Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Obsession - BaekYeol

||

 

Ajánlott zene: Bagossy Brothers Company – Úszom a Nap felé

 

„Hallottam, hogy amikor a szökőár megérkezik, vannak emberek, akik a partról nézik azt. Látják, hogy közeleg a katasztrófa, látják, ahogy eltűnik a horizont. De igazából nem veszik észre, csak amikor már túl késő.”

 

Merülök. Minden nappal egyre lejjebb kerülök a magány sűrűjében, hiába kiáltok, csak önmagam eltorzult segélykérését hallom vissza; mintha a testem és a külvilág közt egy láthatatlan vízburok feszülne, amelyen sem a hang, sem a fény nem képes áthatolni.  

Megőrjített a fejemet feszítő fájdalom, az egymással harcoló gondolatok, amik álmomban sem hagytak nyugodni, csak még jobban keservessé változtatták az egyébként is reménytelen illúziókat, melyeket az agyam gúnyosan elém vetített, amikor nagy nehezen sikerült elaludnom. Az ablakon kinézve láttam, hogy az emeletes házak közt néhol áttűnő horizont alja pirkadatba folyik át. A kinti homályos világosság is bántott, csak még jobban lüktetni kezdett tőle a halántékom. Tenyeremet odaszorítva próbáltam enyhíteni a hasogatást, de képtelen voltam elcsitítani a bennem dúló vihar zaját.

– Mocskos vagy, Chanyeol. Egyszerűen undorító vagy – élesen vágtak sötét szobám csöndjébe a szavak, melyektől elborított a hideg veríték.

– Hagyd abba! Elég! – rekedt könyörgésem gyönge páraként tűnt el, mintha soha nem is létezett volna.

– Úgysincs senki, aki segíthetne neked. Hiába tiltakozol, tudod, hogy igazam van. Undorodnak tőled az emberek.

Ujjaim remegésbe kezdtek, mire felhúzott térdeimet átkarolva igyekeztem elfojtani az egyre erősödő reszketést. Körmeimmel végigszántottam a pólóból kilógó karjaimon, de nem tudtam megszabadulni a szennyezettség érzetétől. Felpattantam széttúrt ágyamról, s egyenesen a fürdőszoba felé vettem az irányt. Az ajtót kulcsra zárva magam mögött elkezdtem lerángatni a felsőmet, amit a neki megfelelő színű szennyeskosárba hajtogattam levetett alsómmal együtt, majd beléptem a zuhanykabinba. Először a hideget nyitottam meg, hogy kissé lenyugtassa felhevült testem és zaklatott szívverésem. Hamar forró vizet is engedtem mellé, s élveztem, ahogy tetőtől talpig végigfolyt rajtam selymes érintése. Tusfürdőt és fertőtlenítőt öntöttem a kezembe, és minden porcikámat tisztára mostam, viszont ennyitől nem voltam megelégedve. Megragadtam a mosdókagyló szélén levő körömkefét, újabb adag szerrel láttam el, majd durván nekiestem vele a koszos bőrömnek. Már fájt, szinte égetett, amikor a harmincadik fel-le sikálást számoltam a karomon, de nem bírtam abbahagyni, míg el nem értem az ötvenig. Számok és cselekvések csapdájába szorultam, már megszoktam, hogy semmit nem tehetek a késztetések ellen. Nagy lélegzetet vettem a fullasztóan meleg levegőből, és folytattam a mosakodást, miközben néma könnycseppjeim megindulva azonnal eggyé váltak a testemről lemosott szennyel, s a lelkembe szivárogva mérgeztek tovább.

 

 

Fogalmam sem volt, hogy mennyi időt töltöttem el a zuhany alatt. Mikor felöltözve, hatalmas gőzfelhőt húzva magam után, kiléptem a fürdő ajtaján, meghallottam, hogy valaki a konyhában matat. Biztosan Baekhyun az, egyedül neki van hozzám kulcsa. Sejtésem beigazolódott, mikor a nappaliból nyíló ki helyiségbe érve megláttam vékony, nálam sokkal alacsonyabb testét, amint a pult előtt állva pucolt valamit.

– Hát itt vagy! Azt hittem már, hogy sose leszel kész – rám se nézve folytatta a munkát. A zöldségek és nyers hús látványától azonnal megéreztem a kész étel ízét a számban, mire gyomrom dühösen morogva fejezte ki nemtetszését azzal kapcsolatban, hogy már több, mint egy napja nem ettem semmit.

– Mit csinálsz itt? – kérdeztem a fáradtságtól rekedtebb hangon, csakhogy kikerüljem a válaszadást.

– Ebédet neked, mert amennyire nemtörődöm vagy, lefogadom, hogy inkább éhen halnál, minthogy rendelj valamit, esetleg főzz, vagy bevásárolj. Kérlek, add ide a szekrényből a nagyobb serpenyőt és a húsvágó kést! – Kérésének eleget téve odaraktam a pultra az edényt, majd a kés markolatát is a kezembe fogva éreztem, ahogyan köd telepedik az elmémre.

– Mire vársz, Chanyeol? Csak meg kell tenned – mintha maga az ördög suttogott volna ismerősen csengő, angyali hangon a fülembe. Hirtelen hideg libabőr futott végig rajtam, elöntött a félelem, ahogyan próbáltam ellenállni a szúrós szavaknak, melyek, mint egy hálóba akadt szerencsétlen legyet, nem eresztettek, csak egyre erőszakosabban törtek felém.

– Nem, nem nem. Ez hülyeség – fogaim közt szűrtem, nem akartam, hogy barátom észrevegyen bármit is.

– De mi lenne, ha mégis hallgatnál rám? Nem akarod kipróbálni, milyen érzés belemélyeszteni a kést a törékeny testembe? Vajon hamar meghalnék? Vagy sokáig szenvednék? Tudom, hogy kíváncsi vagy rá. Itt állok előtted, csak egy mozdulat az egész – borsódzott a hátam attól, hogy mi lenne, ha tényleg engednék a késztetésnek, és leszúrnám.

Ő a legfontosabb ember az életemben. Hogy juthatott ilyen az eszembe? Kezdtem úgy érezni, hogy lassan megőrülök ettől a kettősségtől, és elfogott a hányinger, amiért egyáltalán megfordult ez a fejemben.

– Ideadod végre azt a kést? A hús nem vágja fel magát. – Baekhyun sürgető hangjától összerezzentem, majd megfeszülve odasétáltam hozzá végig attól rettegve, hogy bántani fogom.

A pultra helyeztem lassan az éles eszközt, s kifújtam a tüdőmben rekedt levegőt. Még mindig éreztem tenyeremben a fogását, gyilkos gondolatomnak mázsás súlyát a vállaimon. Remegő kezeimet ökölbe szorítva próbáltam szabályozni légzésemet, de szívem egyre csak hevesebb tempót diktálva dobogott. Baekhyun megérezhette hirtelen hangulatváltozásomat, mert rám tekintve aggódóan összeráncolta szemöldökívét, miközben az izzadságtól gyöngyöző arcomat pásztázta. Szemébe nézve tudatosult bennem, hogy egy hajszál híján, majdnem megöltem.

– Jól vagy, Chanyeol? Nagyon sápadt vagy – hűs érintése homlokomra simult, de én továbbra is tiszta tekintetébe nézve vesztem el a kétségbeesés és az egyre fojtogató, feltörni készülő pánik keserű ízű egyvelegében.

Nem küzdöttem tovább, összeszorítottam szemhéjamat, és vállára hajolva átadtam magamat a bűntudat és a szorongás engem felemésztő tengerének, amely körülöttem hömpölyögve várt arra, hogy feladjam a harcot ellene, és engedjem, hogy elborítson, lenyomjon, megfullasszon. Azt hiszem, eddig bírtam. Nem tudok tovább úszni. Elfáradtam.

 

Az éjjel koromfeketeségbe burkolódzva feküdtem a paplan megnyugtató ölelésében, de gondolataim minduntalan bekebeleztek a dermesztő valóságukba. Hiába akartam kitörni a letargia állapotából, kényszeresen visszarántottam magam a legmélyebbre. A körülményeket hibáztattam, de igazából önmagam legnagyobb kárát én akartam. Szükségem volt arra, hogy fájjon, nem csak a testem, hanem a lelkem is azért, hogy érezzem; létezem, számítok, fontos vagyok. Talán felfigyelnek rám, ha nem vagyok jól. Viszont azt sem akartam, hogy bármi látszon a külvilág számára, ezért inkább egyedül szenvedtem, és vívtam meg az eleve kudarcra ítélt harcokat, amiket én robbantottam ki gondolataim véres csataterén.

– Vajon, ha a párnába szorítom a fejem, akkor csak elájulok, vagy meg is fulladok? – teret engedtem a kínzó lelkiismeret-furdalásnak, amiért bántani akartam Baekhyunt.

– Úgyis csak teher vagy mások számára. Képtelen vagy a szeretetre, te sem érdemled meg. Próbáld csak ki! Nem veszítesz semmit. – Minden szó felért egy oldalbarúgással, de igaza volt. Rideg sötétségre voltam elhivatott, aki csupán vágyakozhat a Napra, de sohasem érheti el, nem részesülhet a sugarak szívmelengető boldogságából.

Hasra fordulva arcomat belefúrtam az ágyneműbe, s nem érdekelt, hogy forró könnyeim teljesen átáztatják a huzatot. A légzésre figyeltem, ami egyre inkább nehezemre esett a vastag anyagtól. Lüktetett a fejem, szúrt a mellkasom, égett a testem az oxigénhiány okozta gyötrelemtől. Apró, sárga foltok kergetőztek becsukott szemem mögött, szédültem, hányingerem volt, levegőt akartam. Miért teszem ezt? Miért vagyok ilyen? Utálom. Mégis, azt gyűlölöm a legjobban, hogy még ahhoz is gyenge vagyok, hogy ténylegesen kárt tegyek magamban. Dühösen a hajamba túrva emelkedtem fel, és telítettem meg tüdőmet, mire zavaros látásom is kezdett kitisztulni. Hirtelen, mintha ólomsúlyú nehezékeket tettek volna rám, elgyengülve feküdtem, s csak arra vágytam, hogy végre elaludjak.

– Baekhyun, ha eltűnnék, hiányoznék neked? – utolsó kimondott gondolatom elhalványulva veszett bele abba a tátongó űrbe, ahova a valóságküszöb határát átlépve kerültem. 

 

 

Olyan volt, mint a lebegés; körbeölelt a szél, szabadon játszott tincseimmel, cirógatott, és boldogan hagyott hátra, hogy a tenger fodrait lelkes táncra hívja. A víz morajlásának zajában elkéstek a hangok, elcsendesült minden gondolat, elöntött a megnyugvás. Ott álltam, szemben a végtelen kékséggel, amely egyszerre volt hívogató és rettenetesen félelmetes. Sose lehet tudni, hogy melyik hullám sodor ki a partra, és melyik az, ami magával ragadva lehúz a mélybe.

Révedezésemből kedves ujjak kezemre fonódása ébresztett fel, s az érkező felé fordulva lenéztem rá. Pillantásával képes volt horizontot hasítani az elmémbe, segített elkülöníteni a valódi énemet a hamistól. Ahogyan tekintetünk összekapcsolódott, elnémult a csend, s a lelkem meghajolva végre elengedhette bánatát.

– Baekhyun, számomra te vagy az, aki tart, míg fúj a szél – vallomásomra gyengéd mosolyra húzta ajkait, és kipirult arcomra simított.

– Köszönöm, Chanyeol. Rám mindig számíthatsz, itt vagyok neked. Ahogyan te is nekem – szavait követően biztonságot adó öleléssel ajándékozott meg, amelyben végre otthon érezhettem magamat. Egyikünk sem tudta, hogy a felénk tartó szökőár mit tartogat számunkra; kegyetlen, mindent elsöprő, és magával rántó valóságot, vagy kényszerek nélküli, álomszerű életet. Majd, ha ideér, megtudjuk. Addig is, összekulcsolt kezünket kettőnk közé leengedve fordultunk szembe a lemenő Nap csodálatos színkavalkádjával, melynek peremét enyhén megtörte a parthoz közelítő, méretes, végzetesnek ígérkező hullám. – Ne hagyd, hogy az álom megtévesszen! Csak ússz tovább!

 

27 megjegyzés

  1. Jó gyors voltál azt kell mondjam :D
    De én is >.>
    Anyway uhm kicsit nehéz erről a történetről beszélnem, mert egy nagyon nagyon privát kis részembe nyúltál bele, amit nem szeretnék megmutatni a világnak. Nem hiszem, hogy valaha ilyen messzire ment volna a dolog nálam, de a gondolatok, azok a ronda, fekete gondolatok nagyon ismerősek. "Ha eltűnnék, hiányoznék valakinek?" "Ha elütne egy kamion most, sírna értem valaki?" És igen, még ezt a lépést is gyávák vagyunk megtenni. Csak egy burok, magányosan egyik napról a másikra.
    Nagyon szépen írtad meg az érzést, minden sorát külön-külön éreztem, van egy sötét szépsége a történetednek.
    Az írásformád továbbra is túlszárnyalja az enyémet, úgyhogy abban személyesen nem láttam semmi szembetűnőt, és nem akadt meg a szemem elíráson sem ^^
    Nem tudok annyit beszélni a munkádról, amennyit akarnék, egyszerre akarok millió dolgot mondani és egy sem jut eszembe, ezt az érzést keltetted bennem.
    Csak így tovább ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huu, pedig annyira húztam az időt az írással, de gondoltam, elég volt a halogatásból Vivien, nem haladsz egyről a kettőre, hacsak el nem kezded. XD Amúgy én is tökre meglepődtem, hogy második voltam, de betudom a nép ünnepek miatti lustaságának. XDD
      Hjaj, remélem, hogy nem lettél nagyon letargiás utána, szegény Chanyeolt megszenvedtettem itt a sötét gondolatokkal. ;;;
      "sötét szépsége", uh, köszönöm, ez de szép gondolat, pláne az írásomról, hát köszönöm! ;;
      Igyekeztem a hibák kiszűrésére, akárhányszor újraolvasom mindig javítgatok benne néhány szót, betűt, remélem, azt az egy-két szóismétlést, ami nem sok, de mégis, kijavítgattam, de örülök ennek, hogy még az előbbi verziókban sem találtál, tényleg akkor át tudtad érezni és nem akasztottak meg hibák.
      Ez az érzés is sokat elárul nekem, köszönöm szépen a kommentedet! ^^

      Törlés
  2. Annyira illik ez az idézet az egész novellahoz, már amikor csak ezt olvastam el meg az első bekezdést, már akkor is éreztem hogy mennyire összekapcsoltad ezt, meg igazából olyan ismerős is, először azt hittem hogy egy Közel a horizonthoz idézet, mert tisztára olyan mintha csak Danny mondta volna, de hiába írtam be nem mutatott róla semmit rip, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, honnan van.

    Ah, ezek a sötét gondolatok... Igazabol nagyon tetszettek, mert mintha én írtam volna őket, rád annyira nem jellemző ez szerintem, hogy ennyire tényleg nagyon deepbe írj egy ilyen gondolatrol/állapotról, úgyhogy én ezért is büszke vagyok rád, meg azért is, mert most is kiestel a komfortzónádból ezzel az egyszerubb irasmoddal, ami még most is nagyon gyönyörű és helytálló. Nagyon rossz volt amúgy olvasni, hogy Chanyeol mennyire küzd magával, mennyi ellentmondás és feketeseg van benne ;;

    Nekem az tetszett a legjobban, amikor a hang megszólalt és kiderult hogy Baekhyun az, vagyis Chanyeol a sötét gondolatait egy olyan embertől kapja, akit szeret, dehat ezzel nagyon megneheziti a dolgát. És amikor azt írod, hogy "– De mi lenne, ha mégis hallgatnál rám? Nem akarod kipróbálni, milyen érzés belemélyeszteni a kést a törékeny testembe?" Én ezt imádtam, ennél a párbeszéd résznél tökre én voltam Chris Pratt wow gif-je XD

    De az utolsó etap, a lebegeses, hát az csodálatos. Kiemelhetnem az egészet, mert tényleg az úgy ahogy van a kedvencem, mert egy picit megnyugszik az ember, hogy oké végre semmi baj nincs, Chanyeol ott van Baekhyunnal, ott vannak a tengernel és hát nekem már maga a tenger is olyan ámulatba ejtő, így a könyveknel is mindig felfigyelek az ilyenekre, te meg még olyan szép mondatokkal is fejezted ki az érzéseket, meg maga a leírás is nagyon szép ;;
    Aztán BUMMMM nesze neked Vivi, a vihar előtti csend, kiderul hogy Chanyeol álmodik, aztán kitudja, mi lesz ezután. Szerintem ez egy nagyon király "vég" lett, egy kicsit az Eredet jutott eszembe Dicaprioval, hogy akkor na, most ott maradt, vagy kijott az alomvilágból, vagy mi történt, nem tudható, hogy akkor most mi is van tenylegesen. Itt meg az a kérdés, hogyha felkel egyszer, akkor megoli magát, vagy már eleve halott, VAGY NEM IS LÉTEZETT VAGY MI A SZAR VAN XD

    Csak így tovább, még több ilyen remek novellát és ötletet kívánok neked, aztán jöhet az a fanfiction ^^ 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omg omg. Nem is tudom mit mondjak. Nem hiszem el, hogy tényleg ennyi része így tetszett, tényleg nem gondoltam valami jónak az egészet, inkább csak elfogadhatónak, hogy egynek elmegy. ;;;
      Jaj, nagyon szerettem volna összekapcsolni, amikor az idézetet először olvastam (ami amúgy egy új évados Grace klinika részben volt, és én is beírtam, de nem találtam rip), tudtam, hogy ezt muszáj beleépítenem, annyira megragadott. Imádom azt a sorozatot, mondtam már? Visszanézem majd, mint mindig, már ezt is párszor, annyi szép és wow gondolat van benne.

      Tényleg nem szoktam írni ennyire így gondolatokba deepet, talán a Markhyuckomban volt legutóbb még, de az sem ennyire. Meg az is inkább fluff volt a végére. XD Igazából lehet, hogy azért is lett ennyire ilyen, de hát ez a dal olyan moodba vitt, hogy úgy éreztem, ezeket kell leírni ebbe.
      Ezzel az egyszerűbbséggel tényleg megküzdöttem, de aztán bele is jöttem, miután segítettél egy kicsit, aztán tök könnyen ment a végére, nem is a fogalmazáson agyaltam, hanem a lezáráson inkább. De örülök, hogy sikerült kicsit challengelnem magam ezzel is, mert látom, nem lehetetlen egyszerűen, de szépen írni, nekem se.

      Uhh, tudod, nekem nem mennek könnyen ezek az ütősebb fordulatok. XDD Először Chanyeolt akartam, hogy az ő sötét oldala beszél hozzá gondolatban, vagyis a betegsége, mert amúgy kényszerbeteg, és annak van gondolatbéli megnyilvánulása, de aztán Baekhyunnal tényleg adott neki egy csavart. ;;

      Jaj, amúgy nekem is az a kedvenc bekezdésem belőle. Annyira örülök, hogy neked is azt tetszik a legjobban! ;;; Imádom a tengert, jaj. Bárcsak egy olyan szép, homokos parton érhetne a naplemente. A Frome Home mv teljességgel megjeleníti ezt az érzést számomra, az annyira hozzánk, nekünk szól, hogy sírhatnékom van tőle, annyira csodálatos.

      Jaj, magam sem tudom, hogy melyik megoldás, "vég" lenne a legjobb, vajon meghalt? Álmodott? És ki is állt ott vele a parton? Melyik Baekhyun? :O Vagy mi is történt most, ez egyszerre kétségbeejtő és wtf, amúgy szeretem az ilyeneket filmben, és hát lehet olvasásnál sok kérdést hagy, de ennek ilyennek kellett lennie. XD (Amúgy az Eredetet még mindig nem láttam XDDD)

      Köszönöm szépen nagyon a szavaidat, legfőképp, hogy tényleg sok erőt adtál közben, és örülök, hogy végül tényleg ezt írtam meg, meg egyáltalán megírtam. XD Annak a fanfictionnak meg üzenem, hogy let's geddit~
      Köszönöm 💜

      Törlés
  3. Szia!^^
    Annyira mély témát érintettél most meg, engem legalábbis nagyon megérintettél vele. Sajnos tényleg így működik az ember, ezek a negatív gondolatok teljesen fel tudnak valakit emészteni. Annyira rossz egyébként, hogy tényleg megfordulnak egy ember fejében ilyen gondolatok, hogy senki se szereti őt, senkinek sem hiányozna stb. Szerintem ezzel tökre egy a mai társadalomra nagyon jellemző témát dolgoztál ezzel fel, főleg a mi korosztályunkban.
    "Szükségem volt arra, hogy fájjon, nem csak a testem, hanem a lelkem is, azért, hogy érezzem; létezem, számítok, fontos vagyok. Talán felfigyelnek rám, ha nem vagyok jól." ez pedig jajj, annyira de annyira jellemző, de közben szomorú is nagyon. Én azt vettem észre, hogy sokan azért szenvednek, meg azért mondják magukat depressziósnak, mert azzal majd felkeltik az emberek figyelmét, holott gőzük sincs valójában az mivel is jár. És ennek olyan mély lelki háttere lehet egyébként, de hét akkor is, én ettől nagyon rosszul tudok lenni amúgy. Persze itt Chanyeollal nem ez volt :D
    Nekem annyira tetszett, hogy beleírtad a valóságküszöböt a novellába, én is az enyémbe amúgy xd de az a szó annyira tetszik nekem hogy wow, mostmár szerintem rendesen használni is fogom :D
    Én nem is tudom, mit mondjak arról, hogy Chanyeolnak gyilkos gondolatai voltak. Igazából az nekem nem teljesen tiszta, hogy ez miért is volt, de én úgy értettem, hogy azért akarta megölni, mert ő mondja neki a fejében a sötét gondolatokat? Lehet amúgy nekem nem esik le valami, pedig eskü háromszor elolvastam xdd.
    És hát visszatérve a gondolataira, annyira kíváncsi lennék, hogy miért alakul ki ilyen, mármint Baekhyun annyira aranyos volt itt, és mennyire szereti is Chanyeol, és mégis pont ő mondja neki ezeket? Olyan furcsa ez, és egyben gyanús is szerintem :D
    Az pedig hogy valaki gyáva az öngyilkossághoz... hát kövezzetek meg, de szerintem az a legerősebb, aki nem tudja megtenni. Én nagyon örülök, hogy nem fulladt ilyen tragédiába ez a novella.
    Már az elején az idézet nagyon megfogott egyébként, én úgy szeretem az ilyeneket, olyan szép keretet tudnak adni a egész novellának.
    Nagyon tetszett, ahogyan a dal szövegét beleépítetted a párbeszédbe, olyan édes volt, meg hát ott a tenger, rendesen megborzongtam tőle :D
    Én örülök, hogy a szokottnál egy kicsit "sötétebb" témával rukkoltál elő, meg hogy ilyen gondolatokról (és betegségekről?) is mersz írni, én személy szerint imádom az ilyeneket, ezekről a lelki dolgokról olyan elgondolkodtató olvasni. Az meg hogy még Baekyeollal is írtad ‹3
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Huh, örülök, hogy meg tudtalak érinteni vele és tetszett, hogy ilyen témát hoztam, tartottam kicsit tőle, hogy mennyire tudtam átadni az érzéseket. Szerintem nincs ember, akinek ne fordult volna meg egyszer ilyesmi a fejében, annyira elcsúszott valami, a mi és a nálunk fiatalabbak közt is, szerintem ezelőtt annyira nem is volt jellemző, meg akkora nyomás sem volt, mint a mi generációnkon. Ez tényleg annyira szomorú. ;;;
      És mennyi olyan ember lehet, akin észre se venni, de valójában lehet problémája, csak tényleg nem figyelnek, vagy hát eltakarják magukba.

      Nekem is annyira tetszett a valóságküszöb, ez a szó adta a dalnak a magját. Nem volt kérdés, hogy beleírom. ^^
      Kicsit tényleg félreérthető lehetett, meg nem fejeztem ki teljesen tisztán a dolgokat. Igazából Chanyeolnak első sorban kényszerbetegséget akartam, ami megjelenik a cselekvésekben, illetve kényszergondolatokban is, amik igazából lehet még kapcsolódnak a bipoláris zavarhoz, az is nagyon hasonló ebben. De úgy gondoltam, hogy Chanyeolnak a fejében ezek a rossz gondolatok a betegségéből, amiatt jönnek, ezek a dőlt betűsek. Így nem is azért akarta megölni Baekhyunt, mert ő mondja a rosszakat, hanem Baekhyunt szereti, és éppen ezért a gondolatok az ő hangján jelennek meg, még ezzel is jobban rá akarja beszélni a betegsége Chanyeolt, hogy nem szereti senki, és rávegye akár a gyilkosságra is - másére, vagy magáéra. A végén meg, mikor a tengernél vannak, akkor ott van Baekhyununk Chanyeollal, de sajnos a betegség nem tűnik el egyik pillanatról a másikra, ezt az utolsó mondattal akartam kifejezni, amit megint a "gondolat Baekhyun" mond. Remélem, hogy ezzel kicsit el tudtam magyarázni, és jobban megértetted. ><

      Igen, egyébként egytértek veled, de ez olyan kettős is, mert ha valaki, itt Chanyeol küzd ezzel az érzéssel, ő nem erősnek fogja magát érezni, hanem gyengének, amiért nem képes rá, míg a környezete ellenkezőleg gondolhatja.

      Jaj, örülök, hogy tetszett az idézet, amikor megláttam a Grace klinika részemben, nagyon megfogott, és annyira ideillőnek éreztem. ^^
      Nagyon rülök, hogy tetszett a témaválasztásom is és Baekyeol is, köszönöm szépen a válaszodat! ❤

      Törlés
  4. Szia!
    Nagy elvárásokkal kezdtem neki az olvasásnak, mert hát BaekYeol! Egy darabig gyönyörködtem a beillesztett képben, majd neki álltam az olvasásnak. Az idézet elgondolkoztató és igaz volt.
    Sajnáltam Chanyeolt, hogy ilyen gondolatok kavarognak a fejében és saját magát is mocskosnak tartja, ezért igyekszik annyira megmosdani. Megmosolyogtam azt a részt, ahol arról írtál, hogy Chanyeol felugrik az ágyról, a fürdőbe rohan, lerángatja magáról a pólót, de utána szépen, precízen összehajtogatja ruháit :D
    Baekhyun megölésének gondolatánál megállt a kanál a kezemben, amivel a pudingot ettem és szúrós szemmel olvastam tovább, hogy mi is lesz. Hasonlíott az a rész egy másik ficire, amit még évekkel ezelőtt olvastam, arról szólt, hogy Chanyeolnak két személyisége van, Baekhyun az orvosa, és a másik személyiség mindig mindenkit megakart ölni :D
    Viszont ott összezavarodtam: azt hittem, hogy azok Chanyeol gondolatai, de közben meg azt képzeli, hogy Baekhyun mondja azokat neki?
    Chanyeolban végig az elkeseredettséget, lemondást és önutálatot éreztem, akinek Baekhyun jelentheti a mentsvárat, csak annyira nem bízik magában, hogy ezt elhiggye.
    A vége aranyos volt, szépen beleszőtted a dalt, nagyon tetszett, annak pedig külön örülök, hogy életben hagytad mindkettőt!
    Köszönöm, hogy olvashattam, tovább eszem a pudingot! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. * csak annyira nem bízik magában, hogy ezt el is higgye.

      Törlés
    2. Szia!
      Jaj, remélem azért valamennyire sikerült felérnem az elvárásokhoz, nekem is voltak magammal szemben, mégis csak ez az első Baekyeolom, és én is nagyon szerettem őket.
      Igen, az lehet, kicsit furcsa is lehetett, de ott arra gondolatm igazából, hogy a tisztaságmániája nem csak magával szemben van, hanem a cuccaival kapcsolatban is mindennek rendezettnek kell lennie. XD
      Jaj, még jó, hogy nem nyeltél félre. Arra emléksze, én is olvastam, de most juttattad eszembe, eskü nem gondoltam rá, mikor írtam. XD
      Jól gondoltad, azok Chanyeol gondolatai voltak, de mégis Baekhyun hangján szólaltak meg.
      Nem szeretem volna nyilvánvalóan ki is nyírni őket, ha már ez volt az elsőm velük, azárt nem vagyok annyira elvetemült. XD
      Örülök, hogy tetszett, ahogy belefűztem a dalt, és köszönöm, hogy olvastad és írtál! ^^

      Törlés
    3. Hát persze, hogy sikerült! Ezt elfelejtettem bele írni, pedig ez a lényeg :D
      Neked is könyörgök, hogy ne nyírd ki légyszi Baekhyunt, illetve több Baekyeolt a népnek!
      Jah, és még egy kérdés: miért más hangján szólalnak meg Chanyeol gondolatai?

      Törlés
    4. Mert Chanyeol úgy képzeli, hogy azokat a gondolatokat Baekyhun mondja neki. Ő a legfontosabb számára, akit a legjobban szeret, de ezt neki nehéz elfogadnia, hogy ő is ennyire szeretve van. A mentális betegsége meg küzd Chanyeol boldogsága ellen, ezért Baekhyun hangján adja neki a gondolatokat, hogy még nagyobb fájdalmat okozzon.

      Törlés
  5. Sziaaa!

    Juuj, be kell vallanom, ez kicsit rosszabbul érintett most, mint kellett volna. xD Annyira jól megragadtad a korosztályunkra olyannyira jellemző elveszettséget, lehangoltságot és depressziót, hogy nincsenek szavaim. Mindenkinek vannak mély pontjai, de az ember csak ott ijed meg igazán, amikor már annyira mélyre kerül, hogy nem tudja, hogyan másszon ki belőle egyedül, de segítséget kérni sem akar, mert nem akar mások terhére lenni. Vagy mert senki nem tud segíteni. Nekem nagyon úgy tűnt, hogy Chanyeol pont ebben a helyzetben van, tudja, hogy már elsodorta az ár, de még mindig jönnek a hullámok és fogalma sincsen, hogy hogyan állhatna fel egyedül, de fél, hogy ha felszínre hozná az állapotát, akkor azt az egy embert is elvesztené, akit még közel tart magához.

    Nekem egyébként ez volt az abszolút kedvencem: "Talán felfigyelnek rám, ha nem vagyok jól. Viszont azt sem akartam, hogy bármi látszon a külvilág számára, ezért inkább egyedül szenvedtem, és vívtam meg az eleve kudarcra ítélt harcokat, amiket én robbantottam ki gondolataim véres csataterén."
    Ez annyira közel ütött hozzám :D Bár én pont olyan vagyok, hogy "talán nem figyelnek fel rám, ha boldognak látszom" XD Én, ha teljesen szétesek, akkor látszik rajtam és mindenki bele akar szólni a problémáimba, így addig dugdosom őket, amíg tudom. xD Ja, vagy okoskodik, ami még rosszabb. #throwback egy évvel ezelőttre, amikor egyetemet váltottam és mindenki jobban tudta nálam, hogy mit akarok XD

    Amúgy, azért dumálok ilyen sokat, mert annyi minden eszembe jutott az írásodról, mert annyira valid gondolatok vannak benne, hogy az ember így megáll gondolkozni rajta. :D

    Egyébként, nekem úgy jött le, hogy Chanyeol már rendesen pszichés eset, enyhén OCD gyanús volt nekem, amikor mondta, hogy muszáj volt ötvenszer végigsúrolnia magát, különben ihaj, aztán lehet ezt már én láttam bele.

    Hú, az is nagyon tetszett, hogy Baekhyun hangján voltak a gondolatok, habár a csökött agyamnak elsőre nem esett le, majd csak később és ilyen OH. OOOOH. BAEKHYUN!!!! XDDD

    Semmibe nem tudok belekötni, még mindig nagyon szeretem a leírásaidat, és annyira örülök, hogy egyre több párbeszéded van, ráadásul egyre jobbak és skjflskld heh

    Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak a kövi körben is!;-;♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Uhh, sajnálom, nem akartam nagyon negatív érzésekbe taposni ;;; Amúgy nem úgy ültem le neki írni, hogy na, most leírom a korosztályunk társadalmi problémáit, nem volt bennem efféle tudatosság, de mégis került bele néhány morzsa.
      Jól láttad Chanyeol helyzetét, tényleg én is így képzeltem el, hogy teljesen le van ragadba, mnt egy futóhomokban, ahonnan minél jobban próbál kimászni, annál jobban süllyes bele, és ha megragadja valakinek a kezét, aki segíteni akar neki, őt is magával rántja.
      Az is annyira uhh, amit mondasz, hogy azért látszik valaki boldognak, mert az az elvárt, és mosoly mögé rejti a neházségeit. Nekem is van ilyen, amikor inkább nem mondok semmit a mizu kérdésekre, meg másra terelem a szót, mert nincs kedvem magamról beszélni, és inkább mélyedjünk bele egy lelkesítő témába, amivel leplezni tudom én is, hogy mennyire össze van bennem minden kuszálódva. XD Azt senki se szereti, amikor bele akarnak szólni abba, hogy mit és hogyan kéne csinálnia, mert az a jobb...

      Jaj, én örülök, ha sokat dumálsz, szeretem olvasni a gondolatokat, amiket kiváltottam, úgyhogy ne fogd vissza magad! ^^

      Igeeen! Ah, féltem, hogy nem fog leesni senkinek, mert azért nem voltam annyira egyértelmű, de valóban, Chanyeolnak OCD-t adtam, ezt a tisztálkodási kényszeren gondoltam először megalaponi, de ez igazából csak a második faktora volt, az elsődlegeset a gondolatok terén gondoltam. Mert az OCD-nek nem csak cselekvésekben, hanem kényszergondolatokban is vannak megnyilvánulásai, és hát ezek a sötét gondolatok ebből eredtek. És hát igen, Baekhyun hangján.

      Úgy örülök, hogy mindig olyan kis lelkesen írsz nekem, meg a leírásaimat is szereted, őszintén már nagyon hiányoznak a kacifános mondatok, gyakorlásként és önmagam challengeléseként igyekeztem sok párbeszédes, egyszerűbb fogalmazású történetet írni és a karakterekre meg az érzelmekre tenni a hangsúlyt, de ezeket ugyanúgy meg szeretném próbálni bonyolultabb mondatkörnyezetben is, merthát félek, hogy elfelejtek úgy is írni és lekopik egyszer. XDD

      Köszönöm nagyon, hogy írtál, örülök, hogy tetszett!:3 ♥

      Törlés
  6. Szia^^
    Már rég elolvastam, de pont ma van egy ilyen depisebb napom, úgyhogy gondoltam, nekiállok ide kommentelni:-)
    Jaj, pont Chanyeollal ezt nekem nagyon nehéz volt olvasni. Az EXO az egyik legnagyobb kedvenc bandám, és hát róla nem tudom elképzelni, hogy ilyen baja lenne, mert egy boldogság bomba az egész ember (nagyon remélem, hogy nem arról van szó, hogy csak jó színész, és jól álcázzaXD)
    Meg hát ez a téma engem is érint sajnos, igen… Szerencsére nem ilyen durván, de akkor is nagyon szar, úgyhogy minden sorát át tudtam érezni annak, amit írtál.
    Már az első bekezdéssel mindent elmondtál tulajdonképpen. A láthatatlan vízburok, amin semmi sem képes áthatolni… Ezt tök jól megfogalmaztad.
    Amikor megérkezett Baekhyun, kicsit fellélegeztem, de nem sokáig tartott a nyugalmamXDD Eszembe jutott az én ChanSoo-s írásom, csak ott Kyungsoo hallott hangokat. De nálad Chan nem csak hangokat hallott,hanem Baek hangját… Brrr, ettől még rosszabb lett az egész.
    Borzalmas lehetett neki úgy élni, hogy folyton attól rettegett, mikor fogja megölni azt, akit a legjobban szeret…
    Én már azt hittem, tényleg megfojtja magát a párnával. De az egészben az a gondolat vágott legjobban szíven, hogy ha eltűnne, hiányozna-e Baekhyunnak.
    A vége tetszett a legjobban, mégha nem is tudom, valójában mi történtXD Valaki írta kommentben, hogy örül, hogy Chan nem halt meg, de én nem vagyok ebben olyan biztos… A te válaszaidat nem olvastam el, úgyhogy majd világosíts fel, kérlek, hogy te milyen befejezést szántál a novellának^^ Mondjuk, tök jó, hogy ilyen sejtelmes vége lett, de azért kíváncsi vagyok.
    Nekem ez is tetszett, mint minden írásod! Még ha távol is áll tőled, nagyon jól átadtad szerintem egy ilyen ember gondolatait. Ne is álljon hozzád közel soha ez a téma!^^
    Köszönöm, hogy olvashattam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      jaj, az nem jó, hogy pont depis napod volt, de legalább ki tudtad használni az időt a kommentelésre.
      Igen, Chanyeolt egyébként én sem tudom a vlaó életben ilyen bajokkal elképzelni, de való igaz, Baekyeol az a páros, akikre a világon bármilyen el tudok képzelni, szerintem minden annyira illik rájuk, nehéz olyat találni, ami mégse. Már ha van olyan, én még nem találtam, de ezért most sajnos Chan esett a történetem áldozatául. ;;
      Szitne mindenki, aki eddig kommentelt, említette, hogy érintett hasonló táműban, gondolatokban. Sejtettem, hogy nyilván nem csak nekem vannak, hanem másnak is, de mégis, olyan rossz volt olvasni, hogy mennyiőtöknek is még, és jaj. Ezt úgy sajnálom, mert ez tényleg annyira rossz.
      Örülök, hogy tetszett ez az írásom is, annak ellenére, hogy mennyire nem jó kedvet és hangulatot hozott elő, hogy nyugtalanságba vittelek. ;;
      Igazából nem szerettem volna konkrétan megmondani, hogy mi lett a vége, az én fejemben is több opció lebeg, egyik nap azt mondom, hogy oké, legyen a, miszeritn Chanyeol meghalt. Aztán másnap b tetszik jobban, amikor Chan csak álmodik.. Szóval biztosan neked is van egy gondolatod, ami e legjobban tetszik, vagy a hangulatodhoz illeszkedik, így bátorítalak arra, hogy válassz egyet, vagy cserélgesd naponta, ahogyan én is teszem. xD
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál, tényleg nagyon örülök, hogy tetszett, de igyekszem boldogabbakat is hozni! ^^

      Törlés
  7. Szia~~ ^^

    Hú~... Igen depisre sikeredett, viszont átéreztem, amit Chanyeol érzett. Néha hiába a boldogat mutatni a világnak, amikor belül üvöltesz. "Vajon, ha most a vonat elé ugranék, feltűnne bárkinek is?"; "Ha eltűnnék keresne valaki?"; "Lesz bárki, aki őszintén megkérdezi néha, hogy hogy vagyok?" írnék én több kérdést is, amik naponta megjelennek előttem, de nem azért vagyok itt, hogy az sötét gondolataimról számoljak be.

    Nagyon szépen megírtad a novellát, nekem tetszett annak ellenére, hogy a saját gondolataimat láttam magam előtt a képernyőn. Arra egyáltalán nem számítottam, hogy olyan gondolatai lesznek, a hangok arra buzdítják, hogy ölje meg Baekhyunt. Baekhyun egy nagyon fontos ember az életében, ha az érdekli, hogy hiányozna-e neki. Lehet Baek a támasza, az a személy, aki itt tartja őt a földön még, ha ő nem is tud róla, hogy milyen fontos is Chanyeol életében.

    Át tudtam érezni azokat, amiket Chanyeol gondolt, tett. Hiába a negatív gondolatok mégis elképesztően írtad le ezt mind. A végénél viszont nem vagyok biztos abban, hogy mi is történt végül Chanyeollal.

    Mindenesetre köszönöm, hogy olvashattam, minden szavát bánattal, átérezve, mégis örömmel olvastam! Várom, hogy a mostani körben mivel érkezel! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Igen, sajnos sok ilyen gondolat van, ami időről időre felvetül az emberben, akár kérdések formájában, vagy szomorúságban, egyedüllét érzésében...
      Örülök annak, hogy tetszett, annak kevésbé, hogy ennyire tudtál hozzá konkrét érzésekben, gondolatokban is kapcsolódni, mert ez azt is jelenti, hogy neked sincsenek vagy voltak híján ezek az életedben.
      Baekhyun valóban az az ember, csak Chanyeol félt, hogy őt is elveszíti, hogy féjdalmat okoz neki önmaga megsebzetsége miatt. Próbálta magától távol tartani, mégha a legnagyobb szüksége is volt rá. ;;
      A végét ilyen kétesre szerettem volna hagyni, akár meghalt, akár álmodott, avagy mindkettő egyszerre... Ezt rátok szerettem volna bízni, így legyen az a vége, amit te képzeltél el neki.

      Köszönöm szépen a véleményedet, hogy olvastas és örülök, hogy a bánat ellenére mégis örömmel tetted! ^^
      (Oh, és már olvashatod is a következő körre írt novellámat, egy pöppet hamar készen lettem vele. xD)

      Törlés
  8. Ur isten, hát ez nagyon adta! :O

    Nem tudom, hogy neked a vége pontosan hogyan játszódott le a fejedben, és hogy mindenképp azt akartad-e, hogy mi olvasók ugyanazt érezzük, mint te, vagy az volt-e a célod, hogy ilyen is-is véget adj neki, mindenki döntse el magának. Hát én eldöntöttem valamiket, és mindjárt el ismondom a teóriáim, de kezdem az elején.

    Imádom az ilyen sztorikat! Olyan hidegrázós, angstos, nyomott hangulatú, végig izgalomban tart, hogy na akkor most mi lesz. Már alapból a kényszerbetegséggel felkeltetted az érdeklődésem, hogy na akkor itt mi lesz most. Eszembe jutott a true beauty dorama, mert ott is az egyik szereplő, amikor stresszes mindig a kezét mossa durvan af. Meg egyébként eszembe jutott egy régi baekyeol fici is az egy testben két lélek, ugyhogy visszarepítettél a fiatalkoromba :D

    Amikor megjelent Baekhyun és a fejében Baek hangja arra késztette, hogy ölje meg, hát szerintem én voltam az egyetlen, aki rendesen szurkolt, hogy IGEN IGEN I G E N ÖLD MEG xDDDDDDDDDD És aztán nem ölte emg, rip. De nem engedtem el, reméltem, hogy a végére csak emg fogja ölni. Utána jött az ágyban sírós rész, és megláttam, ahogy lejebb görgettem ugye, hogy wtf itt már vége a novellának, mondom akkor most nem öl meg senkit? Aztán ugye volt egy kis ugrás, és mondom omg CHANYEOL MEGHALT EZAZ LEGALÁBB VALAKI MEGHALT xD Meg egyszerűen el volt ámulva egyébként a kis agyam, hogy te jó ég, a halál utáni állapotról írt Vivien, mennyire bátor, hogy ezt bemerte vállalni, és omg ráadásul mennyire gyönyörűen írta meg, ugyhogy teljesen le voltam hűlve, hogy így, ilyen gyönyörűen sikerült ott azt megragadnod.
    Ezután jött az, hogy mintha felébredt volna Yeol, ugyhogy kissé szomorú lettem. Aztán tovább olvastam, és baszki mint árvíz jött a felismerés. A felismerés pedig számomra az volt, hogy az elején lévő idézet miatt, ez tuti sehogy sem happyend. Legalábbis nekem nem. Na most három opció játszódott le a fejemben.
    a) Chanyeol igazából megölte Baekhyunt, mivel nem volt semmilyen jelenet, ahol élve távozik, csak ezt valahogy kizárja az agya, és aztán öngyilkos lesz a párnában és az "álom" az igazából már a túlvilág, ahol Baek kitart a "jófiu" chanyeol mellett

    b) Chanyeol meghalt, valahol egy utópikus világba került emrt a szerelme ott van vele, de a valóságban őt üldöző árnyaktól továbbra sem szabadul (az árvíz)

    vagy c) Chanyeol tényleg álmodik, és az álma egy utalás arra, hogy a jövőben igenis ki fogja nyírni Baekhyunt hahahahahah

    Nekem talán az a) verzió tetszik a legjobban, ugyhogy én arra szavazok xDDDDDDDDDDDDDD

    Egyébként az elején annyira fura volt, mert ugye Chanyeol kaotikus állapotban van, és amikor írtad, hogy a széttúrt ágy akkor gondoltam magamban, hogy azta de király, még az ágy állapotának említésével is jól mutatod Yeol lelki állapotát, aztán bement a fürdőbe és bele HAJTOGATTA a ruháit a szennyes kosárba, LIKE WTF KI CISNÁL ILYET XDDDDDD xDDDDDDDD

    "nappaliból nyíló ki helyiségbe érve" - itt szerintem lemaradt egy s betű

    "kényszeresen visszarántottam magam a legmélyebbre" ez nagyon tetszett, mert amikor durván depis vagyok, és ki akarok törni, valahogy én is csak egyre mélyebbre és mélyebbre rántom magam, és már annnnnnnyira negatív gondolatokkal vagyok tele, és durván spanolom magam hogy egyre rosszabbak és rosszabbak legyenek, hogy az hihetetlen. Aztán eddig valahogy mindig sikeürlt kimászni. Szerencse nem szerencse lol

    "gondolataim véres csataterén." na meg ez omg!

    NA DE AZ EGÉSZ NOVELLA LEGNAGYOBB CSODÁJA AZ EZ: Olyan volt, mint a lebegés; körbeölelt a szél, szabadon játszott tincseimmel, cirógatott, és boldogan hagyott hátra, hogy a tenger fodrait lelkes táncra hívja. A víz morajlásának zajában elkéstek a hangok, elcsendesült minden gondolat, elöntött a megnyugvás.
    Tényleg megijedtem, hogy omg most tényleg a halált fogo leírni, vagy mi lesz itt, de annyira jól leírtad, hogy besza behu. Nekem nem lenne ehhez bátorságom, sőt az még lehet lenne is, na de tehetségem... Le a kalappal!

    Nagyon tetszett! Köszönöm, hogy olvashattam :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Omg, tényleg ennyire tetszett? XDD Úgy örülök ennek!
      Uh, pedig tartottam attól, hogy nem tartom fent elég az érdeklődést vele, nem érzem magam erősnek ilyen téren, így meglepő, hogy mégis akkor sikerült ezt a hatást elérnem, hogy izgatott és érdeklődő tudtál maradni. Igen, azt a baekyeol ficit Enikő is megemlítette, amire nekem is eszembe jutott, hogy jaj, tényleg, azt én is olvastam. De szerencsére, miközben írtam, nem jutott eszembe, és nem befolyásolt. XD
      Hát, én nem vagyok annyira hidegvérű gyilkos, hogy csakugy megöljek kibelezősen valakit a novellámban, bocsánat, hogy nem tudtam ezt az örömöt megadni neked, de élveztem olvasni ezt, ami lejátszódott benned közben, mégha valamilyen szinten tök beteg is XDDDD
      Igazából nem gondolom úgy, hogy nagy falat lenne írni a halál utáni állapotról, mert azt aztán tényleg sneki nem tudhatja, hogy milyen, míg tényleg meg nem tapasztalja, szóval addig mindenki úgy képzeli, el, ahogy. Lehet az akár egy tengerparton, naplementét nézve, vagy anygalok és régen elhunyt szeretteink közt lebegve a felhőkön, vagy akár egy tábortűz körül beszélgetve egy fatörzsön üldögélve, miközben egy elhunyt szerettünkkel beszélgetünk.
      Valóban, nem szántam happy endet ennek a töránetnek a végére, és örülök, hogy za idézet is eszedbe jutott a végén, mert itt tényleg jobban figyelni akartam arra, hogy összekapcsoljam az elejét a végével.
      Uhh, mennyi és milyen opciókat gondoltál te ki, wow. Hát. Nem is tudom mi lenne erre a helyes válasz, inkább tartom magam ahhoz, hogy ha neked az a) tetszik, jobban, akkor válaszd azt, igazából az és a b) vegyítve, kicsit egy-két dolgot finomítva éll a legközelebb az én opcióimhoz, vagyis inkább nálam az vamn, hogy megis halt, meg nem is, álmodik is, meg nem is. Álom a halálban, vagy halál az álomban? Ezt a kettősséget szerettem volna a végére meghagyni, mert én is legalább annyira elveszetten éreztem magam ebben a befejezésben, amennyire te lehettél az opcióid közt. XD
      Amúgy igen xDDDD Ki csinál ilyet? Gondoltam rá, hogy na, ez mennyire fog hülyén kinézni, de mivel kis kényszeres beteget csináltam Chanyeolból, akkor legyen így a rendrakással is, szóval behajtogatta a ruháit, mert ha csak levágta volna a földre, akkor szerintem még jobban kiakadt volna, amíg szépen el nem rendezi. Plusz azt nem írtam bele, de úgy képzeltem, hogy oké, majd amikor visszament a szobába, akkor az ágyát is rendbe tette. XDD

      Javítottam is, köszi! Amugy tökre k voltam, valamit elbénáztam és a mobilos felületen fehér szövegháttérrel adta ki az egész szöveget, és mivel a nyers doksim nem volt javítva, csak a blog szerkeszőjében, nem tudtam átmásolni, hogy ne legyen ugyanolyan, ugyhogy az egész novellát újra írhattam át wordbe, és másolhattam vissza az egészet ide megint, na de megint tele lett félreütéssel, ah. Na, bocsi, a lényeg, hogy remélem már több elírás nincsen benne. XDD

      Igen, ezt meg tudom érteni, amikor ilyen nehéz helyzetben meg gondolatokkal van telve az ember, akkor talán könnyebb is csak még mélyebbre merülni bennük, mint venni a fáradságot és kimászni. De én örülök annak, hogy sikerült, s remélem, hogy fog is!

      Jaj, köszönöm a kiemeléseket. ;; Nagyon tetszett nekem is ez, miután leírtam, mondom tényleg én írtam? XD néha nem hiszem el, na meg el is felejtem, hogy miket írtam, nem tudnám visszamondani. XDD

      Szerintem egyébként nem kell különösebb tehetség ahhoz, hogy írj arrl az állapotról. Csak a gondolataidat és az ezzel kapcsolatos érzéseidet kell összegyűjteni, és leírni. Mondjuk ezekkel nekem rendesen bajom van néha, de megéri kipróbálni, aztán magad is ájössz majd, hogy nem lehetetlen!

      Nagyon örülök neki, hogy tetszett, köszönöm az olvasást és a gondolataidat is az írásommal kapcsolatban, mindig szeretem a reakciókat olvasni. Köszönöm! ^^

      Törlés
  9. Sziaa

    Huh.. Elég mély témát választottál, ennyire komornak nem éreztem a dalt mikor írtam rá, de ahogy belefűzted itt-ott a szövegét (pl "Nem tudok tovább úszni.", "Valóságküszöb"), egyből észrevettem, hogy bizony van ilyen oldala is a zenének.
    A mély érzéseket nagyon szépen adtad át. Szerintem nagyon kevés olyan ember van, akiknek ne jutott volna eszébe hasonló mondatok. A legszomorúbb az egészben, hogy sajnos valaki hallgat ezekre a hangokra, mik körbeölelik mindennapjait.
    A fogalmazásod borzasztón tetszik, nagyon szép szókapcsolatokat használsz, nem túl bonyolult, de nem is csak leírod ami történik.^^
    Itt észrevettem egy elírást: "tetőtől talpig fégigfolyt rajtam selymes érintése"

    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körbe!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!

      Amikor a dalt hallgattam nekem egyszerre volt szép és nagyon szoorú érzésem tőle, hiába volt valami pozitív kicsengése, reményteliség a szövegben, a dallama nagyon visszahozta nekem a melankolikusabb érzést, így témában is ilyet tudtam hozzákapcsolni. ;;
      Örülök, hogy át tudtam adni neked is az érzéseket, valóban sajnos ezek a gondolatok, hasonlók vagy még rosszabbak is megfordulhatnak az emberek fejében, sajnos nagyon kevés lehet a kivétel. Még rosszabb, ha valaki tényleg hallgat ezekre és nem bír kilábalni.

      Nagyon jól esik olvasni, hogy ennyire tetszik a fogalmazásom. ;; Talán ez a köztes mód az, amivel legjobban meg tudom találni a hangot, vagyis még tudnám kicsit szebbé tenni a mondatokat, még néhány jelzővel, de mégsem az annyira nagyon megcsavartra, mert ott meg az érzéseket nem tudom kifejezni. Kösznöm, hogy tetszik! ^^
      Javítottam is az elírást, köszi, hogy említetted!

      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  10. Na hello hello! ^^
    BaekYeol miatt plussz pont, de szerintem bárkivel írhattál volna, ugyanígy le lennék nyűgözve! Egy igen komor és rideg témát fűztél a dal köré, de nekem kimondottan tetszett.
    Yeol gondolatai, mind a saját, mind Baek haláláról szépen és esztétikusan lettek megírva, nem éreztem azt a vontatottságot amit sokan elkövetnek, amikor halál közeli hangulatot írnak.
    És igen, azok a gonosz kis hangok mindig a legrosszabbkor találnak be, sajna ismerős is a szitu :D
    "...miközben néma könnycseppjeim megindulva azonnal eggyé váltak a testemről lemosott szennyel, s a lelkembe szivárogva mérgeztek tovább." Ez nekem szerelem lett, nem tudom miért, de szíven ütött.
    A végére vonatkozó elképzeléseimbe most nem folynék bele, nyugtasson a tudat, hogy pörög az agyam ezerrel xDD
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^
    ((Nézd el ha hülyén fogalmaztam, hulla vagyok :DD))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziamiaa!

      Úúú, örülök, hogy így gondolod, uww
      Még sose írtam Baekyeollal, úgyhogy velük mindenképp szerettem volna a challenge során, és most remek alkalmam adódott rá, így kihasználtam. Örülök, hogy a téma komorságával együtt is sikerült elnyernie a tetszésedet az írásomnak.
      Annak nem örülök, hogy ismerős a szitu, ezt sajnálom, tényleg nagyon rossz ilyen gondolatokkal lenni. ;;;
      Köszönöm a kiemelést is, hogy ez neked szerelem lett, woow hát mit mondjak ;;; Nem gondoltam, hogy pont ez a mondat fog kiemelkedni bárkinek is, külön örülök ennek ><
      XD Rendben, a hatást, amit szerettem volna, akkor ezek szerint nálad is sikerült elérnem. XDD
      Köszönöm szépen a kommentedet, nagyon örülök, hogy tetszett az írásom, és ne aggódj, épkézláb kis vélemény lett, köszönöm! ^^

      Törlés
  11. Furcsa látni és tapasztalni, hogy egy zene mennyiféleképp hathat az emberre és mennyi különböző érzést válthat ki belőlük, persze ezt a dolgok legpozitívabb értelmében írom, mert nekem egyszer sem jutott volna eszembe erre a zenére egy ilyen hangvételű sztorit írni, mégis annyira jó látni, hogy mások hogyan reagálnak ugyanarra a dologra.
    Mint azt sokan leírták előttem, bennem is mély nyomot hagytak ezek a mondatok, az én fejemben is rengetegszer megfordultak hasonlóak és fordulnak meg a mai napig, ezek mind-mind olyanok, amiknek nem szabad engedni, de ugyanakkor nehéz is tenni az ellen, hogy a fejünkben motyogó kis démonok végleg elhallgassanak. És ezt ügyesen átadtad az olvasók számára, ahogyan az is tetszett, hogy a végébe is több mindent lehet belelátni, hagytál számunkra nyitott kapukat és, hogy nincs minden megmagyarázva.
    Köszönöm, hogy olvashattam és kíváncsian várom a következő történetedet is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon változatos volt ez a kör, egyet tudok érteni veled, annyi ötlet, műfaj, hangulat és különféle érzelmek, nézőpontok fordultak elő egy dal kapcsán, hogy elképesztő. Ezért is jó ez a challenge, tágítja a látószögünket és a kreativitásunkat is, más gondolataiba, érzéseibe is bele enged nézni a novellákon keresztül.
      Azok a rohadt kis démonok, hogy hallgatnának el egyszer, de akkor örökre... Köszönöm szépen a véleményedet, örülök, hogy tetszett az írásom, és a mondanivalójával is nyomot hagyhattam benned. Annak is örülök, hogy a nyitott vége is elnyerte a tetszésedet. Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  12. Na halii
    Imádom az ilyen típusú írásokat és ettől a történettől egyenesen kirázott a hideg 😂 De mindenképpen a jó értelemben. Tetszett ahogy vívódott magában és egyenesen odáig vagyok amikor egy karakter "hangokat hall". Oké, tudom fura de akkor is 😂.
    Mindenképpen fontos kiemelnem, hogy mennyire tetszett, hogy elhitetted velem megtette, aztán ismét jött a csavar és hirtelen fogalmam nem volt mi is történt. Imádom a két fiú párosát,maga a novella is szuper volt.
    Köszönöm, hogy olvashattam🤗

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!

      Jaj, nagyon örülök neki, hogy tetszett a témaválastásom is, meg a Baekyeol páros is! Nem fura, mindenkinek megvan, hogy mit szeret jobban viszont látni egy írásban. :D
      Örülök annak is, hogy a kétes vég is elnyerte a tetszésedet.
      Köszönöm szépen a véleményedet! ^^

      Törlés