Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Határvilág – JaeYong

||

 



Ajánlott zene: Taeyong – Blue

 

„A szeretet tehát az egyetlen számunkra is érzékelhető dolog, ami átlép időn és téren. Talán érdemes lenne megbíznunk benne, ha nem is értjük még a működését.” – Csillagok között c. film

 

 

Átölelt és beszipolyozott a feketeség, karjai felkúsztak a hátamon, úgy feszültek rá a nyakamra, hogy lélegezni sem tudtam. Fagyos ujjaimmal a semmit markoltam, kapaszkodót kerestem, egy kiutat elmém csapdájából, de teljesen beterített a sötét maszlag, ami a lelkemből tört fel. Erőtlenül kapálóztam, testemet már nem én uraltam, hanem a kétségbeesés, ami elhomályosította a látásom, összeszorította a mellkasom és görcsbe rándította az izmaimat, miközben egyre csak kísértette a tudatalattimat. Én tehetek mindenről. Egyedül maradtam.

Égett a tüdőm, lángolt a bőröm, felemésztett a magány, de a legnagyobb fájdalmat mégis a szívem helyén lévő feketelyuk okozta, ami mindent elnyelt, de soha nem volt benne semmi. Mint egy repedt váza, amibe hiába töltenek vizet, a rajta lévő sebhelyek miatt képtelen magában tartani a folyadékot. Én voltam az a váza, és csak arra vágytam, hogy a másik felem meggyógyítson, de rettegtem attól, hogyha rábízom magam, Őt is megsebzem. Önző vagyok, de bárcsak itt lennél velem!

Mintha elvágták volna a kínt, elnémultak a mérgező hangok, melegség bizsergett végig a testemen, mikor a sötétkék fátyolszerű anyag lefejtette rólam a béklyókat. Ez Ő. A határtalan éterből kiszabadult a világmindenség, amely úgy tárulkozott elém, mintha hirtelen lerántották volna a leplet a valóságról; akárhova néztem, millió égitest ragyogott fel a lilás ködmezőben, de a legcsodálatosabb látvány a csillagokból kirajzolódó alak volt, akinek fényére úgy szomjaztam, mint a levegőre, és aki azonnal szoros ölelésbe vonta megtört lényemet.

– Most már rendben vagy. – Halk, megnyugtató hangjára borzongás futott fel gerincemen, amit Ő is megérezhetett, mert egészen közel húzva magához lágyan simogatni kezdte a hátamat. Karjaiban teljesen ellazultam, légvételeimet az övéhez igazítva sikerült átadnom magam a jelenlétéből áradó biztonságnak.

– Azt hittem, nem fogsz eljönni. – Erősen kapaszkodtam azúrkék ruhájába, beszívtam lelkének illatát, ami az óceánt idézte fel előttem. Szinte hallottam a hullámok morajlását, amikor fejemet a mellkasára hajtottam, hogy megbizonyosodjak róla, tényleg itt van.

– Megígértem, hogy minden nap meglátogatlak. Fontos vagy nekem. – Gyönyörű ujjaival állam alá nyúlva felemelt és szemembe nézett, de nem mertem viszonozni, féltem, hogy elnyeli a sötétségem. – Miért bújsz el előlem, Jaehyun?

– Rossz ember vagyok, Taeyong. Nem akarom, hogy bajod essen miattam. Én már megszoktam ezt az érzést, de te nem ezt érdemled. – Hátat fordítottam neki, mert beleroppantam volna, ha még egyszer előttem tűnik el, csillagport hagyva maga után.  – Jobb lenne, ha inkább elmennél…

Langyos szellő borzolta össze hajamat, napmeleg simogatta végig karomat, mintha érintésétől világok határán lebegtem volna; alattam az univerzum, felettem a tenger végtelensége. Átölelt, nem engedett, hiába próbáltam lefejteni magamról, szorosan fogta derekam, betakart, hogy megóvjon a zuhanástól.

– Engedj be, Jaehyun! Én betölthetem azt az űrt, ami benned van, de csak akkor, ha nem zársz ki, és engeded, hogy segítsek. – Állát vállamra támasztotta, arcát nyakhajlatomba fúrta, belélegezte sebeimet, és hullámaival elkezdte lebontani a falakat, amiket magam köré húztam, hogy senki se sérülhessen meg.

– Tényleg tudni szeretnéd, hogy mi tart fogva?

– Igen. Ígérem, hogy nem megyek túl mélyre, de kérlek, ne félj megmutatni a szíveden lévő sérüléseket. Nekem mindent elmondhatsz – fordított maga felé, homlokát az enyémnek döntötte, s hagytam, hogy összefűzze tekintetünket és megcsókoljon. Mi voltunk az ég és a víz, én a fekete, míg Ő a mindenható kékség, ajkaink a horizont, amely összekapcsolt bennünket. Eltűnt a sötétség, kilökött magából az univerzum, egyenesen az óceánba. Felhők közt éreztem magam, felolvadtam a vágyban, csillagárban úsztam, melynek a közepében Taeyong volt az erő, ami egyben tartotta a darabjaimat.

Vonakodva váltam el tőle, szinte örökkévalóságnak tűnt, hogy megízlelhettem, de tudtam, nem rejtőzködhetek tovább az érzéseim mögé, őszintének kell lennem vele, mert Ő is mindig az volt hozzám. Kezemmel megkerestem övét, majd összefűzve ujjainkat sétára hívtam a látóhatár peremére, lépteinket a hullámtörések hangja és az égbolt csendje kísérte. Nagy levegőt vettem, és összeszedve minden bátorságomat kimondtam azt, ami belülről emésztett fel.

– Az apám miattam halt meg. – Könnyek gyűltek a szemembe, melyek csak még inkább ki akartak szabadulni, mikor Taeyong bátorítóan megszorította kezemet. – Veszekedtünk. A szüleim mindig is ellenezték, hogy énekes legyek, apám azt akarta, hogy átvegyem tőle a céget, hallani sem akart arról, hogy művészként éljek, mert szerinte képtelen lennék eltartani úgy a családot. Őt nem érdekelte, hogy én mire vágyom, soha nem is hallgatott meg, amikor el akartam neki mondani, hogy mik a terveim és mit értem el. Nem. Egyedül csak az számított, hogy ő mit akar. Amikor elmondtam nekik, hogy a férfiak vonzanak, apám eltört a hátamon egy tányért, és azt mondta, hogy takarodjak, mert nem kell neki egy olyan mocskos fiú, aki valakinek a kurvája. Anyám persze csak nézte, sose szólt bele, meg sem védett tőle. – Dühösen letöröltem az arcomon végigcsorgó fájdalmat, majd reszketeg sóhaj után folytattam. – Sajnálom. Sajnálom, hogy felemeltem a hangomat, amikor nem értetted, hogy miért nem mutatlak be nekik. Egy percig sem akartam, hogy magadat okold, mert a baj velem van, amiért soha nem tudtam megfelelni az elvárásaiknak. A vitánk után felhívtam őket, és másnap elmentem hozzájuk, hogy kiálljak magamért, mert ez az én életem, és azt akartam, hogy tudják, téged szeretlek. Azt hittem, hogy az évek során elfogadták, hogy meleg vagyok, de tévedtem – horkantottam fel keserűen. – Apám kijelentette, hogy külföldre küld a cég egyik alvállalatához alkalmazottnak, ahol majd kiverik belőlem az állítólagos betegségemet, amivel szerinte te fertőztél meg. Soha életemben nem éreztem még akkora dühöt, mint akkor. Azt még elviselem valahogy, ha engem szapul, utál vagy undorodik tőlem. De hogy téged bántson, akár csak szóval is, azt nem nyelem le. Nekimentem. Elvakított a méreg, azt sem tudtam, hogy mit csinálok, de nem álltam meg, ellöktem, ütöttem, kiabáltam. Csak azt akartam, hogy fájjon neki, hogy fizikailag érezze azt a szenvedést, amit ő okozott nekem éveken keresztül a szavaival és a veréseivel. Mielőtt eljöttem volna, még volt ereje azt hozzám vágni, hogy reméli, egyedül halok meg, magányosan. Aztán anya hívott, hogy apa meghalt... – Nem bírtam folytatni, úgy éreztem, kiszakad a helyéről a mellkasom, megállíthatatlanul zokogtam a mérhetetlen tehertől és a kétségbeeséstől. Undorodtam attól, akivé lettem. Gyilkos vagyok.

– Jaehyun… – Szorosan átkaroltam, nyakhajlatába fúrva fejemet illatával próbáltam kiűzni az emlékképeket, amelyek azóta kísértettek, s most újra felszínre törtek. Még ha nem is értesz meg, kérlek, ölelj át!

– Én öltem meg apát – mondtam akadozva, mit sem törődve azzal, hogy fulladoztam a saját könnyeimben.

– Nem, Jaehyun. Nem a te hibád volt. – Tenyerébe fogva nedves arcomat lágy csókot lehelt szemhéjaimra, melyek alól folyamatosan záporoztak a sós cseppek.

– Mi? Hogy? – Összezavarodva felnéztem tekintetét keresve, várva a választ ki nem mondott kérdéseimre.

– Édesapád nem miattad halt meg, Jaehyun. Szívrohamot kapott, a mentők későn értek ki, nem tehettek érte semmit.

– De honnan tudod? – kérdeztem értetlenül. – Amikor anya sírva felhívott, azt hittem... Még el is esett!

– Aznap este, amikor nem jöttél haza és nem válaszoltál a hívásokra sem, telefonáltam anyukádnak. Elmesélte, hogy csúnyán összevesztetek, de azt nem tudtam, hogy ennyire. Akkor mondta el, hogy apukádnak szívrohama volt, amibe belehalt. Kerestelek, de nem vetted fel, azután meg hívtak a kórházból, és értesítettek, hogy baleseted volt… – Hangja elcsuklott, fejét lehorgasztotta, mintha nem bírta volna el a könnyeinek súlyát, amelyek már az Ő markáns vonásait is keresztülszelték.

– Baleset? – Hirtelen hatalmas gombócot éreztem a torkomban, nem kaptam levegőt. A tenger zúgása felerősödött, a szél égette bőrömet, olyan volt, mintha a testem darabjaira szakadva eggyé akart volna válni a belém maró, sötét árnyékkal. Ne, még ne vegyétek el tőlem!

– Kómában vagy, Jaehyun. – Taeyong megtört tekintete őszinteséget és mérhetetlen szomorúságot tükrözött, amiért csakis magamat okolhattam. Eltorzult arcom a kíntól, amiért így kellett látnom Őt. Legszívesebben kitéptem volna a szívemet a helyéről, csak hogy ne érezzek semmit. Taeyong miattam szenved.

– Jaehyun! Ne tedd ezt magaddal! Ne zárj ki! – Kiáltása suttogásként mállott szét a szürke füstben, ami egyre húzott vissza oda, ahonnan talán soha nem is lesz kiút.

– Hogyan is élhetnék tovább? Hiszen mindenkinek csak fájdalmat okoztam...

– Ez nem igaz, Jaehyun! Emlékszel, mit mondtam neked korábban? Vannak idők, amikor csalódsz magadban, de ha elfogadod ezeket, a szíved elkezdi szeretni önmagát. Fogadd el magad Jaehyun, kezdd el szeretni magadat úgy, ahogy vagy! –  Homályosan láttam, ahogyan lenyúlt értem, majd erős szorítással megragadta csuklómat, hogy visszarántson a horizont határmezsgyéjére, mielőtt a fagyos világűr tette volna meg, véglegesen.

– Szeretni… Hát ennyi lenne? Ez a megoldás? – A remény újra fellángolt bennem, hogy talán van esélyem egy olyan életre egy olyan világban, ahol nem kell attól rettegnem, hogy mikor nyel el újra a feketeség és szakít el tőle egy örökkévalóságra.

– Tudod, Jaehyunnie, akárhova is mész, soha ne felejts el egy kis időt szánni arra, hogy megállj, és felnézz az égre, ami mindig nyitva áll előtted. Ha pedig a sötét felhők vagy az éj eltakarja, akkor nézz rám, és emlékezz arra, hogy egy rossz nap után ugyanolyan jó fog következni. – Taeyong szavai átölelték a lelkemet, éreztem, ahogy felmelegszik a szeretettől és kitölti az ürességemet. Elkezdtem szereti magamat, s bár nem voltam tökéletes, megértettem, hogy Taeyongnak mindig is az voltam. Szerettem Őt, talán most először, igazán, hiszen csak azt tudunk másoknak adni, ami bennünk is ugyanúgy ott van. Már nem féltem, mert a repedések, amik a szívemen voltak, az Ő érintései alatt forrtak össze és gyógyultak be.

A tér összemosódott, nem volt egyértelmű, hogy hol van a fent és a lent, hol a tenger és hol van Taeyong, aki arra várt, hogy felébredjek. Minden egy csodálatos, halványkék színné olvadt össze, ami közrefogta és felemelte egymásba fonódó testünket. A csiklandozó tincsek gazdáját magamhoz ölelve felsuttogtam lelke égboltjára azokat szeretetfelhőket, amelyekkel megtanított arra, hogyan repüljek szárnyak nélkül. Abban a pillanatban, amikor ajkaink találkoztak, elnyelt minket a fény, ami végleg legyőzte a sötétségemet.

– Hiányoztál!




 


9 megjegyzés

  1. Szia!^^
    Hát wow, sok meglepetés ért most ebben a novelládban, de mindegyik jó értelemben :D nagyon örültem, hogy Jaeyonggal írtad ezt a novellát, nagyon illett rájuk az egész szituáció, és hát elképesztően tetszett, ahogy a dalt beleszőtted a novellába.
    Már az elején lévő idézet is tök jól megteremti a hangulatát a novellának, ami nekem nem volt teljesen angstos, meg kellemes se, inkább valahol a kettő között :D eskü amúgy, hiába szenvedett így Taeyong, éreztem az elején hogy ez a végére aranyos lesz :D
    Amikor az apukájáról beszélt nagyon elszomorodtam, mert hát egy nagyon szörnyű szitut mesélt el, rendesen én is mérges lettem, és teljesen át tudtam érezni a helyzetét. Tényleg szörnyű, hogy néhány szülő hogyan is áll a gyerekeihez, hogy nincs meg az a feltétel nélküli szeretet, ami alap kéne legyen egy egészséges felnőtt ember felneveléséhez. Nem csoda, hogy szegény Taeyong itt így kiborult, és én pl nem is hibáztatom azért, hogy ilyen csúnyán összeveszett az apukájával. Az egyik talán leginkább átérezhető rész számomra az volt, mikor azt mondta, hogy azt szerette volna, ha ő is érzi azt a fájdalmat, amit az évek során okozott neki. És hát igen, ez egy szörnyen nehéz érzelmi szituáció, és én is a saját életemben próbálok ezeken felülkerekedni, és nem fájdalmat okozni valakinek csak azért, mert ő is fájdalmat okozott. Ez egy tök fontos téma amúgy szerintem, úgyhogy örülök, hogy ha csak érintőlegesen is, de írtál róla :D
    Engem nagyon meglepett, hogy kómában vagy Taeyong xd egészen addig nem volt kerek a kép, aztán ott hirtelen megvilágosodtam xd az nekem egy kicsit hiányzott, hogy milyen balesetet szenvedett, meg miért, meg furcsa volt valahogy az a szívroham is, hát ennyi szerencsétlenséget egy napon xd ez max velem történne meg magamat ismerve xd de egyébként tökre tetszett most, hogy egy komplex sztorit írtál, kicsit hosszabban is, és nem csak egy jelenetet ragadtál ki, ahogy általában szoktál, hanem köré is építettél dolgokat, nagyon jól sikerült szerintem :D
    Még kiemelek pár részt, ami nagyon tetszett.
    "beszívtam lelkének illatát, ami az óceánt idézte fel előttem" ez a mondat nekem egy az egyben maga a dal :D végig nagyon meghitt volt, ahogy Taeyong ennyire Jaehyunt érezte a biztos pontjának, és ő volt tényleg maga a biztonság, hát szinte még én is éreztem, mennyire biztonságban érzi magát a karjaiban.
    "alattam az univerzum, felettem a tenger végtelensége" én nagyon szeretem az ilyen ellentéteket olvasni, és ez is nagyon megkapó volt, és különleges is, hát milyen lehet magad fölött érezni a tengert (aki amúgy itt Jaehyun? hát rip a lelkem)
    "Mi voltunk az ég és a víz, én a fekete, míg Ő a mindenható kékség, ajkaink a horizont, amely összekapcsolt bennünket. Eltűnt a sötétség, kilökött magából az univerzum, egyenesen az óceánba. Felhők közt éreztem magam, felolvadtam a vágyban, csillagárban úsztam, melynek a közepében Taeyong volt az erő, ami egyben tartotta a darabjaimat." na jó, ez egy picit hosszú rész, de muszáj így egy az egyben kiemelnem, mert annyira tetszik :D minden szavából árad a szeretet és a biztonság, na meg persze maga a dal is :D
    "magamhoz ölelve felsuttogtam lelke égboltjára azokat szeretetfelhőket, amelyekkel megtanított arra, hogyan repüljek szárnyak nélkül." a legeslegjobban talán mégis ez a mondat tetszett itt a legvégén :D annyira szívmelengető volt olvasni ezt az érzést, és olyan szépen fogalmaztad meg! Én amúgy úgy értelmeztem a végét, hogy felébredt a kómából, remélem te is így gondoltad, mert ha nem, akkor összetörik a kis szívem xd
    Nagyon tetszett ez a novellád is (mint általában mindegyik xd), nagyon várom már a következőt is!
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^

      Örülök, hogy pozitívan értek meglepetések, reméltem, hogy valami ilyesmit sikerül kiváltanom a novellámmal. Az elején lévő idézet sztorija az, hogy épp véletlenül láttam, hogy megy az Interstellar film a tévében, és épp előtte állt össze, mit is szeretnék írni, és pont ez a film adott egy kis ihletet is hozzá, úgyhogy ekkora egybeesést, mondom megnézem, mielőtt megírom. És jött ez az idézet belőle, hát a felismerés, hogy pont erről fog szólni a novellám! Hát ezért ezt választottam, örülök, hogy megteremtette ezt a furcsa kettős hangulatot. :D
      Jaj, amúgy Jaehyunt és Taeyongot felcserélted, mert Jaehyun szemszögéből írtam, vele törtét az az összetűzés az apjával, neki volt támasz Taeyong, és igen, Jaehyun volt kómában. És igen, a végén felébredt jól értelmezted! :D

      Tényleeg nehéz és sok munkát igényel az embertől, hogy túllépjen a bosszúvágyon, erről annyit lehetne írni, fejtegetni, tényleg kemény és tartalmas téma. Hát a baleset azt autóbalesetnek gondoltam, mert a veszekedés után haza akart menni Taeyonghz, de ebben az állapotban nem jó vezetni, és útközben hívta fel az anyja azzal, hogymeghalt az apja. és akkor bumm crash. És az apja szívrohama meg azért, mert amúgy is gyenge volt a szíve, és ez, hogy veszekedett Jaehyunnal, hát felmegy a vérnyomás, a szív meg kiakad a tehertől. De ezt az apja részéről tényleg nem fejtettem eléggé ki, nem akartam túlmagyarázni, de így meg inkább hiányos, erről még tényleg berakhattam volna egy két mondatot. És JAehyunnál meg a balesetet pontosítom autóbalesetre, köszi, hogy ezeket megemlítetted, ebben még gyakorolni fogok, hogy a háttéreseményeket jobban belevigyem.

      Köszi, hogy kiemelted a részeket, nekem is ezek a kedvenceim, ha lehet ilyet mondani, nagyon szerettem ezeket írni, meg amúgy az egészet is, de ezek mentek a legkönnyebben. Igen, Jaehyun volt itt a sötét szín, az űr, az ég, Taeyong a tenger, óceán, víz, a kék.
      És örülök, hogy te is érezted mindenhonnan a dalt, mert én imádtam ezt a zenét, a hangulata, a dallama a szövege isezt idézte elém, amit leírtam, és hát örülök, hogy tetszett neked, amit írtam!

      Köszönöm a kommentedet! ^^

      Törlés
  2. Heyo!

    Huh, hát igazán megnehezítetted a dolgomat :D Alapjáraton nekem a kómával kapcsolatos történetek mindig amolyan tüske volt, hogy egyszerűen annyira szürreálisan írt mindig mindenki róla, hogy sokszor felhúzott szemöldökkel nem is az olvasásra koncentrálok már, hanem arra, hogy keressek benne valami hibát vagy egyediséget, ami miatt kritizálhatom vagy megtetszhet, így egyértelmű, hogy nem elég 1x elolvasnom. Már az elején a megfogalmazásból sejthető volt amúgy, hogy ez nem is kifejezetten angst, hanem inkább fluff, és a végére valóban kiteljesedett azzá. Az eleje nagyon sejtelmes volt és gyönyörűen volt megfogalmazva, magával ragadott minden egyes mondat, még a párbeszédek is fluffszerűek voltak, számomra nem volt túl realisztikus, de ebben a műfajban nyilván nem is kell annak lennie, emiatt lett felhőntúli a kifejezésmódja a novelládnak! Továbbhaladva nekem too much volt amúgy Jaehyun "magyarázkodása". Tudom, hogy ez kellett bele, hiszen ez alapján érthettük meg az egész szituációt, mégis annyira egyben volt az egész, hogy nekem ez kissé elvett belőle, mintha egy szuszra képes lett volna mindent elmagyarázni, gondolkodás nélkül, mintha csak egy betanult szöveget mondott volna fel. Ezen kívül a vége ismét nagyon tetszett - valóban voltak benne részek, amik hiányosak maradtak, ahogy Anna is említette, de szerintem ezek hiányában is élvezhető és gördülékeny kis sztorit hoztál össze, amiben a dal szó szerint tapintható volt. Nekem nagyon tetszett, köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hű, hát nem tudtam, hogy ilyen fenntartásaid vannak a témával kapcsolatban, megértem amúgy, hogy miért, ha annyi szürreálisat olvasok, lehet én is így állnék hozzá ehhez. Hát nem mondom, az enyém sem éppen földhöz ragadt lett, de remélem, hogy nem lett annyira vészes, legalábbis az jött le a kommentedből, hogy bár nem volt annyira realisztikus, azért tűrhető is volt. Érdekes amúgy, én nem éreztem fluffszerűenk az elején, de igaz, kifejezetten angstosnak se, ezekkel a műfajokkal mindig bajban vagyok, mert van, hogy egyik kategóriába se illik bele teljesen, ezt sem tudtam konkrétan hova sorolni, de valamit kellett írni. XD
      Tényleg hosszú lett a Jaehyun "magyarázkodása" rész, talán azt akartam, hogy túl legyen a mesélésén, meg én is arra fiygeltem, hogy az ok-okozatok meglegenek, így utólag én is széttördelném, belefűznék még, mert tényleg nem valószerű, hogy valaki így egyben ledarálja a bajait. XD De már nem akarok belejavítani, inkább a következő novelláknál igyekszem erre is figyelni.
      Köszönöm a meglátásaidat, és örülök, hogy tetszett a fogalmazásom és a dalt is tapinthatónak érezted benne, igazából ez volt az egyik célom. Köszönöm, hogy írtál, örülök annak is, hogy tetszett! ^^

      Törlés
  3. Szia!^^

    Tetszett, hogy most kicsit hosszabb írást küldtél be, úgy éreztem jobban ki tudtak bontakozni a gondolataid. Szépen ábrázoltad a magányt, imádtam, ahogy a kék színt hasonlatokkal olvasztottad egybe az érzésekkel. Külön kellemes élmény volt abban a bizonyos űrben megtalálni a kapott dal szövegét – a kék színen felül is.

    Számomra végig sejtelmesek voltak a párbeszédek, de a novella vége felé lévő kómás csavar nagyon meglepett. Ettől függetlenül úgy gondolom, hogy abszolút jól fel volt építve, tetszett, hogy ilyen álomszerű átvezetést kapott.

    A befejezés lett a kedvencem, megmelengette a szívem :) Egyszerre volt borzasztóan aranyos és gyönyörű, ugyanakkor mégis reálisnak éreztem. Valahogy így tudom elképzelni ténylegesen annak a belső monológját, aki kómából ébred.

    Köszönöm az élményt és várlak a következő körben is!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Ennek kellett is a hosszabb terjedelem, így tényleg jobban ki lehetett fejteni, még talán lehetett volna hosszabb is, de talán majd máskor. Mindenesetre örülök, hogy tetszettek az utalásaim a dalra, hogy sikerült meglepetést is okoznom vele, mert igazából azt is szerettem volna; kicsit sejtelmesen is, de világosan is. Örülök, hogy tetszett a vége is, hogy sikerült megmelengetnem vele a szíved, akkor elértem a célomat! :D
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  4. Szia^^
    Yeah, még egy JaeYong novella^^
    Már az elején nagyon tetszett a vázás hasonlatod!
    Először nem nagyon tudtam hova tenni, hogy most ez a történet hol játszódik, meg hogy Taeyong létező személy-e vagy csak egy „égi tünemény”.
    Azt végképp nem értettem, miért tartja magát rossz embernek Jaehyun, úgyhogy kíváncsian vártam a fejleményeket.
    Az is nagyon tetszett, ahogy Taeyong óvta Jaehyunt, hogy annak ellenére nem tűnt el, hogy elküldte magától. És az, hogy belélegezte sebeimet… Jesszusom, ez mennyire gyönyörű már!
    Tetszett, hogy a párbeszédek hétköznapiak voltak, míg a leírások a rád jellemző szépséges fogalmazást hordozták magukban.
    És végül mindenre megkaptam a választ. És megint a rossz szülők, akikből kezd elegem lenniXD És tudod, távol álljon tőlem, hogy az apák védelmére keljek, de az, amikor egy anya fordít hátat a gyerekének, akivel az első években mindent együtt csináltak, akivel sokáig olyan, mintha egyek lennének… Hát annál rosszabb szerintem nincsen.
    Nagyon sajnáltam Jaehyunt! Természetes, hogy magát hibáztatta, mert akármilyen szemét is egy szülő, akárhogy is bánik a gyerekével, a halálát nyilván nem kívánta.
    Amúgy egy idő után azt hittem, hogy egyikük halott, szóval nagy megkönnyebbülésként ért, hogy „csak” kómáról van szó. És a legvégén mindent megértettem a magyarázat nélkül is^^
    Nagyon szép lett a vége, és hogy Jaehyun elkezdte szeretni magát. Érdekes, kicsit egy rugóra járt az agyunk, mert nálam is az lett a vége, hogy a főszereplő lányom megtanulta szeretni önmagát^^
    Nagyon örültem, hogy végül felébredt, és pont nemrégiben olvastam egy könyvet, ahol a csaj kómában volt, ami nagy hatást gyakorolt rám, úgyhogy jó volt nálad is ezt a témát látni.
    Ez lett a kedvenc mondatom: „A csiklandozó tincsek gazdáját magamhoz ölelve felsuttogtam lelke égboltjára azokat szeretetfelhőket, amelyekkel megtanított arra, hogyan repüljek szárnyak nélkül.”
    Nagyon kis aranyos történet volt, ugyanakkor mély mondanivalóval, ahogy már tőled megszokhattuk^^
    Köszönöm, hogy olvashattam, várom a következőt!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök neki, hogy te is csinálod a saját challenged, nem voltak túlzóak a mondatok, mégis nagyon szép leírásaid voltak, mintha minden oda való lenne, ahogy te megfogalmaztad, és egyre jobban átjön az az érzés is, amit közvetíteni akarsz.

    Én egyébként örültem a párbeszédeknek is, mert eddig nem volt olyan sok párbeszéded, és most kaptunk jó sokat, mindent jól kifejtve, szerintem ez nem baj, ez a novella kifejezetten igényelte, hogy kifejtsd Jaehyun érzéseit ilyen részletesen, meg én amúgy szeretem is tudni a konkrétumokat, nem kell mindig mindennek rejtélyesnek lennie :D Abban egyet kell értenem Brigittaval, hogy egy szuszra mondta el Jaehyun a dolgokat, talán jobb lett volna két felvezetesben leirnod, hozzárakva valamilyen kis tevékenységet, vagy ahogy Taeyong elmotyog a közepén valamit. Viszont végig tok jó volt a párbeszéd rész, természetesnek hatottak.

    Jaehyun gondolkodása, miszerint saját magát hibáztatja engem egyebkent rossz érzéssel töltött el, merthat én is ilyen vagyok, és amikor olyan tulajdonsagrol olvasok, ami rám is jellemző, az mindig ilyen kettős, mert azonfelül, hogy rossz érzéssel tölt el és sajnáltam is, mérges is voltam rá XD Mert hát egyértelműen nem az ő hibája, csak ugye ilyenkor mindig könnyebb ezt mondani, saját magát hibáztatnia az embernek. De mint amatőr író azt mondom, hogy jó húzás volt, mert érzéseket váltottal ki belőlem, és az mindig a legjobb.

    Es az utolsó bekezdés az abszolút kedvencem, annyira szépen és őszintén van megfogalmazva az a rész, ahogy osszemosodik a tér, ahogy Taeyong várja, hogy felebredjen Jaehyun, hát Tae valóban ilyen csoda, úgyhogy amúgy a legjobb párost választottad ehhez a történethez.

    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, fontos szerintem, hogy ha már van ez a lehetőség, akkor úgy érdemes csinálni, hogy állítsak magam elé elérendő célokat, akadályokat, mert úgy lehet fejlődni, meg szerintem tök érdekes is így az egész challenge, tök jó ezt így megélni, és nem csak sodródni a hónapokal, így igazán van tartalma szerintem a challenge-nek, és tökre szeretem, hogy te is így vagy ezzel. ^^

      Hát, annak meg csak örülök, hogyha sikerül és át is jön a novellából, amit szerettem volna, ilyenkor amellett, hogy örülök ennek, még nagyobb mérc van előttem, hogy a továbbiakban ez még annál is jobban meglegyen, és hát remélem sikerül is majd mindig jobbnak lenni egy kicsit az előző magamhoz képest.

      Igen, mostmár inkább igyekszem kifejteni azokat a párbeszédeket, mert kell is, meg hát amit én gondolok, azt úgy tudom eljuttatni az olvasói oldalra is, ha leírom, senki se gondolatolvasó, ezt megtanultam. XD Így utólag már én is jobban átlátom, hogy oda kellett volna még közé pár rész, ami megszakítja, kicsit lehadarta és essünk túl rajta dolgon mondta el Jaehyun eg azt én is így írtam hogy legyen meg és nem figyeltem arra, ez mennyire nem valószerű amúgy, de majd legközelebb észre fogom venni remélem XD

      Ez teljeen emberi tulajdonság, hogy az ember magát hibáztatja, aztán a rosszabbik eset, amikor mást, belőlem az mégrosszabb érzést vált ki, mert azzal meg önmagával nem lenne tisztában az ember, ha mást hibáztatna folyton, minthogy megkeresné az igazi forrását a problémának, ami lehet, hogy magában van, de itt persze nem ez volt, Jaehyun meg túl a másik oldalra ment, amit amúgy tök nehéz kezelni szerintem, mert kívülről annyira jól látszik egy-egy ilyen helyzet, hogy nyilvánvalóan nem xy hibája, de ezt elmondani, megnyugtatni, hát nagyon nehéz, de igazából az kell, hogy belülről az ember önaga jöjjön rá hogy nem az ő hibája, miért is lenne, néha csak úgy megtörténnek dolgok. Ahogy itt is, miért lett volna Jaehyun hibája, hogy az apja utána összeesett és szívrohamot kapott?
      És köszönöm, hogy így értékeled ezt, hogy jó húzás volt, igazából nem volt tudatos, tényleg néha azt érzem, hogy nincs hatalmam afelett, hogy mit fog kiváltani egy-egy novellám vagy része, néha igen, de összességében nem érzem még, hogy uralnám ezeket, vagy hogy ebben fejlődnék, íme itt egy újabb challenge lehetőség. XD

      Taeyong olyan csoda, igen, és Jaehyun is, hát örülök, hogy ez a rész lett a kedvenced, mert én is ott éreztem leginkább, amit szerettem volna meg amit velük elképzeltem.

      Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés