Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Treasure – JaeYong

||

 


Ajánlott zene: LeeSung Kyung – As we live

 

A levendula színű égen apró gyémántként ragyognak fel a csillagok, míg Taeyong fejét mellkasomon nyugtatja. Amerikában vagyunk valahol a Mojave sivatag közepén, a platós autónk hátulján fekve élvezzük a minket körülvevő határtalanságot és egymás társaságának végtelen jelenét.

Ujjaimmal naplemente illatú bársonytincsei közé túrva érzem a testéből áradó szeretet-meleget, amely még a forró levegőnél is jobban elgyengít, és amitől csak még jobban vágyom harmatos ajkainak hűs csókjára. Tekintetemmel őt pásztázom, az arcán békésen táncoló pasztellszínű fényvilágot, az íriszeiben boldog tűzijátékként robbanó csillogást. Olyan, mintha belőle származna minden, ami körülvesz bennünket; az ő lelke színezi ki a naplementét, szívének dobbanása igézi elő a csillagokat, hangjára reagálva cirógat meg a lágy szellő.

– Olyan gyönyörűek, mintha drágakövek lennének! – mondja továbbra is az eget nézve, mire kisimítom a szemébe hulló szirmokat, és apró köröket rajzolok homlokára, állának vonalára, szájának szegletébe. Apró puszit hint az ujjamra.

– Igen. Gyönyörű. – Képtelen vagyok visszafogni a bennem tomboló érzelmeket, szinte elfúlva súgom közénk a valóságot, mire fejét felém fordítva egyenesen rám néz.

– De honnan tudod, ha nem is odanézel? – kérdi tenyerével finoman a mellkasomra csapva.

– Most is nézem. Nekem te vagy a legcsodálatosabb kincs az univerzumban. – Válaszom váratlanul éri, édes pír kúszik arcára, imádnivaló nevetése csiklandozza a nyakamat, ahova fejét ejti.

Hajába csókolok, majd felülve magammal húzom őt is, és a hátát nekem döntve átkarolom a derekát.

– Tudod, miért szerettem volna idejönni? – kérdezem összekulcsolt kezünket csodálva. Tökéletesen kiegészítik egymást, mint a kezdet és a vég, melyeknek csak a másik létezésétől van értelme.

– Miért? – Nem válaszolok rögtön. Felállva leugrok az autó hátuljáról, és széttárt karokkal körbefordulok, hogy ezzel is megmutassam, mire gondolok.

– Mert itt mindenről te jutsz az eszembe. Azt mondják, hogy ez az út vezet a mennyországba.

– Már megint kezded, hagyd abba! – mondja nevetve és eltakarja az arcát, hogy biztosan ne lássam, mennyire zavarban van. Élvezve, hogy milyen reakciót csaltam ki belőle, két lába közé lépve megragadom a tarkójánál, és masszírozni kezdem, majd elveszem előle a kezét.

– Szeretem, amikor elpirulsz. Akkor olyan a színed, mint a naplementének – mosolygok rá a gödröcskéimmel, amiket tudom, hogy imád, és sosem tud nekik ellenállni.

– Nekem tudod, hogy miről jutsz mindig az eszembe? – Ujjaival a homlokomba hulló tincsekkel játszik, ahogyan gondolataiba mélyedve felidézi az emlékeit.

– Miről? – Oldalra billentem a fejem, s észrevétlenül még közelebb húzódom hozzá.

– A szélről. Amikor fúj, becsukom a szemem, és azt képzelem, hogy te érinted meg az arcom és túrsz bele a hajamba. Így akkor is érezlek, amikor nem vagy mellettem.

Hirtelen nem tudok mit válaszolni neki, mintha kitörölték volna a szavakat a tudatomból, helyette inkább megszűntetem a köztünk lévő, homokszemnyi távolságot, és rövid fürtjein végigzongorázva elveszek isteni csókjának mennyországízű harmóniájában.

Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is.


________________________________________

Sziasztok! ^^

Tudom, ez a novella inkább illik az NCT - Highway To Heaven című dalra, ami a kedvencem ever, de azért igyekeztem az aktuális dalra is utalni benne. Amúgy Jaehyun tényleg ezt mondta Taeyongnak: "My cutie, you know, I treasure you the most, right?" ;;;; Magyarul olyasmi, hogy "Kedvesem, ugye tudod, hogy téged tartalak a legnagyobb becsben?"

Még egy funfact igazából rólam, hogy amit itt leírtam az az én egyik nagy álmom, vágyam, hogy ez megvalósulhasson velem. Nem is muszáj Amerikában, de a lényeg, hogy ilyen autóval, annak hátuljára kifeküdve nézzük a naplemetnét, aztán a csillagokat egy olyan helyen, ahol nincs fényszennyezés. Talán ezért is ez a kedvenc NCT dalom, mert ebben minden benne van, amit szeretnék, amiről álmodom, csoda az egész. Elképesztő és csodálatos lehet, és egyszer szeretném megtapasztalni egy számomra fontos emberrel ezt a féle szabadságot és határtalanságot, de addig is örülök, hogy megírhattam ezt Jaeyonggal. :3

Az utolsó dőlt betűvel írt mondat egyébként egy idézet a Bibliából (Máté 6:21).

Hát szomorú is, hogy ez a challenge is ilyen hamar eltelt, de boldog vagyok, hogy ismét részese lehettem, és a csoda írásaitokat olvashattam, és megismerhettelek titeket! Köszönöm a véleményeiteket is, amelyekkel hozzám, a fejlődéshez és az írásaimhoz is hozzátettetek.

Remélem, hogy ti is jól éreztétek magatokat, és hogy nemsokára újra találkozunk! 


6 megjegyzés

  1. Szia!^^
    Wow, hát ez most igazán szívmelengető volt, megint hozta azt a kis varázslatos, békés hangulatot, amit a te írásaid szoktak :D
    Hát már a tény, hogy mindezt Jaeyeonggal írtad csodássá tette, annyira láttam magam előtt őket ebben a helyzetben, naplementében, és wow, annyira romcsi volt, tisztára heart flutteringeltem tőle xd
    Hát úgy ahogy van kiemelném az egész második bekezdést, mert annyira gyönyörű. A naplemente illat annyira tetszett, meg hát hogy Tae minden, ami körülveszi... wow, olyan fluff, én meg szeretem a fluffot, úgyhogy már itt végem volt xd
    "Tökéletesen kiegészítik egymást, mint a kezdet és a vég" hát ez milyen csodálatos már, hogy még a kezeik is kiegészítik egymást^^
    "Mert itt mindenről te jutsz az eszembe. Azt mondják, hogy ez az út vezet a mennyországba." OMG hát elolvadtam! Tiszta highway to heaven, de nem baj, mert imádom azt a zenét, és nagyon illik ehhez hangulathoz, vagy inkább a novellának volt teljesen highway to heavenös hangulata :D de hát csodálatos gondolat az egész.
    "A szélről. Amikor fúj, becsukom a szemem, és azt képzelem, hogy te érinted meg az arcom és túrsz bele a hajamba. Így akkor is érezlek, amikor nem vagy mellettem." hát ez pedig megint annyira szép, hogy nem is igazán tudok mit mondani rá, csak hogy imádtam, és elolvadtam :D
    "Mert ahol a kincsed van, ott lesz a szíved is." ez a lezárás pedig hát wow, olyan értelmet adott ennek a kis fluffnak, hogy tisztára végem van tényleg xd annyira igaz és gyönyörű gondolat egyébként, és mostmár azt is tudom, hogy a Bibliából van :D
    És hát Omg, én miért nem hallottam még, ahogy Jaehyun ezt mondta Taenek? Hát elolvadok komolyan, ha tudsz linket küldeni nagyon megköszönöm^^
    És hát nagyon remélem, hogy egyszer te is meg tudod majd tapasztalni ezt a csodát, amit most leírtál itt, egy számodra fontos emberrel :D
    Nagyon örülök, hogy részt vettél a challengben, és ennyi csodás novellát olvashattam tőled, remélem a következő challengben is találkozunk!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^

      Jaj, úgy örülök, hogy tetszett és kis varázslatos szerelmes volt neked, mert igazából ilyennek is szántam. Már akko gondolkodtam, hogy kikkel írjak, mikor még a dalt sem tudtuk, és akkor is olyan érzésem volt, hogy Jaeyonggal szeretnék, és hát szerettem volna nekik így utolsó körre egy fluffot, amibe így bele tudtam építeni azt a környezetet, amit már régóta szerettem vona, ezt a meghitt naplementenézést. Örülök, hogy heartflutteringeltél tőle, mert kicsit bizonytalan voltam vele, hogy jó-e, nem túl kevés-e meg ilyesmi, de wow, köszönöm, omg ennyi mindent kiemeltél és külön egemlítettél, olyan jól esik mindig. ^^
      Igen, a Highway to Heavent nem hagyhattam ki, mert ez a dal a kedvencem, és amikor először láttam, hallottam, hát nem hittem el, mert tényleg, úgy az eng változat teljes egészében az, ami az álmaimban, bakancslistámon szerepel, erre jönnek ezek a fiúk, és megborítanak. ;; ♥
      Örülök, hogy ezek voltak a kedvenc részeid és olvadoztál, hát én is olvadoztam, mikor csak rájuk gondoltam írás közben, hát Jaeyong annyira csodálatos ;;
      Jaj, nem tudom, hogy miért nem hallottad. Ez az első évfordulójukkor hangzott el, mndenki írt mindenkinek pár sort, amit aztán felolvastak közösen. Ebben a videóban 4:15 perctől van: https://www.youtube.com/watch?v=-t_AN5-78jQ
      Itt meg a fordítás összegyűjtve az üzenetekről: https://fullsunhaechan.tumblr.com/post/162668619216/translations-20170706-nct-127-first

      Biztos, hogy itt leszek a következőben is, és köszönöm a sok kommentet!
      Köszönöm, hogy olvastad, hogy írtál és nagyon örülök, hogy tetszett! ♡

      Törlés
  2. Oh hát ez megint nagyon kis soft heartflutteringesre sdikeredett :3 És hali megint pasztellszínek, de hát ezért nem tudlak hibáztatni, mert tényleg csodásak :D

    Egy ilyen élményt én is úgy szeretnék magamnak *-* Nem feltétlen platós autóval, én akár el is sátrazok, csak tényleg valahol, ahol kb nulla fényszennyezés van és látni minden csodát. Nem tudom, hogy a love, death, robots sorit ismered-e netflixen, de ott van az a rész hogy fish night, ott is így a sivatagon mennek át és lerobban az autójuk, szerintem neked tetszene, emrt varázslatos nagyon, csak 10 perc, ugyhogy ha nem is tetszik se nagyon rabolja az idődet. Amugy az elején ugye azt irtad hogy amerikában vannak a sivatagban, és nekem ez annyira tág terület volt, hogy be is irtam ott rögtön hogy hol forgatták a highway to heavent és a Mojave sivatagban, ami amugy las vegas és los angeles között van.

    "Olyan, mintha belőle származna minden, ami körülvesz bennünket; az ő lelke színezi ki a naplementét, szívének dobbanása igézi elő a csillagokat, hangjára reagálva cirógat meg a lágy szellő." jajj ez nagyon tetszett *-* Tényleg olyan csodálatos, hogy ilyen durván tudtok írni a szerelemről mindannyian, mintha már ezer szerelmet átéltetek volna és közben meg nem, és hát szerintem ez nagyon király.

    "Tökéletesen kiegészítik egymást, mint a kezdet és a vég" itt meg hát akaratlanul is a dark jutott eszembe, hát ott minden a kezdet meg a vég körül forog xD de ez is nagyon tetszett.

    Nagyon örülök neki, hogy még így utoljára hoztál nekünk egy ilyen nagyon édes és fluff jaeyongot, mert hát belőlük nem elég uwu Ja és a végén az idézet is nagyon passzolt :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így utoljára is kis fluffyt akartam, mert hát ez a zene olyan szomorú volt, és gondoltam többen olyan hangulatút fognak írni, és pont nem akartam bedepizni ebbe, úgyhogy a fluff mellett fdöntöttem XD És igen, pasztellszínek imádom ^^

      Én is jajj ;; Aaaa én is úg sátraznéék. Még sose sátraztam, de szeretnék már valamikor. Annyi táborba járok, de ez valahogy mindig kimaradt. Na majd egyszer :D Nem ismerem, de rákeresek, köszi az ajánlót! ^^
      Oh, ez nem is jutott eszembe, pedig olyan egyértelmű lett volna oda arra a helyre rakni őket, ahol forgatták. Merthát én is azt a helyet képzeltem el végig, de köszi, hogy megkerested, bele is írom azt heklyszínnek. :D

      Örülök, hogy tetszett az a rész ott elragadtattam magam Taeyong és Jaehyun szerelmetes feeljével, hát ha valóságban nem is éltem át, valami olyasmi lehet, ami velük kapcsolatban hatalmába kerít, így nem annyira nehéz írni róla ;;

      Jaj, az ilyenekről nekem is a dark jut eszembe XD De itt most csak utólag, most nem arra koncentráltam, hanem csak kettejükre fókuszáltam.

      Igen, belőlük sosem elég! :D Örülök, hogy tetszett és kis flutteringet adott, de sajnálom, hogy az utolsó, saját dalos körödre nem írtál. De köszönöm, hogy írtál véleményt, és hogy elolvastad! ^^

      Törlés
  3. Szia!
    Jaj, ez maga volt a nagybetűs ROMANTIC *-*
    Már a kezdéssel levettél a lábamról (levendulaaaa), és a szívemhez kellett kapnom, ahogy olvastam tovább a leírásaidat XD
    "naplemente illatú bársonytincsei"
    "isteni csókjának mennyországízű harmóniájában"
    I love it.
    Érződött benne, hogy mennyire szereted ezt a jelenetet, de nem bántam, mert olyan filmszerű volt az egész, hogy legszívesebben befurakodtam volna közéjük harmadiknak XD
    Ah, szomorú, hogy mindenhol azt olvasom "véget ért a challenge". Bár már megírtam a sajátom, valahogy most, a tiétek olvasása közben jövök rá, hogy vége... Pedig anno emlékszem, hogy mindenki meg volt rémülve, mikor kiszámoltuk, mikor is lesz vége :D Szomorú.
    Köszönöm, hogy olvashattam, remélem később is olvashatok tőled!

    VálaszTörlés
  4. Hali^^

    Ahwwww..
    Ennél vivisebb írás szerintem még nem olvastam. Gyönyörú szóhasználat, elgondolkodtató párbeszéd és hát romantika. Jahj és persze a pasztellszínek :D
    Olyan kis kellemes jelenetet írtál le, amiben bármikor én is szívesen ott lennék, és meg tudom érteni, hogy te miért szeretnél egy ilyet átélni :'D
    Hmm Amerika.. Tényleg elképesztő lehet;;
    Nagyon örülök, hogy ezt így megírtad a végére, kerekre lezártad a challenget azzal, hogy megmutattad, milyen is vagy te :D

    Köszönöm, hogy olvashattam, és remélem, a következő challengeben is találkozunk^^

    VálaszTörlés