Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Heaven - JaeYong (18+)

||

 


Ajánlott zene: Call Me Karizma - Nails


Az exponáló éles sípolása, vakufehér villanás és a fényképezőgép zárhangjának folyamatos kattogása tölti be az egyébként csendes stúdiót. Nincs szükség utasításokra, a legtökéletesebb modellem teljesen ura a testének, szinte könyörög a kamera, hogy el ne vegyem róla a fókuszt, hadd gyönyörködjön még a látványában. Az objektív túloldaláról követem éles vonásain az érzelmek változását, eres kezének kecses mozgását, ahogyan gyengéden megérinti enyhén beharapott, cseresznyepiros ajkait. Megfogja a mellette kiegészítő eszközként heverő ostort, és megcirógatja vele csupasz mellkasát. Tisztán látom ködös tekintetében a buja szexualitást tükröződni, miközben csípőjét enyhén megemelve lábait nagyobb terpeszbe tárja, hogy jobban hozzáférhessek. Térdem ágyékát súrolja, mire a lencsén keresztül nekem címzett nyögése betölti a közénk rekedt levegőt. Egyik kezemet elszakítja az őt csodáló géptől, és végigvezeti a tenyeremet combján, szűk farmerének domborulatán át egészen a szájához, ahol először csak a mutató és középső ujjam hegyét nyalja meg, majd közvetlenül a szemembe nézve tövig bekapja, és tüzes érzékiséggel szopogatni kezdi, mintha a kedvenc nyalókája lenne. Elképeszt izgató nyelvének ujjaim körüli játéka, forró nyálának nedves tapintása, hibátlan fogainak érdessége. Az arcát elborító kéjvágy és csábító nyögéseinek összhangja hullámzó testével az önuralmam utolsó húrjait is pattanásig feszegeti – még mélyebbre akarok jutni benne.

– Kurva finom – leheli, s meg nem szakítva a szemkontaktust, az őrület végső határára sodor engem.

– Legszívesebben most azonnal letépném rólad a gatyát. – Képtelen vagyok elrejteni a nyilvánvalót, hangom minden rezgéséből kihallani a fullasztó vágyat.

– Mire vársz? Fényképezés közben dugsz meg, vagy leteszed a kamerát? – nyomatékot adva kérdésének rám markol, amitől a légzés is nehézkessé válik.

Egy percig sem habozok tovább, félrerakva eszközömet vad szenvedéllyel birtokba veszem kívánatos ajkait. Érezni még az együtt elfogyasztott dinnye édességét csókjában, telhetetlen vágyakozását abban, ahogyan tarkómnál fogva magához szorít. Rutinosan nyúlok övcsatjainkhoz, hogy elkezdjem lehántani magunkról a fölöslegessé vált, egyre szűkebb nadrágokat. Megszakítja nyelvcsatánkat, amit egy elégedetlen morgással veszek tudomásul. Fordít helyzetünkön, immár én fekszem hanyatt, ő pedig egy szál alsónadrágban feszít rajtam. Jéghideg ujjait számba nyomva nedvesíti meg, majd vastag nyálcsíkot húz félig fedetlen mellkasomon keresztül legnemesebb tagomig, de nem adja meg rögtön, amire vágyom, hanem nyakamra térve kissé megharap, és szívni kezdni az érzékeny bőrömet. Csípőjét ütemesen dörzsöli hozzám, tenyeremmel fenekébe markolva biztatom gyorsabb tempóra, de borzasztó távolságnak, és megugorhatatlan gátnak érződik az a fél centi anyag, ami elválaszt tőle.

– Baszd meg, Taeyong, cseszettül jó vagy!

– Jobban szeretem, amikor te csinálod velem – mondja fülemhez hajolva, és fogai közé véve ingerelni kezdi. Tehetsége van ahhoz, hogy megtalálja a gyengepontjaimat, amitől kétszeresére nő bennem a lávaként fortyogó élvezet. Az alattunk felgyűrődött ágyneműbe markolok, és feljebb lököm csípőmet nagyobb intenzitásért áhítozva.

– Csapj meg a szíjjal! – utasítom, mire azonnal nyúl is az eszközért, hogy szadista vágyait kiélje rajtam. Először csak gyengéden megcirógatja vele a bűntetendő területet, ezzel is fokozva bennem az átható feszültséget, amit az a tudat szít, hogy a gyönyörért meg kell szenvedni, mert minket a fájdalommal szerzett mámor önt el a legelemibb erővel. Elégedett morajjal válaszolok a csattanás csípősségére, de többet akarok.

– Lefogadom, hogy tetszett – a legszexibb mosolyával ajándékoz meg, hangjából kihívást vélek kihallani. Tekintetét az enyémbe függesztve nyal végig belső combomon, apró puszit nyom domboromra, s minden figyelmeztetés nélkül mér újabb csapást oda, ahol előtte nyelvével simogatott. Egyszerre kerít hatalmába a csillagos univerzum szédítő sodrása és a kéj sötétsége; egy pillanatra, mintha öntudatomat is elvesztettem volna a bizsergető katasztrófa szeretetteljes ölelésében.

– Elviszlek a mennyországba – ködös bódultság árnyékolja be szavait, majd gyors mozdulattal megszabadít minket az alsóinktól. Már éppen rám vetné magát, amikor határozott döntéssel küldöm őt a hátára, és felkészítés nélkül egyenesen belé vezetem magamat – tudom, hogy így szereti a legjobban.

– Azt a rohadt! – egyszerre nyögünk fel a hirtelen pattant szikrától, a forró szűkösség gyönyörétől. 

Mellkasomra tapasztott tenyereivel lesimítja rólam a kigombolt ingemet. Varázslattal telve pásztázza felé tornyosuló alakomat, ahogyan tagja köré kulcsolom kezemet, és idegőrlő lassúsággal kezdem kényeztetni. Fejét hátravetve élvezi és kínlódik egyszerre alattam, aminek minden pillanatát kaján örömmel követem végig – rám szoruló nyílásában megállíthatatlanul lüktetek.

– Csókolj meg! – kérleli, s lábait derekam köré fonva lehúz magához, hogy meginvitáljon egy szenvedélyes, de követelőző csókra.

Lassú hullámban lejtjük testünkkel a nyitótónusokat; érzelmes csatát vívunk egymással a dominanciáért, de végül – egy kis harapással megbolondítva őt – én nyerek. Nehezen szakítom el magam a biztonságérzettől, amit ajkai nyújtanak, de muszáj, hogy mindenét feltérképezve ékes foltokkal hintsem, jelezve, hogy ott jártam. A világ legélesebb állkapocsíve mentén a puha nyakát szívom, puszilom, újra szívom, a nyelvemmel körkörösen simítom végig füle tövéig és vissza – elragadó, vaníliával fűszerezett afrodiziákum íze megbolondít. Teljesen belefúrom arcomat nyakhajlata oltalmába, és mélyen beszívom bőre pézsmaillatát. Aromája visszafoghatatlan erővel önt el, csípőm mozgását egyre gyorsabbra veszem, érintkezésünk csattanó hangja feltörő nyögéseinkkel vegyül. Taeyong a hajamba túrva fejezi ki elégedettségét, kellemetlenül meghúzza, ezzel is tovább ingerel engem – imádom, amikor gyönyörű fájdalmat okoz.

– Karmolj szét, hogy jobban érezzelek! – követelésemmel egyidőben megszorítom lüktető merevedését. Hátam azonnal ívbe feszül körmeinek perzselő karcolásától, izmaim összehúzódnak, parázsként égek bűntető karmolásai alatt; ezzel fizet vissza, amiért vontatott szenvedésben részesítem a beteljesülés helyett.

Megelégelve kényeztetését elengedem, és felemelkedve kihúzódóm belőle. Ideje, hogy kedvenc pózomra váltsak. Lebontom körém font lábait, majd hasra fordítom, és kezemmel szétnyitom alma keménységű fenekét, amibe legszívesebben beleharapnék, de helyette ismét tövig belemártom magam. Testsúlyom felével ránehezedek, két oldalán a lepedőt markoló ujjaiba fűzöm sajátjaimat, kidolgozott hasfalammal izzadságtól nyirkos gerincének vonalát követem. Heves tempót kezdek diktálni, nyakába nyögve adom tudtára, hogy mennyire fenséges egész mivolta, alattam vonagló teste. Fejét felém fordítva csókért nyújtózik, amit készségesen megadok neki. Akaratlanul is belassítok, kicsit elidőzöm nyelvének szenvedélyes izgalmában. Mesteri technikája még jobban begerjeszt, ezért megszakítom csatánkat, és lapockájánál tartva az ágynak szegezem.

– Ne haragudj, most az édes csókjaid helyett a tested őszinteségére van szükségem – mondom, és az eddiginél is kíméletlenebbül folytatom kitöltését. Gyomorból feltörő morgásomba egy terccel feljebb táncoló hangja vegyül, ahogyan egyre közelebb taszítom magunkat a mennyország felé.

– Mondd ki a nevem! – lehajolva hozzá fülébe suttogom kívánságom, miközben érzéki ritmust veszek fel.

– Jaehyun! – elfúló feleletét ziháló lihegése nyomja el. Izmaink feszültsége egyre jobban fokozódik, ahogyan minden lökéssel megérint minket az orgazmus előszele. Érzem összehúzódó szorításából, hogy már nem bírja sokáig, annyira forró és szűk, ahogyan teljes méretemben körülzár – kurvára megőrjít.

– Mondd a nevem! – gyöngyöző homlokánál fogva hátra hajtom fejét, és a választ követelve vállába harapok.

– Dugj meg, Jae! – vad kéjjel, szinte könyörögve kéri, hogy juttassam el végre a csúcsra, amit eddig úgy húztam előtte, mint a mézesmadzagot. Intenzív mozgással reagál testem a hangjára, s durvábban tolom ágyékomat övének, amíg meg nem jelenik az az ismerős, görcsös csomó, ami összeránt, majd, ahogy az élvezet a tetőfokára hág, kisimulva szétterjed bennünk mindenhol; lábujjaink, hátunk, izmaink megremegnek, mikor elér minket a csodálatos beteljesülés.

Testünk isteni színjátékával juttattuk át egymást a mennyország kapuin abból a pokoli fergetegből, melyet a tragikus szenvedélybetegség jegyében építettünk fel magunk körül.


__________________________

Sziasztok! ^^

Oké, rendesen izgulok, hogy mit gondoltok róla, mert ez az első alkalom, hogy ilyen témában írtam, és megmondom őszintén, nagyon nehéz volt, de erre a dalra semmi más értékelhető ötletem nem volt. Eléggé távol áll tőlem ez a téma, de b tervem nem lévén, Jaeyong hiányom miatt megírtam egy kis (nagy) segítséggel. És mert nem akartam skippelni. xD

Remélem, hogy nem nagyon botránkoztattalak meg benneteket, ha meg igen, akkor sorry! XD

Várom a véleményeteket, nagyon kíváncsi vagyok!

25 megjegyzés

  1. Sziaaa :3

    Jajj annyira sajnálom, hogy nálad ütközött ki pont ez az egész dolog, és addig akartqam halasztani ezt a novellát ameddig csak lehetett volna, de aztán mondom nem, inkább írok neked, mert nem akarom, hogy úgy érezd ez ellened szólt, avgy hogy rosszul érezd magad miatta!

    Úgyhogy hát mit ne mondjak, sikerült a lehető legdurvább módon kilöknöd a komfortzónámból, egyből bele a mélyvízbe. Viszont néha elmerültem, mint egy haldokló szerencsétlen, néha meg sikerült úszkálnom egy kicsit. A merülések pedig nem feltétlen a te hibáid voltak. Ezt pedig úgy kell érteni, hogy én ugye kényelmetlenül érzem magam, amikor ilyeneket kell yaoi párossla olvasnom, emrt egyszerűen nem tudok nem arra gondolni, hogy vajon az idol ehhez hogy áll, és tudom faszság, de annyira fucsán meg szomorúan, meg kényelmetlenül, meg mindenhogy érzem tőle magam... A +18-al alapból úgy nincs bajom, régen még 13 évesen elolvastam a szürkét is, azóta nem tudom mi történt, hogy még ha hetero is kevésbé értékelem. Ráadásul sikerült pont abba beletalálnod, ami nagyon ynersen van megfogalmazva, és pont olyanokat beletenned, hogy "Csapj emg a szíjjal" "Mondd ki a nevem" meg "Dugj meg, Jae", amiktől amúgyis mindig cringe-elek meg nevetek af XDDDD Még sose szexeltem, de az emberek kajak mondanak ilyet? Mert ha nekem a jövőbeni szexpartnerem ilyet fog mondani, szexközben hát tuti röhögőgörcsöt kapok xDDDDDDDDDDDDDDD Szval itt is felnevettem ezeken a részenek, de igazából azért, mert jól írtad meg, és nem tudtam azzal foglalkozni, hogy mi benne a hiba vagy szar, így nem volt ami elterelje a figyelmem a cringe-ről.

    Úgyhogy tényleg, szerintem jól kivitelezted ezt a témát, és büszke vagyok rád, hogy belevágtál, és megírtad és nem skippeltél! És szerintem jól írtad meg, ha szeretném ezeket, akkor ez jackpot lett volna. Habár nem igazán tudom mihez hasonlítani, mert nem szoktam ilyeneket olvasni. Ezen felül nekem szerintem nem mennei, hogy ilyen nyers és egyenesen emgfogalmazott szexjelenetet írjak.

    "Mire vársz? Fényképezés közben dugsz meg, vagy leteszed a kamerát?" ezen nem azért nevettem, amiért a fentebb említetteken, hanem azért mert ez tényleg annyira jó frappáns mondat volt, tetszett :D


    Amik nagyon tetszettek a novelládban, mert igen, volt ami tetszett, mert igenis kötelességem és alap intelligencia, hogy túl lépjek a facten, hogy nekem ez hirtelen nagyon sok(k) volt:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Egyszerre kerít hatalmába a csillagos univerzum szédítő sodrása és a kéj sötétsége;" - ide nem is fűznék semmit, csodás

      "Nehezen szakítom el magam a biztonságérzettől" - annyira aranyos, és szeretetteljes, hogy így nevezted meg a csókot.

      "nyelvének szenvedélyes izgalmában."

      "ismerős, görcsös csomó, ami összeránt, majd, ahogy az élvezet a tetőfogára hág, kisimulva szétterjed bennünk" - hát ez is, nagyon tetszett, hogy így irtad le az orgazmust, szerintem nagyon átadtad ezzel a lényegét és az érzést.

      "Elviszlek a mennyországba" - aha, aha, ahaaaaaaa i see what you did there :D highway to heaven :D imádtam, hogy végig utalgattál rá :D

      "imádom, amikor gyönyörű fájdalmat okoz." - erről a btob beautiful pain jutott eszembe, hát kétlem, hogy a dalnak bármilyen más köze lenne eme novellához tartalmilag, de akkor is ez ugrott be xD imádom azt a muzsikát xD


      "ujjaiba fűzöm sajátjaimat" - imádom, amikor filmekben is, meg írásokban, szex közben összefűzik az ujjaikat az emberek, anynira gyönyörű! úgyhogy örülök neki, hogy legalább egy ilyen soft szex pillanatot kaptunk :3

      Amúgy az elején ugye nincs feltüntetve, hogy kinek a szemszögéből olvasunk, de amit elolvastam, hogy eres kezeit már rögtön tudtam, hogy na akkor ez Jaehyun szemszög, mert ha eres kezek, akkor az a személy, akit fotóz csak Taeyongie lehet. Úgyhogy ez nagyon tetszett, hogy ezt leírtad róla, mert annyira on point tulajdonsága a gyereknek :D

      Jajj meg egy hibát találtam (megmondom egyáltalán nem koncentráltam rájuk, mert hát mással foglalkozott a szegény letámadott kis agyam xD) vagyis szerintem az ott úgy nem jó:

      "...letépném rólad a gatyát – képtelen vagyok..." itt szerintem a gatyát után kell a . és a képtelen meg nagy betűvel van szerintem.

      Úgyhogy jó volt ez a novella, amiért nekem nem talált be igazán, annak pedig semmi köze a te írói képességeidhez, mert pl ha már nem konkrét idol páros lenne, hanem akármilyen két oc férfi, akkor is már jobban megtudtam volna emészteni. Úgyhogy ez az én faszságom, amiért mégegyszer elnézést.

      Örülök neki tényleg, hogy megírtad, és nem skippeltél! És nem szeretném, hogyha most ez bármitől is eltántorítana a jövőben! *puppy eyed emoji*

      Törlés
    2. Szia!

      Elsőként azt szeretném mondani, hogy köszönöm, hogy rászántad magad az elolvasására, annak ellenére, hogy távol áll tőled nagyon ilyen formában az egész, és benned volt ez az oda-vissza dolog a novellák kapcsán, ez értékelendő szerintem, mégha később eleve nem fogsz elolvasni ilyesmit az elveid miatt. Meg remélem, hogy azzal, hogy már rögtön letudtad, hamar túl tudsz lépni a sokk-on és nincs rossz, meg elmerülős érzésed és az a kellemetlen érzés se, amit én is érezni szoktam, amikor valami olyat kell megcsinálni, amit hátam közepére se kívánok és ezért tologatom, de attól csak még rosszabb. xD

      Elfogadom amúgy, hogy nem szeretsz ilyeneket olvasni yaoiba meg amúgy se nagyon, egy időben tök sokat olvastam én is, aztán meg sokáig nem egy-két kivétellel, mert az értékrendem stb nekem is változott és ezért a yaois fb csopiból is kiléptem. Én nem szoktam ebbe így belegondolni, meg nem az tartott vissza, hogy az idolok mit gondolhatnak róla, merthát honnan tudjam, meg fanservice is rendesen van azért, és soha életben nem fognak magyarul olvasni. XD De mindegy, hogy mi miatt nem szeret az ember ilyet vagy olyat olvasni, mert az ő dolga. Egyébként ez az érzés bennem is olyan kettős volt, miközben írtam, mert a közepe-vége felé volt egy pontom, hogy biztos meg akarom én ezt írni? XD De végül is túlléptem ezen, egyszer ki akartam próbálni és ha most nem, akkor mikor máskor tudtam volna? :D

      Amúgy én is szűz vagyok még, szóval nem tudom, hogy milyen lehet ilyeneket hallani éppen szex közben, de az biztos, hogy mondanak ilyeneket. xDDD Van a Call me by your name vagy mi a címe, pl abban is van hasonló, hogy mondd a nevem, csak kicsit másképp.

      Annak örülök, hogy úgy gondolod, jól írtam meg és más esetben tetszett volna. Mivel én se szoktam olvasni iyleneket, nincs fogalmam arról, hogy milyen a nyers - nem nyers szexjelenet, szóval írtam, ahogy kb elképzeltem és ennél többet nem hiszem, hogy így elsőre ki tudtam volna hozni belőle.

      Annak az egy mondatnak, illetve a "- Kurva finom."-nak nem én vagyok a gazdája, ilyen frappáns sajnos nem vagyok, az Vivinek köszönhető. XD

      Köszi, hogy kiemelted, ami tetszett benne!
      A mennyorságos részt amúúgy, nem a Highway to Heaven ihlete, hanem Taemin Heaven című zenéje, ráfüggtem, és annyira bele akartam vonni valamibe, és hát ez lett az. ;;;

      Az egy gyönyörű dal TT

      Nagyon érzelmesek az ilyen momentek, nem akartam végig durvát, meg tényleg szépek az ilyen jelenetek, amikor érzelmesebbre veszik a dolot.
      Igen, az eres keze az olyan, ami annyira őt jellemzi, ez hirtelen később jutott eszembe és gyorsan bele is írtam, addig nem is gondoltam rá, hogy mennyire lehet a szemszögöt kitalálni, nekem olyan egyértelmű volt, hogy Jaehyunéból írom. XD

      Köszi a hiba észrevételt, ezeket a kommentárokat még nem tudatosan, inkább érzésre szoktam írni, de oda tényleg kell a pont.

      Nem haragszom, hogy a műfaj meg téma miatt jött be, és köszi, hogy nem ezen az ellenérzésen keresztül írtál kommentet, hanem ettől megpróbáltál elvonatkoztatni és megláttad benne a jó részeket is.

      Köszönom, hogy írtál! ^^

      Törlés
  2. Halihó!🤗
    Hol is kezdjem... talán azzal, hogy le vagyok nyűgözve.
    Bár az S&M nem az én asztalom, de ez annyira lightos volt, hogy inkább csak megfűszerezte a sztorit. Kb 2 éve nem olvastam ficit, mióta lecsengett a bangtanos őrületem, szóval 2 év után ez az első bármilyen fici, amit megnyitottam, és a helyzet az, hogy nem csalódtam. Kicsit féltem, mert ha Jaehyunt írtad volna passzív félnek, lehet, hogy most a sarokban ülnék sírva. De te jó ég... nehéz leírnom, hogy milyen euforikus állapotban vagyok, mert régen olvastam ilyen jól megírt oneshotot. Nagyon basic ez a páros, de megvan az oka, hogy miért...😏 És én személy szerint pont ilyennek képzelem el őket együtt. És IGEN, pont ezért olvasok ficiket, hogy az alacsony ingerküszöbű ám annál perverzebb énem is örüljön, de ez most dupla élvezet volt. Sokszor jólesik egyszerűen megfogalmazott, piszkos és könnyen emészthető sztorikat olvasni, de ez a oneshot minden, csak nem egyszerűen megfogalmazott. Csak néztem, milyen szépen fejezted ki az érzéseket, a vágyat, azt az atmoszférát, ami kettejüket körülvette. Szerintem zseniálisan át tudtad adni. Le a kalappal csajszi, jól bánsz a szavakkal. 😊 [Személyes kedvencemim: "... szinte könyörög a kamera, hogy el ne vegyem róla a fókuszt, hadd gyönyörködjön még a látványában."
    és "Lassú hullámban lejtjük testünkkel a nyitótónusokat..."] oh mann, oh mann.ㅎㅎ
    Wahh gurl. Még egy párszor biztosan rá fogok nézni...😏
    Köszönöm az élményt, remélem a jövőben is olvashatok Tőled még.🤗
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! 😊

      Wow. Nem is tudom hirtelen, hogy mit mondjak!
      Komolyan, 2 év után az én írásomat olvastad el elsőnek? Melyik világban élünk? XD Wow. Hát, köszönöm! Én még tök kezdőnek tartom magam, egy éve írtam az első OS-emet, azóta eddig 18 írásom van csak, legtöbbje egyperces, szóval nem túl sok oldalt tenne ki összeségében, ha egybevágnám az összeset egy word-be. XD
      Ohh, nem kell félni, Jaehyung szerintem erősen aktív, legalábbis én így képzelem.
      Basic a Jaeyong? :O Mármint neked, vagy úgy leve a K-pop fanfic társadalomban? Mert ha az utóbbi, akkor meglepődtem, mert én nem így látom dajnos, talán ha három Jaeyongot olvastam, de 10-nél biztos, hogy kevesebbet, sajnos. De ha van ajánlásod, akkor légyszi, ne tartsd vissza! :D
      Jaj, igazából próbáltam egyszerűbben fogalmazni, mint eredetileg gondoltam, és ígyis sok helyen írtam át, de ennél egyszerűbben tényleg nem tudtam volna megírni, egyszerűen nem tudom, hogy kell. XD De örülök, hogy szépnek gondoltad és zseniális szeritned. ;;; Köszönöm a dicséreteidet :3
      És annak is örülök, hogy kiemelted a kedvenc részeidet, úgy szeretem ezeket olvasni és érdekel is, hogy vajon kinek mi ragadt meg leginkább, köszönöm, hogy megtetted. ^^

      És továbbra is nagyon örülök (fuh, több szóismétlés van ebben a kis válaszomban, mint az egész novellában XD), hogy úgymond "soron kívül" írtál, nem igazán látok errefelé music challenge-n kívüli embert. Dupla hála érte, hogy kommentet is írtál nekem!
      És köszönöm is ezúttal azt, hogy elolvastad, hogy írtál és jaj, de jól esik azt olvasni, hogy még tuti visszajössz Jaeyonghoz. ;;;
      Köszönöm! <3

      Törlés
  3. Sziaaaaaaaa^^
    Hát nem tudom, hogy ennél a körnél írni vagy olvasni volt kínosabbXDD
    Legalábbis úgy álltam hozzá, hogy jaj, most mi lesz…? Főleg pl. nálad, akitől nem ilyesmihez vagyok hozzászokva, úgyhogy nagy levegőket kellett vennem az oldal megnyitásakorXD Egyáltalán nem vagyok prűd, és a yaoi sem zavar, csak valahogy mindig úgy vagyok a szex jelenetekkel, hogy annyi izgalmas dologról lehet írni, most minek fecséreljen egy témára az ember oldalakat? Pláne, hogy azt gondoltam, egy szexen alapuló novellát nagyjából mindenki egyformán fog megírni, de a szépen megfogalmazott mondataiddal hamar elérted, hogy átlendüljek a kényelmetlenségeimen. (de azért író és olvasó oldalról is remélem, hogy nem sok ilyen dal lesz mégXDDD)
    Szóval az eleje nagyon-nagyon tetszett, hogy Jaehyun fotózta Taeyongot, és valahogy ebből a jelenetből olvastam is volna még… Kicsit húzhatta volna még az agyamat Tae a pózolássalXDDD
    Az együtt elfogyasztott dinnye íze nekem nagyon kellett, mert az kicsit kirántott ebből a fülledt légkörből, és rögtön arra gondoltam, vajon miről cseveghettek dinnyeevés közbenXDDD Nem tehetek róla, de engem az akkor is jobban érdekelt volnaXDDD
    Azt kifejezetten köszönöm, hogy nem írtál nagyon durva szado-mazo jeleneteketXD Én sosem tudtam megérteni, mit lehet azon élvezni, ha valami fáj… Oké, ez költői kérdés volt, ráadásul nekem olyan alacsony a fájdalom küszöböm, hogy a legkisebb ütődéstől képes vagyok meghalniXD De szerencsémre nem írtál semmi olyat, amitől még kényelmetlenebbül kellett volna éreznem magamXD
    Légy büszke magadra egyrészt, amiért nem skipeltél, másrészt, amiért ilyen jól teljesítetted a kört^^
    Szerintem minden benne volt, amit egy ilyen témából ki lehet hozni.
    Csak a csúnya szavaknál is úgy éreztem magam, hogy jaj, a te blogodon olvasok ilyet, amikor te mindig olyan csodaszép szavakat használsz…XDD De szerintem nem az a legnagyobb győzelem, ha a saját területeden maradandót alkotsz, hanem ha egy új, tőled távolabb álló témát dolgozol fel kifogástalanul. És most ez történt:-)
    Meghökkentett ez a stílus, de örülök, hogy egy újabb írásmódot ismerhettem meg tőled. Hány oldalad van még?:-)
    Köszönöm, hogy olvashattam! Nagyon várom a következőt!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaaa! ^^

      Huh, hát megírni is legalább annyira kínos volt, mint neked lehetett olvasni, hát még a posztolásnál mennyire éget az arcom! XDD
      Amúgy nem tudom, én is féltem kicsit attól, hogy mennyire olyan, mint minden más 18+-os történet, mert nem szoktam ilyeneket olvasni és nincs viszonyítási alapom. Meg azért én sem részesítem ezeket elsődleges előnyben az olvasáskor, viszont írásban egy ismeretlen, szürke területnek érzékeltem, és erre a dalra egy kis fény villant a sűrűjében, alkalmat láttam arra, hogy ezt megírjam, és hét ehhez kicsit el kellett rugaszkodnom a saját, megszokott kis komfortzónámtól. Meg azért nem is tudtam annyira egyszerűen és szimplán megírni, mint azt gondoltam, valahogy ezek a szebb mondatok meg szavak nekem még ebbe is kellenek, enélkül még magamat is olyan üresnek és csupasznak érzem. (Amúgy én sem szeretnék egy darabig hasonló műfajban írni, most egy darabig elég volt. XD)
      Lehet, hogy jobban húzhattam volna még azt a részt, igazából én is egy kicsit túl akartam lenni az egészen, még utólag toldottam hozzá mondatokat, gondolatokat, de hirtelen akkor nem jutott több póz meg helyzet az eszembe, hogyan húzhatta volna jobban Tae Jaehyun és mindenki más agyát is... XDD
      Uhm az a dinnyés onnan jutott ezsembe, hogy olvasgattam ilyen jellemzőket, és láttam, hogy Taeyong kedvenc gyümölcse a dinnye, és különlegesebbé akartam tenni a csókot, és uw, így alakult, egy kis romantikát is akartam belevinni, és én így találtam meg a kiskapukat. XD
      Jaj, nem vagyok magam se az a durva ember, ezek is a zene miatt jutottak eszembe, meg közben rákerestem a legszexesebb NCT dalra, és hát az a Whiplash volt, és akaratlanul is összevontam a szövegét a novellámmal, és abban volt egy üss meg rész, szóval, igen, köszi Taeyong a szövegért, ami a nővéredről szól, ahaaa... XDDD
      Egy kicsit büszke is vagyok, hogy nem adtam fel, meg annyit szenvedtem közbe, jaj.. XD De remélem, hogy a többi körre való írás kicsit gördülékenyebben és egyedibb ötletekkel fog menni.. Valami jó kis dal kéne, plííz! XDD
      Ebbe a novellába beletettem az elfojtott, ki nem mondott káromkodásaimat is, amiket igyekszem mellőzni a mindennapokból, meg leírva nem tűnnek annyira csúnyának, mint kimondva.. XDD
      Örülök, hogy így gondolod, hogy ezzel egyfajta győzelmeet is elértem, köszönöm ;;;;
      Nem tudom magam sem, hogy háyn oldalam van, derítsük ki együtt! <3
      Köszönöm szépen, hogy elolvastad és írtál, remélem, hogy felengedtél már azóta és kipihented az írásom okozta meghökkenést és egyebeket, haha! XDD <3

      Törlés
  4. Szia!^^
    Hát úristen xd először is bevallom még aznap olvastam el, mikor kitetted a csopiba, de akkor annyira le voltam sokkolódva, hogy nem tudtam mit írni xd emésztgetnie kellett a kis ártatlan lelkemnek ezt xd
    Huh, hát még mindig nem tudom hol kezdjem. Még olvasni is zavarbaejtő volt rip. Láttam, hogy Mirtill már említette, de nekem is az első gondolatom az TAEYONG ERES KEZE volt xd és annyira könnyen elképzelhető volt amúgy az egész, ami most nem tudom hogy jó e, vagy sem xd Írói szemszögből csodás volt, bár az én kis ártatlanságom szegény meghalt xd
    Egyszerűen hihetetlen, hogy még ezt is milyen szépen meg tudtad fogalmazni, hát le a kalappal, de tényleg. Voltak olyan kis soft pillanatok, amivel olyan jól éreztetted, hogy mit érezni egymás iránt, mármint a vágyon kívül xd
    ™vaníliával fűszerezett afrodiziákum íze megbolondít™ ez annyira megmaradt, nem tudom hogy jutnak ilyen szavak az eszedbe, de csodálatos :D
    Egyébként annyira meglepődtem, hogy te ilyet írtál, mikor olvastam csak néztem, hogy ezt te írtad? xd annyira nem ilyen stílusban szoktál, és teljesen le voltam taglózva xd de hát ez is sikerült neked, nem is akárhogy, úgyhogy wow, én nem tudom ezt hogy csinálod.
    Nem szoktam amúgy ilyeneket olvasni, szerintem ez után se fogok xd de ettől még én örülök, hogy kipróbáltad magad ebben is, mert kiderült, hogy ezt is milyen jól le tudod írni, hát van amit nem? xd Ugyan az én lelkemnek ez egy kicsit durva volt, ha már szexjelenet van egy sztoriban akkor már ilyen kis soft, aranyos, romantikus szokott lenni, ez meg hát nem az volt xd.
    Én nem vettem észre semmilyen hibát, valahogy nem tudtam ilyenekre figyelni xd
    Oh, és az utolsó mondat az annyira gyönyörű. Meg engem amúgy elgondolkodtatott, hogy Jaehyun fotós, és ez egy fotózás helyett történt így, vagy csak magának fotózgatta Taeyongot xd rip a gondolataimért.
    Igazából örülök, hogy ezt az oldalad is megmutattad, meg te is kiléptél egy kicsit a komfortzónádból, meg mi is az olvasásával (én legalábbis xd) Ha félreteszem azt az apróságot, hogy végig paradicsomvörös a fejem, miközben olvastam, akkor szerintem megint valami csodásat alkottál :D
    Köszönöm, hogy olvashattam, remélem az elkövetkező körökben még több oldaladat megismerhetjük!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!

      Uh, annyira aranyos vagy! A lényeg, hogy végül megnyugodot a lelked és tudtál írni. XD Amúgy nekem is zavarba ejtő volt egy kicsit írni, főleg mivel előbb képzeleme el, és azt írom le, szóval huh.. XDD De az én ártatlan lelkem is valahova nagyon messze ment naralni eközben, vagy az is lehet, hogy nem is volt olyan ártatlan, mint gondoltam. XD jaj. Szeritnem amúgy jó, ha könnyen elképzelhető, a látvány már más kérdés, de én örülök annak, hogy el lehetett képzelni, mert ha olyat olvasok, amit nem látok, akkor az nem fog meg annyira meg olyan semmilyen nekem. XD
      Igeen Taeyong kezee! Szeritnem senki másnak nem olyan eres, mint neki.
      Uw, köszönöm a dicséretet, hogy milyen szépen fogalmaztam meg, hát ha már a témám és az események annyira nyersek, szerettem volna egy kis lágyságot is belevinni, valamennyire akkor sikerült is pár mondattal ellensúlyozni a dolgot. :D
      Uh, az a kiemelt mondatrész nekem is az egyik kedvencem, az afrodiziákum szó egyébként a konyhafőnökből van *reklám helye*, abban volt egy rész, amikor afrodiziákum ételekből kellett főzniük a versenyzőknek egy lánybúcsús társaságnak. Az afrodiziákum egyébként olyan különleges étel, ami fokozza, felkelti a nemi vágyat, libidót termel. Úgyhogy ezt muszáj volt beleírni, még jó, hogy emlékeztetve lettem rá! XD Örülök, hogy tetszett neked ez a része ;;

      Nyugi, én magam is meglepődtem, de ha egyszer ez az ötlet volt, ami jött, akkor nem tudtam mit csinálni, le kellett írni. XDD Én se tudom, hogy hogy sikerült, de az jó, hgy meg tudtalak lepni és még le is taglódott ;;;
      Én se fogok sok iylet olvasni, meg talán írni se, de én is örülök, hogy kipróbáltam! Hah, biztos, tuti van, amit nem tudok leírni, mondjuk nagyon fos humorom van, vagyis én nem veszem a vicceket, szóval viccs sztorit tuti, hogy nem tőlem fogsz olvasni. XDD Egyszer lehet megpróbálom, de az még nem most lesz szerintem.XD
      Az utolsó mondaton gondolkodtam, hogy jó-e így, hogy az múltban van a többi meg jelenben és hogy ide illik-e, de egy kis lezásárt akartam neki adni, és így találtam meg, örülök, hogy tetszett neked és hogy elgondlkodtál rajta. Szeritnem mindkettő ötlet reális lehet, szeritnem gondold úgy, hogy neked melyik tetszik jobban. XD De ebbe még én se gondoltam bele amúgy, de nagyon tetszik ez a megoldűs, hogy csak magának fotózgatja.. hm, kis perverz. XD

      Örülök, hogy csodásnak gondolod, és hogy tetszett, akkor ezzel most nem csak magamat, hanem többeteket is kizökkentette, ez azért egy kicsit jól esik a lelkemnek. :D
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál, igyekszem a további körökből is kihozni a legjobb oldalamat! <3

      Törlés
  5. Eszméletlenül büszke vagyok rád! ;; 💜 ((majd egyszer talán kifejtem, dehat ami csodálatos az csodálatos))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg nem tudok mit kezdeni a bókokkal, csak flutteringelek és köszönöm 💜 ((ha nem is fejted ki, a csodálatosnál nincs csodálatosabb szó, amivel ki tudnád fejteni))

      Törlés
  6. AZTAPICS...
    Khm, vagyis hello! ^^
    Ah, keresem a szavakat...
    Tökéletes volt. Hiába írtál le minden részletet, még sem volt olyan nyers, olyan szókimondó, ami nekem elrontaná a kedvem. Mindent szépen körbeírtál, mindenre volt más szavad, kifejezésed, amik együtt egy szenvedélyes, túlfűtött és őszinte novellát adtak ki.
    “Vaníliával fűszerezett afrodiziákum íze...” WOW
    “Most az édes csókjaid helyett a tested őszinteségére van szükségem.” És igeeen, nem kell mindig romizni szex közben, csak csinálni, amit kell.
    Nem, mintha tudnám. Hihi.
    Nagyon élveztem ezt olvasni, lehet, magányosabb estéimen visszakanyarodok és csorgatom még rá kicsit a nyálam! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Hahaha, szeretem az ilyen kifejező első reakciókat, olyan sokat mondanak! XDD
      Omg, örülök, hogy tökéletesnek gondolod! Már kezdtem kicsit elszonnytolódni, hogy milyen sokatoknak lehet, hogy nem fog tetszeni a téma miatt, meg 18-as és yaoi is, ehh.. De nagyon örülök, hogy neked ennyire elnyerte a tetszésedet, hogy még vissza is jönnél később is olvasni ;;;; Köszönöööm!
      Szeretek választékosan fogalmazni és próbálo mindig más kifejezést találni ugyanarra, élvezem ezt is az írásban, annyira szép szavai vannak a magyar nyelvnek, és mennyi kifejezés van még, ami felhasználásra vár...
      Köszönöm a kiemeléseket, örülök, hogy te is így gondolod, bár nem, mintha én is tudnám... XDD

      Köszönöm, hogy olvastad és írtál, örülök, hogy élményt tudtam vele szerezni! ^^

      Törlés
  7. Szia!
    Ahogy elkezdtem olvasni, tudtam, hogy egy rendkívül jó munkával állok szemben, szépen írsz, ügyesen, fordulatosan fogalmazol, de ahogy Mirtill is említette, nem bírom a yaoit. Nem ellenzem, vagy gyűlölöm és a boys loveot a teljes valóságában elfogadom, de a yaoi olvasás/írás nálam eegyfajta tabu kategória. (Megvan rá az okom, régen sajnos írtam kérésre és elég ijesztő dolgokkal találkoztam.)
    Valamint igen, mit gondol róla az idol. És TY szívem egyik nagy csücske, nehéz volt beleképzelnem, kicsit el is zsibbadt az agyam, de ezt ne vedd sértésnek, maga a műfaj az, ami tőlem messze áll és hősiesen végigfutottam a munkádon olyan alapossággal, ami még nem kényelmetlen.
    Kicsit a párbeszédeket viccesnek találtam, talán csak a helyzetem abszurdsága miatt, tudod, mikor kínos, zavart tinilányként muszáj vihorásznod.
    Őszintén sajnálom, hogy nem tudlak az egekig magasztalni, mert a mondataid tényleg szépek voltak és kicsit bűntdatom van, hogy nem tudtam elég alaposan elolvasni a munkád, remélem a következő körben valami nekem is kényelmesebb témával találkozunk újra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Sajnálom, hogy nagyon nem a te asztalod ez és nem tudtad beleélni magad se, se a tetszésedet elnyerni nem tudtam ezzel a történettel, de ez nyilván az ízlésedtől függöt.
      Annak örülök, hogy a mondataimat szépnek tartottad, a következő körök témája pedig nagyban a daloktól függ, nyilván, de igyekszem kényelmesebb vizekre is evezni majd. Köszi, hogy elolvastad és írtál!

      Törlés
  8. Hali!
    Huh.. Ezt két szóval tudnám elemezni: Jaj neeee... xD A írás szempontjából nagyon jó, hogy el tudtam képzelni hogy mi is történik, ha a témát nézzük, akkor meg sajnos nem a legjobb, mert ez nagyon nem az én világom, ami természetesen nem a te hibád :'D
    A fogalmazásod még mindig rettentően tetszik, olyan szókapcsolatokat és körülírások használsz, hogy csak pillázok, hogy ezt most így hogy xD
    A témaválasztás meg na, ilyen is kell néha, főleg egy ilyen dalra mást nem igazán lehet xD
    Hibákat nem találtam, nem is tudtam volna figyelni, túl nagy sokkhatás alatt voltam xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, sajnálom, hogy lesokkoltalak az eseményekkel, tényleg nem neked való, vagyis nem illegális ilyet olvasnod? XDD Jaj, megrontalak itt titeket ;;;; Sajnálom, hogy ennyire elvetettem a súlykot a témát illetően. XD
      Annak örülök, hogy az írásmódom viszont tetszik.
      Köszönöm, hogy azért elolvastad és írtál! ^^

      Törlés
  9. Szia~~ ^^

    Igaz pár napja rávettem magam az olvasásra, de ezt meg kellett emésztenem. Amit megjegyeznék minden előtt az az, hogy wow. Nagyon szépen megírtad, ahhoz képest, hogy mit is művelt a kép férfiú.

    Ez nem nekem való, így ilyen félszemem ott van, de az is félig csukva módban olvastam. Hát...öhm...igen. Ez nem ellened, csak a téma ellen. Sajna drága osztálytársaim, és haverjaim miatt tisztában vagyok a dolgokkal, de rendesen, pedig én pont nem voltam rá kíváncsi xD De, ha egyszer előttem beszélek meg az ilyen dolgaikat nem tudok mit csinálni, főleg az osztálytársakkal nem, akiket az se érdekelné, hogy azt esetleg olyan is hallotta, aki pont nem volt rá kíváncsi.

    Na, de. Tényleg jó lett, voltak benne kifejezetten gyönyörű leírások, hasonlatok. A fogalmazásod még mindig viszi a pálmát. Eladnám az egyik vesém, hogy így tudjak írni, de gyakorlás teszi a mestert, nem a pénz xD

    Köszönöm, hogy olvashattam, remélem nem veszed magadra. Várlak a következő körben is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Persze, megértem, hogy neekd még kicsit sok(kk) volt, de köszönöm, hogy végigolvastad és tetszettek a leírásaim és hasonlataim. ^^ Azért ne add el tényleg a veséd, ahogy mondod, a gyakorlás a kulcs.
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  10. Szia!

    Ejj, jó sokára értem el hozzád... xD Be kell valljam, nem szeretek ennyire részletes 18+-t olvasni, nem csak fanfictionbe (úgy extrán nem), hanem sehogy se, mert nekem rettentően kényelmetlen. Ugyanebből kifolyólag kerülöm az ilyesmi írását is, nekem ez annyira intim, hogy hűű xD DE. Mindenképpen el akartam olvasni, kíváncsi voltam, hogy mit alkottál, meg tőled mindig tanulok tök jó kifejezéseket, szóval here i am. uwu

    Amúgy nekem tetszett. Mint mindig, most is nagyon szépen fogalmaztál, ez jócskán csökkentett a kellemetlenségén, nem éreztem magam annyira zavarban, mint számítottam rá, hogy fogom. xD Figyeltem rá, hogy ignoráljam azt, hogy ez egy Jaeyong fici, mert az én lelkemben mindegyik egy softboy és nem akarom megrontani az ártatlan dream world-ömet, haha :D

    Tetszett a kontraszt a stílusod és a tartalom között, olyan jó harmóniát adott az egésznek, hogy az alapból erősen fűtött témának ilyen ízléses, jól átgondolt környezetet adtál. Nagyon szeretem nálad, hogy mindig érnek atrocitások, hogy mindig körbeírod az anyagokat, hogy illatok vesznek körbe és nem csak állóképeket kapok.

    JAJJ AMÚGY, HÁT HIGHWAY TO HEAVEN XD "Elviszlek a Mennyországba", én meg reflexből elkezdtem kornyikálni. XD Tök jó kis easter egg volt, megmosolyogtam. :D Mirtillhez hasonlóan én is nevettem néhány helyen a párbeszédeken, na nem azért, mert nem jól írtad meg, hanem csak úgy kikívánkozott belőlem, hogy hát én ezen ilyen szempontból a valóságban is sírós röhögőgörcsöt kapnék. XD

    Összességében én nagyon örülök, hogy úgy döntöttél megírod ezt, szerintem megérte, a dalt is teljesen átadtad vele. Kicsit sajnálom, hogy nem tudok többet hozzáfűzni, de kellemes meglepetést okoztál nekem, mert azt hittem erősen húzgálni fogom a számat olvasás közben, mert tényleg nagyon nehezen veszem rá magam az ilyesmi elolvasására, de végül tök simán végigolvastam, haha :D Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak a kövi körben is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Jaj, gondoltam, hogy neked ez nagyon nem a kedvelt kategóriába tartozik. ;; Uw ennyit tanulsz tőlem? :O Hát köszönöm, uw ><
      Haha, hát nem is tudtam volna kevésbé szebben fogalmazni, igazából csak még fokozni tudtam volna ezt, de aztán ezt a dolgot mégis a legegyszerűbben kellene írni, mert úgy talán jobban átmegy, amit kutattam is ez ügyben az igazolta, de ennél letisztultabban ha megszakadok se tudtam volna írni. xDD Örülök, hogy neked ez könnyített az olvasáson és kevésbé volt kellemetlen :D
      Amúgy nekem is mindegyikük softboy, mégis néha kivagyok, hogy mennyire át tudnak változni egy-egy szerephez akár mv-ben vagy más műsorba, és így hát Taeyongot is el tudtam képzelni ilyen szexis szerepbe XDD (dont judg me XD)

      Örülök, hogy tetszett a környezet és harmonikusnak érezted. Rájöttem a minap, hogy nekem az illatok adják a hangulatot, az érzést, ezért muszáj belevinnem egy-egy írásomba valamilen illatot, aromát, valamit, amivel én magam is átérzem, amit leírok, örülök, hogy akkor skerült nálad is elérnem ezt. :3

      Uh, egyébként a High way to Heaven az egyik csoda dal, de az annyira a megtestesült tisztaság számomra, hogy ennél a novellánál a másik csoda dalt, Taemin Heavenjét hallgattam közbe, abban is van egy ilyen célzás és az hangzásra is nekem jobban tükrözi ezt a féle forró hangulatot, hallgasd meg, ha még nem tetted volna, csoda ;;;
      Legalább a nevetéssel is kicsit oldódhatott a zavar, amit okozhattam, nekem nem baj, ha nevettek rajta. XDD

      Én is örülök, hogy megírtam, amennyire bizonytaln voltam a posztolása után, mostmár annyira tudok büszke is lenni magamra, amiért sikerült, mégha sokatoknak nem is volt ez kedvelt műfaja, én nagyon meg szerettem volna írni, és örülök, hogy sikerült és így gondolod te is, hogy megérte. Eddig nem tudtam, hogy valaha képes leszeke erre is, de kiderült, így kipipálhatom ezt a challenge listámon. :D

      Köszönöm, hogy olvastad és a véleményedet is! Boldog karácsonyt kívánok! <3

      Törlés
  11. Szia!
    Na, mit is mondjak, jól megleptél! Nem hittem volna, hogy ilyen írással fogsz előrukkolni. Teljes egészében a a zenét éreztem alatta: buja volt, fülledt és erotikus. Nem fogom elhinni, hogy ez az első próbálkozásod ebben a témában! :D Lehet, hogy csak titkoltad eddig és számtalan ilyen írást rejtegetsz a fiók mélyén, csak ez lett publikus XD Őszintén, nagyon szépen megírtad - eltekintve attól, hogy miről is szól :D
    Voltak helyek, ahol nevettem pl: "Csapj meg a szíjjal!" - értem én, hogy van benne egy kis BDSM, de tőlem akkor is távol áll az ilyesmi, hogy az aktív ezt kéri - már az is abszurd, hogy ott volt náluk egy ostor. Utána elviccelődtem a gondolattal, hogy vajon lovaglópálca vagy ilyen hortobágyi csikós ostor van a kezükben XD
    Még a kockás hasfalon is mosolyogtam, mert EGYÉRTELMŰ, hogy kockás hasa van :D
    Oké, nem tudok mást írni, nagyon jól használtad a szavakat, én nem fedeztem fel szóismétlést, a tartalom nagyon szexi volt. "Testünk isteni színjátékával juttattuk át egymást a mennyország kapuin abból a pokoli fergetegből, melyet a tragikus szenvedélybetegség jegyében építettünk fel magunk körül." - Na ez ütött a legjobban szerintem. Feltette az i-re a pontot, mint ahogy ők egymásnak XD
    Örülök, hogy olvashattam és megismertelek erről az oldaladról is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Hihi, pedig tényleg ez az első >< Amúgy én ilyen kis lovaglópálca szerűséget képzeltem el, amnek lógó bőrszíjak vannak a végén, mint egy macskajátéknak pl, amivel még lehet csikizni is, jaj xDD De bevallom, nem néztem hozzá képet.
      DE MÉG MILYEN HASFALA VAN!
      Azon az utolsó mondaton sokat gondolkodtam, hogy odaillik-e vagy sem, meg az igeidőn is gondolkodtam, de örülök, hogy neked ez volt a legütősebb és a végére méltónak találtad. Ezzel is akartam egy kis magyarázatot adni, hogy mi ez a kapcsolat köztük.
      Köszönöm a dicséreteket, örülök, hogy tetszett neked és szexinek találtad. Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  12. Szia!
    Fú, nagyon régen olvastam BL-t, ráadásul ilyen párosítással, de azt kell mondjam, teljesen le vagyok nyűgözve. Annyira fantasztikus szavakat használsz, nem tudom, mi a titkod, amiért ilyenek eszedbe jutnak, de KÉRLEK TANÍTS! A témaválasztás is nagyon bejött, hogy modellt áll neki és fényképezi, érdekesnek találtam és izgalmasnak. Szerintem nem is olvastam még hasonlót.
    Nekem nem borsódzik a hátam a szexjelenetektől, úgyhogy tényleg csak annyit tudok mondani, hogy imádtam. Ez egy teljesen természetes dolog, aminek meg kell történnie, az úgyis megfog, nem volt elrugaszkodott a valóságtól, hanem mindent úgy írtál le ezzel kapcsolatban, ahogyan az megtörténhet két ember kapcsolatában. Főleg, hogy személyes tapasztalatok árán, tudom, mi hogyan működik, szóval ezekből kiindulva, nem volt semmi sem kellemetlen, sem a leírások, sem pedig a párbeszédek. Teljesen rendben van minden.
    Köszönöm, hogy olvashattam! Kíváncsian várom a következő történetedet is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hú, ha yaoiról van szó, akkor itt a challenge-ben majd lesz alkalmad bepótolni az elmaradásokat az olvasás terén. :D
      Haha, köszönöm, örülök, hogy elnyertem a tetszésed az írásmódommal is. Ami a szavakat illeti, a szinonimaszótár mindig nagy segítségemre van, ha a szóismétlések kiküszöbölése vagy egy különlegesebb szó megtalálása a célom. És örülök, hogy tudtam neked újat mutatni ezzel a témával, nekem naygon tetszett ilyen helyzetbe írni őket, egy másik ötletem az lett volna, hogy Jaehyun festő és épp Taeyong áll neki akt modellt, de ott nem annyira adott a közelség, így kicsit modernebbre változtattam, de a fotózás is művészet, főleg, ha Taeyong a modell. :3
      Örülök, hogy neked nem okozott kellemetlenségeket a jelenet, annak meg mégjobba, hogy szeritned rendben volt így, és nem találtál benne furcsaságot. Nekem nincs ebben tapasztalatom, max, amit olvastam másoknál, de az se most volt. XD
      Köszönöm, hogy olvastad és írtál nekem, nagyon örülök annak, hogy imádtad. ;;;

      Törlés