Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Üvegtánc – Sunwoo

||

 



Ajánlott dal: ImagineDragons – Sharks

 

A klubhelyiséget sűrű vörös köd tölti ki, időnként fehér fénycsíkok világítják meg a felszálló por és cigarettafüst egyvelegét. A tolongó feketeruhás alakok arca alig kivehető, de magamon érzem a kíváncsi és éhes tekinteteket, amelyek úgy méregetnek, mint cápák a közéjük dobott véres húst. Bár a ketrecbe magamtól sétáltam be, a vadak nem érinthetnek meg, mert máshoz tartozom. Beljebb nyomulva egy kevésbé zsúfolt helyen megállok és kizárom a külvilágot, lehunyt szemmel csak a színtiszta dallamra figyelek. A ritmus kemény, a testem mégis lágy mozdulatokkal, szinte öntudatlanul simul bele a karjaiba, teljes megadással a feltörő szenvedélynek.

Mindig azt vallottam, hogy nincs szükségem senkire és semmire, mert a testem az, ahol a zene és a tánc egyesül egy egyszemélyes koreográfiában. A szívem egyenletes dobogása adja az ütemet a lelkemnek, amely a mozdulatokat a legmélyebb érzéseim szilánkjaiból építi fel. A tánc az én üvegkastélyom, ahova elrejtőzhetek, ahol nyugalomra találhatok. Akkor fordult ki a valóságom önmagából, amikor megismertem azt a személyt, akivel egy dalra lüktet a vér az ereinkben; az enyém forrón, az övé jéghidegen. Nem tudom, hogy én csábítottam el, vagy ő vonzott magához, esetleg egyszerre történt. Attól a pillanattól kezdve, hogy belevesztem vadul örvénylő tekintetébe, amit addig szilárdnak hittem, az cseppfolyóssá vált, a kastélyom falai pedig millió darabokra roppantak szét – ahhoz, hogy valami új épülhessen, le kell bontani a régit.

Az egyre lassuló tempó hulláma úgy ringatja a testemet, mintha egy csónak lennék a tengeren vagy egy virágszirom a langyos szellőben, ami nem tudja, hogy hol ér véget az útja, de bízik az őt vezető elemi erőben. Bőrömet bizsergés futja végig és a fülledt levegő ellenére kissé kiráz a hideg, amikor megérzem a derekamon az ismerős kezek érintését, amelyekbe úgy illeszkedik alakom, mintha egy kőből faragtak volna minket. A pulzusom az egekbe szökik Sunwoo jelenlététől, borostyános parfümje illatától, hátamnak feszülő izmos mellkasától, amire támaszkodnom kell, különben összecsuklanék a belőle áradó férfias kisugárzástól.

– Hogy találtál meg ebben a tömegben? – kérdezem felé fordulva, de megállít a mozdulatban arcomat cirógató keze.

– Te vagy az egyetlen, aki ragyog ebben a feszültségekkel teli sötétségben – suttogja fülembe karcosan, elsimítva egy szemembe lógó kósza hajtincset. – És a véred az ereidben túl hangosan lüktet – teszi hozzá vágyakozó hangon, és aprót harap a fülcimpámba.

Ujját államról a nyakamra vezeti, onnan a karom belső oldalán a vénámat követve végigsimít, amitől újra libabőrös leszek. Egyszerre érzek dermesztő hideget és égető forróságot, mintha kínzó láz gyötörne, de ez a fájdalom olyan gyönyörrel ér fel, amitől felpezsdül a vérem. Ujjait kézfejemre kulcsolva arcához emeli csuklómat.

– Isteni az illatod! – lélegez be mélyen, gyengéd csókot lehelve rám.

A legforróbban égő pontom az az apró bőrfelület, ahol telt ajka még mindig érint. Másra sem vágyom, mint megízlelni őt, az édes gyümölcsét, ami függőjévé tett. Tudom, hogy nem helyes, mintha magával az ördöggel táncolnék, de képtelen vagyok ellenállni neki, ahogy ő sem tud nekem. Úgy van szükségünk egymásra, mint jinnek a jangra az univerzum egyensúlyához.

Bele akarok nézni a szeme örvényébe, de erős tartása mozdulni se enged, így hagyom, hadd ringasson szerelmünk felhevült ritmusára. Minden összhangban lévő mozdulatunkkal összeforr néhány lélekszilánk, amelyek üvegtáncunkban kristályosodtak ki. Újra sötétségbe borul a valóság, csak ketten létezünk a saját belső világunkban.

 

 

Ezüst holdfényben állunk összefonódva, szívtől szívig, ajaktól ajakig. Éhesen kapok utána, amikor egy pillanatra megszakítja a kapcsolatot, hogy lélegzethez juthassak, de nincs szükségem levegőre, amikor felduzzadt párnái csodát alkothatnak a testemen.

– Kérlek, ne vedd el tőlem! – nyöszörgök a vágytól kínlódva, mire egy gyönyörű mosollyal ajándékoz meg, ami láttatni engedi hegyes szemfogait.

Tekintetünk összekapcsolódik, és szinte beleszédülök az erőbe, amint egyetlen pillantása hordoz. Mintha élve fel akarna falni, darabokra szedni, hogy újra összerakhasson. Tudom, hogy olvas bennem és érez engem, hallja, ahogy a vérem miatta száguldozik eszeveszettül. De én is látom őt. Az önuralma a határokat súrolja, szája meg-megremeg, ahogy utánam szomjazik, mert csak én tudom betölteni azt az űrt, ami benne van. És minden vágyam, hogy örömet okozzak neki.

Kezemet, amit eddig vállán pihentettem, tarkójára vezetem, ujjaimmal beletúrok fekete hajába, és határozott mozdulattal magamhoz vonom egy újabb izgató csatába, amelynek mindketten győztesei vagyunk. Hevesen mar rám, olyan szorosan feszülünk egymásnak, hogy szinte magába olvaszt. Egyik karjával erősen tart derekamnál fogva, a másikkal pőre bőrömet simogatja, mintákat karcol hátamba, mintha ő lenne a festő, én pedig a vászon, aminek minden porcikáját magáévá akarja tenni műalkotásával. Csókokkal borítja el állam vonalát, a fülem mögötti tetoválást, amely az összetartozásunkat jelképezi; neki is van egy ilyen pontosan ugyanazon a helyen.

– Szeretném, ha éreznéd a leheletemet a nyakadon – suttogja Sunwoo, mire valami felrobban bennem. Apró csillagokat látok a szemhéjam mögött, a színük a felzúduló érzésekkel együtt váltakozik; versenyeznek, hogy melyik veheti át felettem az uralmat.

– Ízlelj meg! – kérlelem fejemet hátravetve, teljesen feltárulkozva előtte. A szenvedély vörös tüze elborít, felperzsel, ahogy megérzem lélegzetét érzékeny bőrömön, és forró nyelvét, ahogy végignyal pulzáló ütőeremen.

– Lélegezz! – csókol nyakamba, és belém mélyesztve fogait inni kezdi a véremet.

 

Ekkor törtem össze másodjára, de közel sem utoljára.

 


________________________________

Sziasztok!

Örülök, hogy ismét belevágtunk a challengebe, már nagyon hiányzott! <3 

Egy éve, hogy legutóbb írtam, ahogy láttam, nem csak nekem okozott kis nehézséget összehozni valamit, de remélem, hogy élvezhető és érthető lett a történetem. 

Kíváncsian várom a véleményeket, hajrá mindenkinek a további körökre! ^^

14 megjegyzés

  1. Szia!

    Már az elején tetszett, hogy a vér meg az erek mennyire szerves részei a novellának, de azztán amikor a végén leesett :O Szép munka! Pedig egyébként volt utalás, főleg a véred lüktetése rész az elején, de hát azt hittem ez csak ilyen flörtölős vicceskedés hihi meg hogy a kastélya falai cseppfolyósak lettek, mint a vér :O

    "kastélyom falai pedig millió darabokra roppantak szét. Ahhoz, hogy valami új épülhessen, le kell bontani a régit." ez azért is tetszik nagyon - már az elején is tetszett -, de így hogy tudom, hogy Sunwoo vámpír volt még jobban, mert valahol a védelme falai is lebomlottak, ugyanis Sunwoo val mégse volt teljesne bizztonmsáégbna, ott volt a veszély. De egyébként is nagyon jó, mert mennyire igaz.

    Minden összhangban lévő mozdulatunkkal összeforr néhány lélekszilánk, amelyek üvegtáncunkban kristályosodtak ki, - ez előtt is az érzések szilánkjai meg itt is a lélekszilánk, meg ahogy azokból építetted fel ezeket a pillanatokat. Imádom.

    A végén ahol említed, hogy nincs szükség levegőre mert az ajkai csodát alkotnak, hát ezt is nagyon eltaláltad szerintem, tényleg ilyenek az intim pillanatok azzal akiért megőrülsz *-*

    Örülök, hogy olvashattam, várom a kövit!





    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Reméltem, hoyg a kis utalások, amiket elrejtettem, rávezetnek arra, hogy Sunwoo vámpír, örülök, hogy erre rájöttél, mert tényleg az, de nem akartam túl szájbarágós se lenni, kicsit tartottam tőle, hogy túl kevés az utalás.
      Az élet egy vámpírral nem lehet éppenegyszerű, szinte állandóan fennáll a veszély, örülök, hogy ezt is át tudtam adni azzal a mondattal.
      Örülök, hogy tetszettek azok a gondolatok, igazáól a cím - már nem is tudom, hogy honnan XD - de külön megvolt, valahol hallottam, és tudam, hogy egyszer fel szeretném használni, aztán igyekeztem arra is utalni a novellában, valahigy összehozni a dallal.

      Tényleg örülök, hogy tetszett, izgultam így sok idő után, hogy mennyire lesz jó. Köszi, hogy írtál! ^^

      Törlés
  2. Sziaa!
    Ezt rendesen jól esett olvasni! Olyan gyönyörű mondatok használtál, hát most úgy irigykedek, hogy ilyen gondolataid vannak: tényleg mint a galaxis. Tetszett, hogy tapintatosan vezettél rá, mi is történik valójában. Olyan érzéki volt a jelenet, teljesen a szemem előtt volt:'D
    "Mindig azt vallottam, hogy nincs szükségem senkire és semmire, mert a testem az, ahol a zene és a tánc egyesül egy egyszemélyes koreográfiában." talán kijelenthetem, hogy ez fogott meg a legjobban novellában: olyan különleges harmóniát mutat be, konkrétan magam elé tárul egy tánckoreográfia.
    A végén a mondat pedig olyan keserűre sikerült, szinte lerombolta az eddig felépített képzeletetTT
    A cím borzasztóan tetszik, hogy két ennyire törékeny és finom dolgot összetettél.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Aranyos vagy, hogy így tetszenek a mondataim és a gondolatok, amiket megfogalmaztam a novellában, köszönöm a kedves szavaidat!
      Örülök, hogy az érzékiséget sikerült átadnom neked, én eléggé felszínesnek érzem, de így elsőre örülök, hogy ennyi kitellett tőlem, tényleg elég nehézkes volt megírni.
      Örülök, hogy az a mondat külön megfogott, hogy ilyen harmónikus hangulatot tudtam neked átadni vele. Annak az utolsó mondatnak meg pont ez volt a céla, hogy ne csak a lányka, hanem az olvasóban is hirtelen összetörjön valamilyen képzelet vagy gondolat, hangulat.
      Örülök, hogy tetszett, köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  3. Szia^^

    Hogy én milyen régen olvastam vámpírokkal! Az Alkonyat korszak idején faltam a vámpíros cuccokat, aztán annyira megcsömörlöttem, hogy kezembe nem veszek egy vérszívós könyvetXDD De ez most nagyon kellett, mert annyira szexin, ugyanakkor finoman írtad le az egészet, hogy vérpezsdítő volt olvasni a soraid:-)

    A címet én is imádom! És egyben irigykedem, mert olyan kifejező, nem klisés címeket tudtok adni, ráadásul én ezeket az egyszavas címeket szeretem a legjobban, mert olyan király, amikor egyetlen szóval mindent le tudsz írni!

    Juj, így visszagondolva, milyen durva, hogy a lány bement egy olyan klubba, ami vámpírokkal volt tele. Bár Sunwoo nyilván megvédte volna, de azért mindig ott van pár százalék esély arra, hogy „megvadul” egy vámpírXD De persze mindig van valaki, akiért bemerészkednénk egy vámpírokkal nyüzsgő terembe:-)

    Hát én igazából az egész bekezdést kiemelném, ami úgy kezdődik, hogy „Mindig azt vallottam…” A tánc egyébként is egy csodálatos dolog, szeretek vele kapcsolatban olvasni, mert olyan jól tud érzelmeket kifejezni szavak nélkül is. Főleg, ahogy te írtad le^^ Jaj, nem nagyon fog most az agyam, úgyhogy ne haragudj, ha csak ilyen semmitmondó mondatokat írok!

    Jaj, nekem a borostyános parfüm illat is nagyon tetszett, bár el nem tudom képzelni, hogy milyen lehet:O De ezek a különleges illatok meg színek is sokkal jobban megfognak, mint egy hétköznapi, és hát szerintem egy vámpírnak jól állna a borostyános illat^^

    Ahh, meg az, hogy szívtől szívig, ajaktól ajakig állnak összefonódva! Csodálatos megfogalmazás! Komolyan, ilyet szerintem még sehol nem olvastam, pedig annyira mélyen kifejezi az összetartozásukat.

    „Mintha élve fel akarna falni, darabokra szedni, hogy újra összerakhasson…” WOW! Erre is csak ennyit tudok mondaniXD A szókincsem cserbenhagy sajnosXDD

    Tényleg csak ismételni tudom magam, hogy nagyon magával ragadó volt az az érzékiség, ahogy ezt megírtad, mert szerintem nem könnyű ilyen jelenetet ennyire szépen megírni. Még a nagy írók is a szokásos sorokkal tudják le az ilyesmit, ami konkrétan csak arra szolgál, hogy tudja az olvasó, hogy most ez megtörtént, de nem gyönyörködtetnek a szavaikkal. Neked ez sikerült!

    Tetszett a témaválasztás, hogy mindenkinek valami más ugrott be erről a dalról, ettől lett ilyen színes ez a kör^^

    Köszönöm, hogy olvashattam, és nagyon örülök, hogy újra olvashatok tőled<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      De cuki vagy, örülök, hogy így tetszettek a mondataim meg az a bekezdés is, a cím is, a borostyán illat is. Szeretem én is az ilyen kifejező címeket, mindig igyekszek röviden, lényegretörően választani. Az illatot amúgy én sem tudom pontosan milyen lehet, csak elképzeltem hozzá valamit, örülök, hogy szerinted is illik hozzá, meg hogy szereted az ilyen különlegességeket, mert én is! Nagyon jól esnek a zavaid, örülök, hogy át tudtam adni neked, és vérpezsdítő volt olvasnod! :D Az a szívtől szívig, ajaktól ajakig mondat ebben az egyik személyes kedvencem, külön boldogság, hogy kiemelted. :3
      Képzeld, amúgy akartam már írni álad, de elfelejtettem, hogy ebben a körben te is meg én is használtuk a "lélekszilánk" kifejezést, valahogy ráéreztünk. XD
      Örülök nagyon, hogy tetszett, köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  4. Szia!^^
    Elképesztően élveztem, hogy vámpírokkal olvashattam, főleg mert nemrég néztem újra a vámpírnaplókat, és kicsit megszállottam imádom xddd régen amúgy még ennél is jobban imádtam, kénytelen voltam újra nézni és kicsit sem bántam meg, megunhatatlan úgy érzem xd
    Imádtam a leírásokat, olyan gyönyörűen fogalmaztál, hogy wow. Nagyon tetszett, ahogy a táncot belevitted, és ahogy a cím is értelmet nyert. Azt is imádtam, hogy beleírtad, hogy a hideg-forró vér, ezzel is utalva arra, hogy vámpír.
    Erről a vérivásról is a vámpírnaplók jutott eszembe meglepő módon xddd most kicsit lehet hogy spoiler, nem tudom nézed/nézted e, de tökre olyan vibeja volt a novellának, mint amikor Elena ivott Demon véréből :D
    Kiemelek néhány részletet, ami nagyon tetszett:
    “ahhoz, hogy valami új épülhessen, le kell bontani a régit.” - annyira szeretem az ilyen gondolatokat, ez is nagy megragadott és elgondolkodtatott.
    “összeforr néhány lélekszilánk, amelyek üvegtáncunkban kristályosodtak ki” - ez annyira szép leírás! Tényleg szerintem az egész novellához annyira illettek ezek a hasonlatok és a szóhasználat, egy tök különleges vibeja lett tőle az egésznek :D
    Köszönöm, hogy olvashattam, nagyon tetszett, várlak a következő körben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^

      De jó, akkor beletrafáltam! XD Egyszer amúgy én is néztem, de nem végig, talán a 3-ik évad körülig jutottam el, de amugy én is Stefanos voltam haha. Amúgy újra kéne majd nézni nekem is, hogy végig is nézzem. XD
      Jaj, nem is tudom mit írjak erre a sok dicséretre, nagyon örülök, hogy tetszettek a mondatok, a hasonlatok, a megfogalmazás és éreztél egy különleges vibeot, amikor olvastad, szerintem ez fontos nagyon egy novellánál vagy amikor akár regényt olvasunk, ötülök nagyon, hogy ezt sikerült elérnem nálad. Köszönöm a kiemeléseket is és hogy írtál, nagyon örülök, hogy tetszett! ^^

      Törlés
  5. Hát először is nem mondtam, de örülök, hogy a kis szívem csücskére esett a választásod, illett hozzá ez a karakter, el tudtam képzelni simán, hogy ő ilyen kis szexi, bár nem áll messze a valóságtól sem, olyan erős kisugárzása van.

    Maga a hangulat egyvelege is nekem egyébként olyan volt, szexi és feszült, fülledt, forró és hideg egyszerre, ez pedig a mondataidbol is átjött. Először amúgy nem értettem, hogy miért pont Sunwoo a hidegvérű, hát mondtam is magamba hogy haver Sunwoo engem -200 fokbol is fel tudna olvasztani, aztán 3-4 mondattal utána leesett, hogy ja, akkor ezért XD Amúgy team Edward, ha már mindenkinek eszébe jut róla valami, nekem is beugrott az Alkonyat amit a mai napig IMADOK TEAM EDWARD XD És Annához is társulva team Stefan haha.

    Nagyon tetszettek az egymásra épülő mondataid, a lélekszilánkos leírás, a kastélyos, meg úgy az összes amúgy. Tényleg végig szépen van fogalmazva, olyan törékenyen, de mégis lágyan, érzékien, ami teljesen visszaadja a címet is.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uwu, örülök neki, Sunwoo olyan kis szexi, na meg a Drink It meg is ihletett, és hát a "want you to feel my breath on your neck" miatt nem is volt kérdés, hogy vele fogok írni.

      Ezen minden írásnál izgulok, hogy mennyire sikerült átadni a hangulatot, hogy ne csak szépen megírt mondatok legyenek, hanem tényleg legyen hangulata. Meg az lenne a legjobb, ha érzést is ki tudna váltani, de ebben olyan bizonytalan vagyok mindig XD DE örülök nagyon, hogy megvolt neked a szexi, fülledt és forró hangulat, mert erre törekedtem, és hát akkor sikerült :3

      Ja, nem akartam túl egyértelműen leírni, hogy vámpír, amúgy pont ezen sokat filóztam, hogy basszus lehet egy vámpír forró vérű? mert én nem tudom Sunwoot jegesen elképzelni, de ottoke, nem akartam ilyen bakit se írni, úgyhogy hát így lett. xD
      Igen én is Team Edward, meg amikor néztem team Stefan, de amugy Demon wreckelt rendesen.XD

      Örülök, hogy tetszettek az egymásra épülő mondataim, hogy adjanak egy keretet a novellának.
      Köszönöm neked <3

      Törlés
  6. Szia!
    Hát te is újra itt? Haha :D Most rajtam a sor, hogy azt mondjam? nem érződik, hogy régen írtál. Itt az új challenge, rengeteget fogunk írni és fejlődni ;) Bevallom őszintén, kicsit elvonta a figyelmem a LET ME BREATHE kereted itt oldalt XD *visszagörget mégegyszer*
    Nekem tetszett, hogy szépen, fokozatosan vezetted fel a történetszálat, jól esett így olvasni. Finom és érzéki volt a történet. Az utolsó mondaton egy kicsit sajnálkoztam, de közben az erőt és energiát is éreztem benne - vagy csak én szeretném ezt -, mert ugye minden elesés nagyobb erőt ad a felkeléshez, de egyúttal a sok horzsolástól elesettek is leszünk. De egyébként meg ah, mi cuki volt a vége *-* Kicsit még pironkodtam is, mert régen olvastam ilyen khm.. hogy is mondjam... ízes történetet :D
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Haha, köszi, akkor jó, ha nem lehetett rajta érezni, bár én írás közben éreztem, nem volt éppen zökkenőmentes, mire készen lettem ezzel a kis szösszenettel. De igen, majd belelendülünk. :)
      Jaj, de jóó, nagyon örülök, hogy valaki gépi nézetből is látja a blogom, ezek a kis figyelemelterelő dolgok csak így érvényesülnek XD
      Örülök, hogy tetszett neked és érzékinek, finomnak érezted, ez volt vele a célom. ^^ Egyetértek a gondolatmeneteddel, mint sokminden, ez is nagyon kétélű dolog, de én a pozitív részét próbálom mindennek megragadni, így ennek is - az elesés tapasztalatot és erőt ad a következő kihívásra. Érdekes, éppen most jöttme haza egy országos tudományos versenyről, és bár helyezést nem értem el sajnos, mégis úgy gondolom, hogy tapasztaltabb lettem, tudom, hogy hol rontottam és ezzel is, na meg sok élménnyel is gazdagabb és több lettem.
      Juj, ízes, de tetszik ez, XD Na örülök neki, hogy ezt az élményt felfrissíthettem benned, én szeretem az ízes történeteket, zene függvényében, de számíthatsz még ilyenekre tőlem. :D
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  7. Szia!
    Úgy látom, hogy hozzád se jutott el a kommentem, úgyhogy újból megfogalmazom... Ezért nem szeretek annyira kávézós internetet használni, na mindegy... Borzasztóan érzem magam azért, mert ez így nem jött össze :I

    Rég olvastam vámpítokkal, és kifejezetten jól esett most is velük olvasni. Tőled is rég olvastam, és ah, komolyan nem is érződik az, hogy kihagytál volna. Még mindig annyira irigykedem, ahogy fogalmazol, meg amilyen szókincsed van, meg úgy alapból o.o
    Ah, komolyan mondom, csodás volt, és nagyon tetszett, ahogy a vér, erek és az egész bele volt építve.
    Baromi jól fogalmazol, és ahhhh....
    A címe is tetszett. Ah, irigykedem a sok kreatív történet után, amiket írtatok a körben.
    A hangulata is tök jó volt, érzéki, meg minden, ah komolyan... Meg se tudok szólalni.


    Az utolsó mondat ütött, és jó lezárása volt a novellának.

    Köszönöm, hogy olvashattam! Várlak a következő körben is! ^^
    Még egyszer ne haragudj, hogy most jut el hozzád a kommentem :I

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jaj, semmi baj, nézd, el is felejtettem, hogy maradt itt ehgy komment, amire nem válaszoltam, bocsi, hogy megvárattalak!
      Köszönöm, hogy mindig tetszik, ahogy fogalmazom, igyekszem szépen írni, bárnéha tényleg túl sokat gondolkodok rajta, igyekszem inkább úgy írni, hogy gördülékenyen és tényleg flow-ból, mert az se jó, ha bár szép, de sokat szenvedek fölötte. XD Örülök, hogy tetszett a történetem, jól esik olvasni, hogy magával ragadott téged.
      Köszönöm szépen, hogy olvastad és írtál! ^^

      Törlés