogan, amiért beleegyezett. Hajlandó voltam bármennyit fizetni azért, hogy megismerhessem ezt a rejtélyes fiatalembert, aki az első perctől kezdve rabul ejtette az érdeklődésemet.

Ez volt az első találkozásunk és egyben a barátságunk kezdete.

Idővel a tiltott határvonalak elhalványultak közöttünk, ahogyan egyre jobban megismertük egymás belső világát. Képesek voltunk napkeltétől napnyugtáig beszélgetni, még az éjszakai égbolton hallgatózó csillagok sem zavartak bennünket. Csak ketten voltunk, távol a családi elvárásoktól, a társadalom nyomásától. Olyan könnyedén kinyitottuk a bezárt ajtóinkat, ahogyan az esti szél felkavarta a körénk lehullott cseresznyevirágokat.

Hanyatt feküdtünk a ragyogó univerzum alatt. Egyikünk sem szólalt meg, ahogyan egyikünk sem merte megmozdítani a köztünk összekulcsult kezeinket, nehogy megszakadjon a pillanat gyönyöre. A saját biztonságos buborékunkon belül léteztünk, ahol nem kellett attól félnünk, hogy sérelem ér bennünket.

Egymás menedéke, egymás jövője voltunk.

 

 

Zokogva kelek fel gyönyörű álmomból, azt kívánva, hogy bárcsak valóság lenne. Az első életünk. Olyan volt ez most, mint egy pofoncsapás a sorstól. Legalább annyira fáj, mintha egy nyílt sebbe sót dörzsöltem volna. Már sose leszek boldog?

Dühösen letörlöm az arcomat égető könnyeket és kipattanok az ágyból. Alkoholra van szükségem, de gyorsan. Az előszobába érve magamra kapom a kabátomat és a cipőmet. Felmarkolva a kulcsomat és a tárcámat úgy lépek ki a lakásból, hogy tükörbe se nézek. El tudom képzelni, mennyire nyúzott lehet az arcom.

A néhány sarokra lévő vegyesbolt felé veszem az irányt. Késő este lévén elég zsúfolt az utca, több mint tíz perc alatt teszem meg az alig ötpercnyi távolságot. A boltban is sokan vannak, ezért csak célirányosan megyek, egyenesen az alkoholos hűtőkhöz, utána az édességekhez. Nem sokkal később hat üveg sojuval és négy zacskó chipssel felpakolva távozok, és lehajtott fejjel hazafelé veszem az irányt.

Már az utolsó zebrán haladok át sietősen, hogy minél hamarabb kikerüljek az emberek tömegéből, amikor hirtelen valaki keményen a vállamnak ütközik. Kiesik a kezemből a zacskó, és az összes üveg millió darabra pattan szét a betonon. A jelenetet látva a mellettem lévő emberek ijedten arrébb ugranak, nehogy kár essen a drága cipőjükön a szilánkoktól. Idegesítőek.

– Francba, nem tudsz figyelni? – szólok oda ingerülten az idegennek, aki nekem jött.

Leguggolok a zacskóért, hogy legalább a nagyobb darabokat ki tudjam dobni. Szemem sarkából látom, ahogy a férfi is lehajol segíteni. Ez a minimum, ha már miatta veszett kárba az összes sojum.

– Sajnálom, véletlen volt! – szabadkozik, miközben felszedi a többi kiszóródott holmit.

Hangjától azonnal megáll a kezem a levegőben, még lélegezni is elfelejtek. Különleges erő kerít hatalmába, mintha megfordulna velem a valóság, szédülök. Olyan déjà vu érzésem van. Lehetséges volna?

– Siessünk, mindjárt piros lesz! – reagálni sincs időm, amikor megragad a csuklómnál fogva és maga után húz a járdára, arra, amerre lakom.

Összemosódik a világ körülöttünk, amikor tekintetünk találkozik, és meglátom azt a ragyogó fényt az előttem álló férfi szemében, amelyről már majdnem lemondtam. Szinte lassított felvételként figyelem, ahogy az arcvonásai megváltoznak, és a kezdeti sokkot felváltja a rádöbbenés. Felismer engem, ahogyan én is Őt. Ebbe az egyetlen, végtelen pillanatba sűrűsödik bele a múltunk, a jelenünk és az összes következő életünk, aminek az újratalálkozás lehetősége ad értelmet.

– Végre megtaláltalak! – mondja, és az a gyönyörű gödröcskés mosoly terül el az arcán, amelyre mindennél jobban vágytam.


___________________________

Sziasztok! ^^

Hú, sok időnek tűnik ez a félév, amíg pihentettük a kihívást, de közben olyan eseménydús is volt, hogy gyorsan eltelt. Mindenesetre nagyon örülök, hogy végre folytatjuk, hogy sikerült a zenémre írnotok. És hogy én is meg tudtam írni ezt a novellát. Furcsa, úgy négy napja még azt se tudtam hogyan és miként írjam, aztán végül két nap alatt sikerült befejezni. Remélem nagyjából mindenkinek érthető volt, de azért röviden felvázolom, hogy mi volt az alapkoncepcióm.

A jelenben elő embereknek van lehetősége visszatekinteni a korábbi életükből egy-egy legszebb emlékbe, ehhez pedig kapszulák társulnak. Kicsit ilyen black mirror szerűen képzeltem. A jelent jelenidőben írtam, a visszaemlekezéseket pedig múlt időben, az első flashbacket egyébként 1956 körülre gondoltam, a másodikat pedig a Silla királyság korszakába, de ez talán egyértelműbb volt. 

A kosztümös részhez nagy inspiráció volt számomra az alábbi dal, mind hangzásban és szövegében, ajánlom, hogy olvassátok el megint az egészet végig ezzel a zenei aláfestéssel. Plusz egy gondolat, érdekes, már azelőtt nagyon illet a zene a fejemben elképzelt jelenethez, mielőtt tudtam volna, hogy miről szól, de amikor megnéztem a fordítást... Déjà vu volt az érzésem nekem is! :D Én mondom, ez a zene a novellámról szól! 

https://youtu.be/5tP5hknskAU?si=c3IrNnXdTI-F-YYf

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Addig is hadd kívánjak Áldott Karácsonyt Mindenkinek!❤️

13 megjegyzés

  1. Sziaa^^
    Annyira örülök, hogy így lett vége! Végig ez a "szenvedés" ment, hogy nem lehet azzal akivel szeretne, baromi jó volt egy ilyen lezárást olvasni. Elég rendesen tudtad hozni azt a tipikus érzelmi hullámvasutas érzést :D Olyan jó volt minden pillanatot olvasni, ahol együtt töltöttek időt. Rendkívül tetszenek az olyan történetet, ami egy alternatív univerzumban játszódik, és csak valami aprósággal különbözik a mi világunktól - ugye jelen esetben a kapszula. :D Sokszor elgondolkodok én is ilyeneken, hogy de jó lenne valami hasonló tematikával írni, de végül sose jutok el odáig. Egyébként teljesen érthető volt a novellából is az alapkoncepció, de jó hogy tisztáztad biztosra :D
    Az egész tényleg egy cukorsokk volt, imádtam. Az elején a kis kutyus a nedves orrpuszi kifejezéssel hát megzabálom.
    Köszönöm, hogy olvashattam. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Hát, igen, az élet sem habos torta, de én szeretem a jó és reményteli befejezéseket, így magamat hazudtoltam meg valami rip véggel. Nyilván van olyan műfaj, ahova kell a fordulat meg a bum lezárás, de ez nem az volt. XD
      De jó, hogy átjött az alapkoncepció, ebben kicsit bizonytalan voltam, de akkor örülök, hogy érthető is volt. Igen, szerintem is érdekes lenne egy ilyen világban élni, ami más mint a mi sima világunk, ki tudja, lehet létezik. XD De jó lenne tőled is olvasn ilyen fantasy alternatív világot, remélem írsz majd egyet!
      Örülök, hogy tetszettek a meghitt kis pillanatok a novellából, meg az orrpuszi, hát igen, a kiskutya nem maradhatott ki.
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál! ^^

      Törlés
  2. Szia!^^
    Wow, hát nagyon régen volt már, hogy utoljára olvastam tőled, és most megint annyira örülök, hogy újra itt a challenge és lesz rá lehetőségem! Nagyon megfogott a novellád, teljesen átjárt a hangulata, és szerintem a zenét is tökre lehetett érezni benne.
    Nekem egyébként végig a Goblin járt a fejemben, és valahogy úgy értelmeztem az egészet, hogy több életükben is egymásra találnak, a kapszula pedig igazából csak egy menekvés Taeyongnak, mert ő valahogy emlékszik mégis Jaehyunra. De a magyarázat után sokkal értelmesebb lett xddd szóval szerintem az én értelmezésemmel volt a baj és azzal, hogy nem tudtam elvonatkoztatni a Goblintól :D
    Nagyon tetszett a karácsonyi hangulat az első visszaemlékezésnél, a mézeskalácssütés és kutyasétáltatás a hóban annyira aranyos volt, nagyon lehetett érezni, tényleg mennyire szeretik egymást. Én tökre szeretem egyébként az ilyen történelmi dolgokat is, szóval tökre örültem, hogy Silla korába helyezted el az egyik életüket, nagyon hangulatos volt. A végén is nagyon tetszett, hogy találkoztak és rögtön felismerték egymást. Erről egyébként rögtön az ACOTAR jutott eszembe, mikor Rhysand az első találkozásuknál mondja Feyranak, hogy “There you are, I’ve been looking for you”. Nem tudom, hogy olvastad e könyvsorozatot, de nekem hirtelen tökre ez ugrott be :D
    Egyébként tökre elgondolkodtatott, hogy milyen lenne ez a való életben, ha létezne valami, amivel láthatnánk az előző életünket. Nagyon izgi lenne szerintem, de közben tök szomorú is, hiszen itt is Taeyong igazából végig szenvedett, ameddig nem találta meg Jaehyunt. Mindenestre nagyon érdekes felvetés, és mindenképp elgondolkodtató.
    Nagyon tetszett a novellád, köszönöm, hogy olvashattam, várom a következőt is!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Igen, sajnos régen volt, de újra itt vagyunk, reméljük, hogy már nem kell olyan sokat várn egy-egy kör után a következő novellára. :D
      Örülök, hoyg megfogott és a dalt is érezted benne, igyekeztem a lehető legtöbb módon átadni, akár szövegben, akár mint az érzelmi hullámvasút részében, egyszer fent, egyszer lent.
      Amúgy a Goblin is jó ötlet, én is valahogy így képzeltem, hogy tényleg minden életükben egymásra találtak, csak a jelen már annyira fejlett, hogy képes volt vissza is nézni ezekre célzottan, mint egy visszatekert mozifilmre, de csak korlátozott lehetősége volt erre.
      Igen, gy karácsonyhoz közeledve mindenképp szerettem volna egy kis szívet melengető jelenetet, örülök, hogy ez tetszett neked is. ^^
      Az a Sillás jelenet amúgy Vivien ötlete volt, hogy miylen jó lenne benne egy ilyen régebbi korból való, és igaza volt, meg közben nekem a Hwarang jutott amúgy eszembe, miközben írtam, na meg jött hozzá ez a kínai dal is, hát olyan jó volt azt a részt megírni, nekem az lett belőle amúgy a személyes kedvencem, na meg a karácsonyi is.
      Mindig olyan könyveket hoztok nekem, amiket amúgy nem ismeek, de tök jó, hogy említed, mert szeretem az ilyen sztorikat, majd rákeresek, mi is ez. XD
      Érdekes lenne, nem tudm amúgy, vannak-e előző életeink, én szeretek eljátszani a karaktereink életével, hogy nekik voltak meg ilyenek, de nem gondoltam sose igazából, hogy nekünk így volt-e, olyan megfoghatatlan ez a való életben. De tényleg érdekes lenne, ha nem csak élnénk hanem lenne valami extra képességünk vagy technikánk valami ilyesmire.
      Örülök, hogy tetszett a novellám, köszönöm, hogy elolvastad és írtál! ^^

      Törlés
  3. Szia^^
    Azt már az elején szeretném leszögezni, hogy mindenféle magyarázat nélkül abszolút érthető volt a történet:-) Régebben szerettem a fantasys sztorikat, de egyre inkább elmentek abba a nyakatekert, túlgondolt irányba, ami az én értelmi képességeimet már meghaladja, de szerencsére itt csak lightosan volt beemelve a természet feletti, ezt pedig ilyen formában nagyon szeretem.
    Amikor megláttam, megmosolyogtatott, hogy te is, én is Taeyongról írtunk:-)
    Jaj, amúgy én ezt simán el tudtam volna képzelni egy folytatásos történetnek! Ahol minden fejezetben egy másik előző életbe kaphatunk betekintést.
    Nagyon aranyos volt az első emlék. Olyan meghitt és visszafogottan érzéki, ahogy a konyhában incselkednek egymással. Nagyon rossz lehetett Taeyongnak visszatérni minden egyes ilyen átélt élmény után. De ha a helyében lettem volna, biztos, hogy én is bevettem volna azokat a kapszulákat.
    „Minden alkalom után úgy éreztem magamat, mint egy földből kitépett rózsa, aminek egy vázában kell szenvednie, hogy örömöt okozzon a társadalomnak, azzal a tudattal, hogy ő már soha nem virágozhat többet. „ Szerintem ezzel a leírással tökéletesen ábrázoltad Taeyong érzéseit. Nagyon tetszett ez a virágos hasonlat, és a karácsony miatt még a fenyőfákat is eszembe juttatta, amik kihajítva hevernek dísztelenül, csupaszon az utcán, amint elmúlik az ünnep, és ez olyan szomorú. Egy elhervadt rózsát is tök rossz kidobni…
    „Az ördög ott lebeg az ágyam felett és a világ legnagyobb hazugságával hiteget, amellyel végül mély álomba ringat: holnap minden jobb lesz.” Hát én ezzel is mélyen együtt tudtam érezni. Amikor van egy szarság az életben, ami egyszerűen nem akar elmúlni. Túl vagyunk egy héten, kettőn, és nem marad más, csak az a fránya remény, hogy előbb-utóbb úgyis el kell múlnia, és holnap már csak jobb lehet, mint ma… Aztán eljön a holnap, és rájövünk, hogy mekkorát tévedtünk…
    Juj, ez a történelmi jelenet is nagyon tetszett! Pedig be kell, hogy valljam, nem vagyok oda a történelmi sorozatokért, maximum egy-kettőt néztem meg a kedvenc színészeim miatt, de a felét végigszenvedtemXD Bár mondjuk a romantikus szál azokban is bejött, csak több volt bennük a történelemXD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon menő volt, amikor Jaehyun nekidobta annak a fának a kardját. Ő tudta, hogy van olyan jó, hogy nem fogja elvéteni a dobást, de legalább ráijeszt a nem kívánatos alakokraXD De komolyan, ezt a részt is oldalakon keresztül olvastam volna, részletesen, hogy miként lettek barátok, és aztán még annál is több…
      Az éjszakai égbolton hallgatozó csillagok kifejezést imádtam! Úgy szeretem a csillagokat, bármilyen formában is jelennek meg, de ezt annyira el tudtam képzelni, hogy a huncut csillagok ki akarják hallgatni, amit két szerelmes egymásnak mond^^
      Nagyon sajnáltam Taeyongot, hogy ennyire szenved, és amikor kiverték a kezéből a zacskót, már tudtam, hogy ez csak is Jaehyun lehet, ettől függetlenül nem mertem reménykedni. Ugyanis láttam már olyan filmet, ahol az egyik fél végig emlékezett a szerelmére, és aztán amikor végre újra találkoztak, a másik lazán elsétált mellette, mert nem ismerte fel, ami számomra nagyon frusztráló volt. És féltem attól, hogy ilyen keserédes lezárást tervezel a történetnek, úgyhogy nagyon-nagyon örültem neki, amikor kiderült, hogy Jaehyun ugyanúgy emlékszik!
      „Ebbe az egyetlen, végtelen pillanatba sűrűsödik bele a múltunk, a jelenünk és az összes következő életünk, aminek az újratalálkozás lehetősége ad értelmet.” Ez annyira szép záró gondolat volt. Hogy az összes létező életüknek, annak is, ami még el sem jött, egymás létezése ad értelmet! Szerintem mindenki szívesen megtapasztalna egy ilyen életeken át ívelő szerelmet, amikor annyira szeretsz valakit, hogy még a következő életedben is őt keresed…:-)
      Köszönöm, hogy olvashattam ezt a kis csodát! Várlak vissza<3

      Törlés
    2. Szia! ^^
      Bocsi, hogy csak most válaszolok, összejöttek a dolgok. De örülök, hogy tetszett és érthető volt a koncepció és tetszett a sztori. Igen, vicces, hogy egyre gondolunk néhányan akár idolban vagy témában, tök jó szerintem. Jó ötlet hosszú történetnek, csak annyira nem találtam ki a dolgokat, meg egy novellát is olyan nehéz néha összerakni, nemhogy több részt, hogy meg érdekes is legyen végig, nem tudom, hogy csinálják akik hosszabb húsz x fejezetet írnak.
      Örülök, hogy kiemelted ezeket a részeket, és hogy sikerült átadom ezekkel az érzelmi részt. Karácsony környékén valahogy mindig kell nekem egy kis ünnepet is csempésznek az adott novellába, így tök jó, hogy összejött ebben is.
      Nem sok történelmi doramat láttam, de van amit szerettem, igazából el kell kapni. A romantikusat én is jobban szeretem, mint a harcos politikai dolgokat. És a csillagok, én is imádom ezeket a témákat, úgyhogy nálam sokszor fogsz vele találkozni, ahogy eddig is. ^^
      Szeretem a happy endet, úgyhogy ennek is annak kellett lennie, főleg mert Jaeyong, úgyhogy nem volt ok az aggodalomra.
      Én is ilyen életre és még utánra is szóló szerelemben reménykedem, de egyelőre várat magára rip XD
      Köszönöm a véleményedet és a gondolataidat, örülök, hogy tetszett és olvastál!❤️

      Törlés
  4. Amúgy én nem tudom, úgy elérzékenyültem ettől a két bekezdéstől itt az elején, csak így belegondolva, hogy tudod, hogy minden eddigi életedben volt egy, aki a nagybetűs szerelmed, akivel most még nem talalkoztatok, de annyira vagyodsz iránta hogy inkább az álomvilágban élsz mintsem a valóságban, mert az álomvilágban legalább együtt lehettek hát ez annyira rip és mindez Taeyongtól, Jaeyongtól... Belegondolni is rossz amúgy, hogy így realbe mi lenne Taeyonggal Jaehyun vagy Doy nélkül. A szívem megszakadt ezen a ponton, de még szerencse, hogy a kis visszaemlékezések egy kicsit javítottak ezen az érzésen.

    Az első kapszula visszaemlékezése olyan volt, mint egy falat finom Kinder paradiso Leonardoval, mintha a szeretet lenne a karácsony ünnepe, minden olyan idilli volt, ők ketten, egy kiskutyával, lágy jazz Sinatraval, aki az én kedvencem is. Elképzelni egy dalt alá, miközben Jaehyun süt, Taeyong meg átöleli és ott van Ruby is jobb volt, mint megenni azt a bizonyos Kinder paradisot.

    Szandi kiemelte azt a két dolgot, amit én is ki akartam emelni, de az a két gondolat nagyon tetszett és tényleg nagyon átadta Taeyong érzelmi világát, hogy mennyire megviseli az a szerelem, ami az övé, de gyakorlatilag mégsem. Mennyire kettős dolog ez amúgy, így belegondolni a novella után, hogy kajak vannak olyan emberek, akik tudják, hogy volt előző életük, hogy tudnak abból elszakadni és élni úgy a jelent, hogy nem tudják hátrahagyni a konkrét múltat.

    Na de ami utána jött! Az maga a csoda definíciója volt. Ilyenek a kosztümös doramak?XD miért nem szólt senki, hogy ennyire csodálatos?! Na de viccet félretéve, igaz, hogy az én ötletem volt, de a te megvalositasod olyan nagyszerű volt, hogy teljesen beszippantott ez a világ, ez a kor, olyan gyönyörű volt olvasni ahogy az ember elkepzel egy varázslatos tájat a cseresznyefákkal, ahogy azok hullanak, ők és a szerelmük meg özönlik előre, mint a legszebb beteljesült szerelmek egyike. Annyira jól állt neked ez a kor, élethű ábrázolások voltak, nagyon jó párbeszédekkel, hogy szerintem érdemes lenne elgondolkodnod egy ilyen korban játszódó történeten, meg ugye te is írtad több helyen, hogy ezt a részt nagyon szeretted írni. Hát nagyon el is kaptad, úgyhogy remélhetőleg fogsz még ilyet írni.

    És hát amikor végre találkoznak és Jaehyun is ismeri Taeyongot. Erre mondják azt, hogy a szerelmük túlélte az időt. Imádtam ezt olvasni, teljesen beszippantottál Jaeyong szerelemvilágába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uw 💚
      Köszönöm, hogy megadtad a löketet ehhez a novellához, mert tényleg így lett olyan, amilyen, hogy jó ötletet adtál.
      Hát igen, az az első szakasz, milyen jó hasonlat rá egy kinder paradiso! És hogy még finomabb nála, wow hát köszönöm, ez nagy dicséret, mert a te paradisod isteni.
      Durva lehet tudni az előző életről, a kapcsolatokról, szerintem jobb így tudatlanul, mint ismerve azt, ami nem lehet a miénk már tényleg. Ez olyan mintha valaki örökké élne emberként, de állandóan több száz éven keresztül csak a szeretteit látná elmenni. Nagyon szomorú és magányos élet lehet.
      Hát, igen, a kosztümös doramák amúgy tényleg olyan csodálatosak, olyan varázsos minden, teljesen más hangulat, ezeket nsgyon szeretem bennük, és még jobban örülök, hogy így tudtam ezt átadni neked, hogy nem nagyon szeretted eddig a kosztümöseket. Moat de megjött hozzá a kedvem! Nézni is, és valamikor majd írni is. ^^
      Örülök, hogy tetszett és köszönöm a támogatást, a véleményedet. 💜

      Törlés
  5. Szia! ^^
    Azta, most nagyon érzem, hogy régen volt, hogy már olvastam tőled. Nagyon jó érzés volt újra egy úgymond megszokott stílust olvasni. Ahhoz képest, hogy egy pillanatra megijedtem a hosszától (pedig nem is hosszú!) egyáltalán nem éreztem semmit, amiért mondjuk azt éreztem volna, hogy másra figyelnék.
    Nekem először a tablettáról például a drog jutott eszembe, aztán ahogy így tovább haladtam az olvasással már inkább gondoltam, hogy ez valami másféle csodabogyó, és ahogy a történet végén írtad, így a végére bennem is letisztázódott ez. Amúgy teljesen érthető volt, ha esetleg nem is írod oda a végére a kontextust, vagy alap elképzelést, akkor is kikövetkeztettem volna.
    Az első ilyen emléknél én teljesen egy mai modern világban képzeltem el a jelenetet, nem igazán utalt semmi arra, hogy jó 70 évvel korábbról van szó, azonban ez egyáltalán nem befolyásolta magát a történetet. Kérdés se merült fel bennem amiatt, hogy hogy lehetne visszaemlékezés egy előző életből, amikor ez totál olyan, mint a jelen. Úgyhogy igazából lehet, és bőven el tudom képzelni, hogy én siklottam el valami felett, ami utalt volna arra, hogy ez korábban van, tho egyáltalán nem rontott ez az olvasás élményén számomra.
    Az, hogy amúgy mennyire elkeseredett volt a jelenben szegény Taeyong, jaj, sajnáltam szegényt, de a végén viszont feldobott, ahogy Jaehyunnal találkoztak és ő is tudta, hogy ki ő, és ő is kereste őt.
    A sokkal korábbra visszamenő visszatekintés, jaj jesus, ezért szeretek én annyira kosztümös kdramát nézni, és ezért szeretek már csak az ország történelmével és kultúrájával foglalkozni, mert jesus. Teljesen meg tudom érteni Taeyongot, amiért elcsábult a hanbokos Jaehyun kardforgatásának láttán. Szabályosan láttam magam előtt a jelenetet, és egek, ah, minden elismerésem, hogy a vibe-ot és az egészet ilyen jól le tudtad írni. Annak pedig nagyon örülök, hogy élvezted ezt a részt írni, mert jaj, nagyon jó volt olvasni!

    Köszönöm, hogy olvashattam, kíváncsian várom a következő történetet! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsi a késői válasz miatt!
      Vicces tőled olvasni, hogy megijedtél a hosszától, pedig nem is annyira hosszú, na meg nem is tudom ki írt korábban 10+ oldalakat XDDD
      De örülök, hogy nem terelődött el a figyelmed és érthető volt számodra is a koncepció.
      Valóban, az a rész nagyon mainak érződik, igazából csak gyengén próbáltam utalni rá rádióval meg szegényebb közeggel, de nem nagyon jött össze, na de nem baj, lehet amúgy a jelenünk egy 20 évvel későbbi jövőben, szóval na, akár 80-as évekbeli se késő annak a kornak. Na mindegy, a lényeg, hogy nem okozott gondot olvasás közben.
      Örülök, hogy neked js tetszett a kosztümös rész, nem tudom, hogy kaptam el ennyire, de én is imádom az ilyen hagyományos kultúrát, bár a kosztümös dramakban a politikai meg katonai részeket nem nagyon kedvelem, de nagyon hangulatosak azok a doramák, ezért szeretem azokat.
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál!^^

      Törlés
  6. Sziaaaa!

    Azt az eget! Ez az első két bekezdés nagyon durván erős volt. Annyira erős volt hogy azt hittem aztán a végére elgyengul a novellad, de nem!

    Az első bekezdésben annál a resznel hogy a józan észt elhomályosítja a vagy, eskü megallt a szívem xD Azt hittem most Taeyong itt ongyi lesz amiért Jaehyun nincs többe, de aztán ezt atvitted ebbe az emlekes kapszulas dologba, és tényleg full blackmirroros volt. Egyébként jót szorakoztam rajta hogy nekem is a reinkarnacios novellam az Jaeyongos hahahahaha De azért te sokkal jobban kivitelezted!

    Nekem a kedvenc mondatom az volt, hogy olyan személy veszi at a testem felett az irányítást, aki régóta nem létezik, de egykoron én voltam. Azért is tetszett ennyire, mert ez nem csak a reinkarnaciora meg az előző életekre igaz, hanem a jelen aktuális életünkre is. Nem ugyanazok az emberek vagyunk, akik 5-10 éve, valahol mégis. Annyira jó.

    Nekem is tetszett mind a két flashback, pláne a régi időbeni. Teljesen előttem volt ahogy ott a cseresznyefak hullanak meg minden. Habár én amugyis oda meg vissza vagyok a kosztumos doramakert. Eszembe juttatta a kedvenc doramam a tavalyi évről a See You in my 19th life-ot amúgy.

    Egyébként, hogyha lenne ilyen előző életes kapszula cuccli, én nem tudom ki akarnám-e próbálni. Ezek a dolgok mindig annyira veszélyesek.

    Köszönöm hogy olvashattam! Varlak a koviben is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^
      Bocsi a késői válasz miatt! ><
      Örülök, hogy az elejét erősnek érezted, mert bizonytalan voltam ebben, elég nehezen indult az elejének az írása, de aztán belejöttem szerencsére. XD
      Neem, nálam se Jaehyun se Taeyong nem lesz öngyilkos, nem szeretném úgy bántani azokat, akiket szeretek. Ők happyendet érdemelnek mindig! Én is jókat szoktam szórakozni azon, amikor hasonló témában, idolokkal írunk néhányan, jól összehozzuk a gondolatokat. :D
      Tök jó, hogy ahányan vagytok, különböző részeket emeltetek ki, így is érdekes látni, kit mi szólította meg vagy mivel tudott azonosulni. Ahogy mondod, tulajdonképpen minden nap mások vagyunk kicsit, mert minden nap történnek dolgok, amik hatására változunk.
      Azt a doramat en is imádtam, bár amikor írtam, én a Hwarangba képzeltem bele a dolgokat, de tényleg, ahhoz sokkal inkább hasonlít, pedig nem is jutott eszembe közben. XD
      Én se tudom, hogy kiprobalnám-e, de ha eleve olyan világban élnénk, lehet az lenne a normális. Remélem, azért nem lesznek túl elvetemült dolgok a jövőben, mert tenyleg vannak para dolgok a black mirrorban is. XD
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál! ^^

      Törlés