Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Rollercoaster - NCT 127

||

 


Ajánlott zene: StrayKids – Voices

 


Boldog gyerekzsivaj és izgatott sikoltozás visszhangzott mindenhonnan, az emberek kígyózó sorokban várakoztak arra, hogy sorra kerüljenek a kiválasztott játékoknál. Annyi lehetőség volt, hogy a fiúk nem tudták, hogy melyikkel kezdjék, hova menjenek, annyi inger érte őket egyszerre. Lenyűgözve álltak a nyitott tér közepén, és fejüket nyújtogatva nézelődtek.

– Éhes vagyok, együnk először! – mondta Taeyong, amint megérezte az édes illatfelhőt, ami a legközelebbi ételkocsi felől szállt hozzá.

– Nézd, van buborékos tea, vegyünk azt! – Doyoung, mintha meg se hallotta volna Taeyong vágyát, karját megragadva elkezdte a kiszemelt bódé felé húzni barátját, aki lebiggyesztett ajkakkal vette tudomásul, hogy még várnia kell a finomságra.

– Jövök én is! – kiáltott utánuk Yuta, majd kacsintott egyet Markra, amolyan „Mindjárt jövök, Édes!” jelleggel, és a fiúk után futott.

Mark megilletődve a többiek felé fordult, és kissé aggódva hallgatta a beszélgetésüket, ami arról folyt, hogy miket kell mindenképpen kipróbálniuk.

– Először üljünk fel a hullámvasútra! – javasolta Donghyuck izgatottan. Már két napja, hogy megtudták a vidámparkba szervezett kirándulást, azóta mindenkit azzal fárasztott, hogy bemutatta a különböző féle sikoltásait, amit majd a hullámvasutazás közben ki akar próbálni a durva kanyaroknál.

– Szerintem is menjünk először oda, később biztos hosszabb lesz a sor – mondta Taeil, aki legalább annyira várta már az említett játékot, mint Donghyuck, de igyekezett leplezni izgatottságát, mert mégis ő volt közülük a legidősebb.

– Rendben, induljunk akkor, álljunk sorba, és a többiek is majd oda tudnak jönni – hangzott a bölcs válasz Johnnytól, majd Taeil vállán átvetve a karját megindultak a csapat elején.

Menet közben Donghyuck Mark mellé szegődött, mert megérezte barátja frusztráltságát, ezért nyakánál fogva kissé megmasszírozta, hogy próbálja oldani a feszültségét.

– Nem félsz? – kérdezte Donghyuck visszafogva magát, hogy ne terhelje le jobban a láthatólag ideges fiút.

– De igen – jött a bizonytalan válasz Marktól, aki ujjait tördelve igyekezett kontrollálni remegő kezeit.

– Add, majd fogom a kezedet, hogy megnyugtassalak – mondta egy ragyogó mosoly kíséretében Donghyuck, és betartva az ígéretét Mark ujjai közé fűzte sajátjait. Egyikük sem mutatta ki, de valójában mindketten jobban érezték így magukat, ilyen közel egymáshoz. Markra pozitívan hatott Donghyuck magabiztossága, a gyomrában lévő csomó szorítása megenyhült, mire odaértek a hullámvasútra váró sor végére.

Alig néhány perccel később feltűnt Doyoung, Yuta és Taeyong hármasa, kezükben egy-egy buborékos teával, csak az utóbbinak volt tele a másik keze is a különleges, palacsintába tekert, vaníliás fagylalttal és eperrel töltött japán édességgel.

– Mark! – Yuta már messziről észrevette kiszemeltjét, és ágyúgolyóként kezdett el felé rohanni, hogy fullasztóan szoros ölelésbe vonhassa, mintha legalább egy éve nem találkoztak volna. A nagy hévtől kirántotta Mark kezét Donghyuckéból, aki látva a számára cseppet sem boldog egymásra találást, kesernyés arccal elfordult tőlük, és inkább Jungwoo-val beszélgetett tovább.

– Jaehyunie, megkóstolod? – kérdezte Taeyong megérkezve, és kinyújtotta az említett felé a már kissé olvadozó finomságot. Jaehyun először lenyalta az oldaláról kicsorduló fagylaltcsíkot, majd harapott belőle egy darabot.

– Hmm, nagyon jó! – mondta megízlelve, de nem vette észre, hogy közben összemaszatolta a száját a tejszínhabbal. Taeyong viszont igen, aki gyakorlott mozdulattal letörölte a puha ajkakra került krémet.

– Igen, finom édes – nyalta le az ujjáról, nehogy kárba vesszen, majd, hogy elnyomja vigyorát, beleivott a matcha tejes italába.

Időközben a sor is egyre gyorsabban haladt, a fiúk pedig hangosan beszélve igyekeztek túlüvölteni az őket körülvevő zajt, amit hirtelen Donghyuck éles hangja hasított keresztül.

– Mi jövünk! – harsogta.

– Annyira ijesztő, mindjárt megáll a szívem! – Markból frusztrált kiáltás szakad ki, tenyerét mellkasára szorítva, lábával toporzékolva erősítette meg a mindenki számára nyilvánvaló tényt; teljesen be van parázva.

– Ne aggódj, majd én melléd ülök – mondta Taeyong bíztatóan Mark hátára téve a kezét, de valójában ő maga is rászorult volna a vigasztalásra.

– Gyerünk, szálljunk fel! – Jaehyun másodikként ült be a kocsiba Donghyuck mellé legelőre, mögöttük a többiek párosával foglaltak helyet, csak Johnny volt egyedül, de ő nem bánta, mert még férfiasabbnak érezte magát tőle.

– Mark, gyere, itt a te helyed! – szólt hátra szórakozottan Donghyuck a vonat csúcsára mutatva. Még mindig zavarta az a korábbi jelenet Yutával, és valahogy vissza akart vágni. Válaszul csak ideges nevetést kapott.

– Tényleg nagyon félek! Most még ijesztőbb, hogy Taeyong hyung ül mellettem – mondta, mikor meglátta a másik szemében is a rettegést; nem érezte magát biztonságban. Az említett kezébe temette az arcát, és megbánta, hogy az imént evett. Meditálva igyekezett kiszűrni a saját gondolatait, ahol egyre csak azt kántálta magának: „Nyugalom, mindjárt vége, kibírod!”. Aztán megérezte a hirtelen rántást, és a vonat velük együtt elindult a veszedelem szakadékja felé. Taeyong képtelen volt meghallani a belső hangját, mert a többiek lelkes sikoltozása mindent betöltött, így csak erősen összeszorította a szemét, és remélte, hogy túléli a zuhanást.

A kör alig néhány percig tartott csupán, és még ki se szálltak a szerelvényből, Donghyuck már üvöltött.

– Oké, gyerünk még egyszer! – tolta félre Yutát az útból, hogy Jungwoo-val együtt elsőként állhassanak be újból a sorba.

– Úgy érzem, hogy a lelkem végleg elhagyott – meredt maga elé Mark üres tekintettel.

Taeyong hátát a falnak vetve támaszkodott, és végső elkeseredettségében a fejében kergetőző hangokhoz fohászkodott. Kérlek, mentsetek meg!


_________________________________________________

Sziasztok! ^^

Hát, igazából nem vittem túlzásba úgy semmilyen téren, de kíváncsian várom, hogy milyen volt nektek olvasni. :D

Amikor kitaláltam, hogy jó, valami vidámparkosat fogok írni, ahogy sok hang meg sikítás és üvöltés van, merthogy voices, akkor még nem jutott eszembe, de aztán rájöttem, hogy van az NCT 127-nek egy ilyen videója, amikor Japánban elmentek az egyik híres vidámparkba. Megnéztem újra, és igazából abból ihletődtem, mert annyira viccesek és imádnivalóak.

Itt a link angol felirattal, ha valakit érdekelne. ^^

7 megjegyzés

  1. Szia^^
    Jaj, úgy örültem, hogy ilyen kis vidám történetet hoztál!
    Nem is tudom, mikor jártam utoljára vidámparkban, de talán két éve nyáron. Én imádom, de az a vicces, hogy mindkét kategóriába be lehet sorolni. Anno para nélkül felszálltam mindenre (na jó, azért az átfordulós, fejjel lefelé lógós izékre nemXD), aztán mikor megismerkedtem a férjemmel, ő tökre parás volt, amit belém ültetett, és már én is rosszul éreztem magam mindenenXD Most leginkább úgy vagyok vele, hogy ezer évig vacillálok, de ha végre felülök valamire, akkor utána élvezem.
    Tetszett, ahogy bemutattad, ki, hogy viszonyul a vidámparkhoz habitusától függően.
    Az vicces volt, hogy Taeyong rögtön enni akart (bár a férfiak többsége ilyenXDD) Én biztos nem pazarolnám arra az időt, max egy-két óra múlva, ha tényleg nagyon éhes lennék.
    Viszont bubble tea jöhet minden mennyiségben! Na, azt sajnálom, hogy azt egyszer sem láttam egyik itthoni vidámparkban sem, pedig szerintem még illik is a feelinghez.
    A legeslegjobban komolyan az tetszett, hogy Donghyuck két napja a sikolyaival fárasztotta őket, amiket a hullámvasúton fog produkálniXDDD Ez annyira LOL! És annyira Donghyuck! Szívesen tartanék sikoltó versenyt vele, mert azt én is nagyon tudokXDD
    Na, de szegény Mark… Őt úgy sajnáltam… Tök rossz lehet, hogy mindenki be van zsongva körülötte, ő meg csak arra vár, hogy vége legyen az egésznek.
    Taeiltől meg nagyon cuki volt, hogy leplezte az izgatottságát csak azért, mert ő volt a legidősebb. Tapasztalataim szerint a legtöbb bandában (legalábbis az enyémekben) az idősebbek mindig játékosabbak, mint a fiatalok:-) Meg hát amúgy sincs jobb annál, ha örök gyerek marad az ember, nem kell azt titkolni^^
    Az meg aztán cukiság volt a köbön, amikor Donghyuck megfogta Mark kezét*.* MARKHYUCK<3 Hogy merészelte Yuta szétválasztani őket?XD
    Ahh, és amikor Tae letörölte Jaehyun ajkáról a tejszínhabot… Csak egy-két ilyen szösszenetet írtál, de sikerült bezsongatnodXD Bárcsak folytatódott volna a vidámpark után, amikor hazatértek…
    Azon is jót nevettem, hogy Johnny még férfiasabbnak érezte magát attól, hogy egyedül ült. Ez is olyan Johnnys voltXDD
    És, hogy Donghyuck rögtön újra akart menni… Igeeeeeeeeeeen! Én is így tennék, ha már eljutottam addig, hogy egyszer felüljek ráXDD
    De azon a megjegyzésen is szakadtam, hogy Mark úgy érezte, a lelke végleg elhagytaXDD De szerintem ő meg Tae ne menjenek már többször, semmit nem kell erőltetni:-) Menjenek csak azok, akik akarnak.
    Szóval engem nagyon szórakoztatott ez a kis jelenet, és szívesen olvastam volna még tovább^^
    Várom az utolsó körös írásodat is nagyon!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^
      Én is örülök, hogy ilyet írtam, én is jól szórakoztam közben, meg igazából ilyne kis könnyednél több nem igazán sikerült volna most, de ilyet is kell, na. :D
      JAj, hát én is, ezer éve, és eddig csak egyszer voltam, szóval hát tök rossz, hogy nekönk nincs ilyen extra nagy meg minden, mint más országokban. Én felülnék minden repülő meg fejjellefelé izére, haha, annyir akirály lehet. XD De tényleg nem szabad előtte enni, de mégis, én meg is értettem Taeyongot, mert imádok mindenféle nasit meg extra dolgot összevásárolni meg enni az ilyen helyeken, vattacukor, fagyi, kürtöskalács, gofri, és oh, ha lenne bubbletea, hát azt is!
      Örülök, hogy Hecsi tetszett a legjobban, hát ő amúgy iy mindig hangos meg sikít, hát akkor miért ne így, szeritnem simán csinálhatott ilyet amúgy is. XDD És Markhyuck igen *-* Jaj, Yutát én ellöktem volna Hecsi helyében, az biztos, azért eléggé zavar, hogy ennyire tapad Markra, akinek azért néha rendesen látszik az arcán, hogy too much már, de na. Viszont ez meg adott féltékenykedésre okot, azt meg szeretem így, szóval hát erre legalább jó. XD
      Hát a tejszínhabos Jaeyongos rész, hát mindenképen szerettem volna egy kicsi kis valamit bele, és velük örülök, hogy ezt beírtam, merthát uww.Hát igen, az már egy másik történet, ahol folytatódik. Mondjuk a valóélet. XD (természeesen XD)

      Haha, örülök, hogy ennyit szórakoztál meg nevettél rajta, elértem a célom nálad is, hogy kis kikapcsolódást tudjak csempészni a napba, örülök tényleg, hogy tetszett és jól érezted magad közben.
      Köszönöm, hogy írtál! ^^ <3

      Törlés
  2. Szia!^^
    Hát nekem ez nagyon tetszett, hiába nem volt semmi extra, nagyon élvezetes volt olvasni. Megint nagyon jól hoztad a fiúk karakterét, úgy imádtam, ahogy Markot és Yutát, meg Markhyuckot és Jaeyongot is belecsempészted egy kicsit, meg Hecsit magát, hát annyira el tudom őket így képzelni.
    Én imádok vidámparkozni, bár nagyon régen voltam, szerintem mióta ez a budapesti nincs rendesen közelében nem voltam egynek se, de én az vagyok aki minden állatságra felül xd és hát Taeyongot nagyon átéreztem, hogy rögtön enni akar, én is folyton enni akarok xdd bár lehet a hullámvasút előtt azért nem a legjobb ötlet volt.
    Nekem is amúgy a kedvenc részem az volt, hogy Hecsi a sikolyaival fárasztja őket, hát azon nagyon jót nevettem, annyira Hecsis ez szerintem, meg hogy mégegyszer menni akart, miközben Markot meg elhagyta a lelke xdd meg hát Johnny büszke hogy egyedül is felül, imádtam, tiszta Johnnys, igazi férfi xddd meg Taeil is, ahogy próbált úgy tenni, mintha nem izgulna, olyan jót nevettem rajta, mert hát sokszor olyan mintha ő lenne kb a maknae, ezt is olyan jól beleszőtted a novellába.
    Szóval nekem nagyon tetszett ez a novellád is, nagyon jó kikapcsolódás volt olvasni, és a dalt is tök érdekesen közelítetted meg a sikolyokkal, tök kreatív szerintem.
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak az utolsó körben is!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Igen, ebben most nem volt semi extra, de néha ilyen is kell, ez most nekem is tök jól esett, úgyhogy még ha nem is olyan sok dolog van benne, azért örülök, hogy megítam. És persze, hát Markhyuckot egy kicsit legalább bele akartam írni, meg hát Jaeyongot <3 És Yutát amúg yazt nem szeretem, hogy ennyire ráakaszkodik Markra, mint látszik idnenhol, de ebben a videóban meg főleg, zsóval eh, rendesen néha engem is idegesített, amiért ennyit tettem bele, de közben a jealousyt is szeretem, szóval hát így lett. XD

      U, hát én is szeretek, de életemben egyszer voltam vagy 6 éve, szóval XD DE imádnám, annyira fel akarok ülni mindenre, meg ilyen rohadt nagy hullámvasútra is, meg minden cuccra. Én még bungee jumpingolni is akarok, meg kiugrani repülőből ejtőernyővel lol. Remélem majd egyszer legalább az egyiket kipróbálhatom. XD
      Örülök, hogy te is jól szórakoztál rajta, dehát ők tényleg ilyenk, Hecsi mellett soha sincs unalmas nap. XD
      Örülök, hogy tetszett és hogy kreatív a voices megoldásom, haha.
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Sziaa^^
    Jahjj hát végig vigyorogtam az egész novellát xD
    Nagyon jól adtad át ezt a vidámpark feelinget, most olyan szívesen elmennék valahova, évek óta nem voltam xD
    Nagyon tetszett, ahogy egyből beértek, hogy na akkor mit együnk xD Meg mikor megfogták egymás kezét, az nagyon édes volt xD Nem tudom, hogy nekik milyen személységük van, de ezzel kicsit jobban beleláttam :'D (már csak a neveket kéne megjegyezni hupszi)
    Jahjj meg hogy ő a legidősebb, mégis várja, szerintem a játék nem korhoz köthető xD Pont most így az utolsó pár napunkban a egyik legjobb barátnőmmel meguntuk hogy csak ott ülünk és nem csinálnk semmit, szóval fogtuk magunkat, és beálltunk az elsősökhöz ugráló kötelezni, és nagyon elvoltunk xD
    Amúgy az a buborékos tea az a bubble uggie? Annyira emlegtik, bár még sosem ittam, lassan meg kéne kóstolni.
    Szerintem tökre illett a dalhoz a novella, hogy voices, én is szinte hallottam a visításokat xD
    Egyébként tökre örültem, hogy inkább kissé könnyedebbet, nagyon jól szórakoztam ^^
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak az utolsó körben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Jaj, örülök, hogy ilyen sokan jót szórakoztatok rajta, igazából én is, mikro írtam, meg jó is volt ilyen kis semmilyen kis izét írni, mert még ilyet velük amúgy se írtam, meg ötletem sem volt másra, de nekem is kikapcsolódás volt. :D
      Igazából, ha érdekel, megismerheted őket, én csak ajánlani tudom, merthát imádom őket, külön jelenség mindegyikük, ha gondolod, nézd meg a videót, amit belinkeltem hozzá, ismerős lesz a novellám kapcsán, mert voltak elemek, amiket ugye onnan vettem, és hát ott a személyiségük nagyon látható. XD
      Tök jó a kicsikkel játszani, mi is mindig mentünk régen, meg hát tanító néni leszek valamikor, szóval amúgy is, de bizony, a játék nem korhoz köthető!
      Oo, hát én nem tudom, hogy mi az a bubble uggie, de írd be a googleba hogy bubble tea, ésrögtön kiadja, ez általában tejes alapú fekete/zöldteával kevert, jó cukros, de a kedvencem enyhén kávés ízvilágú, tápiókagolyókkal teli (na ez édeskés, kesernyés, kinek süti, kinek kávés zselé íze van, de annyira finom). Budapesten több helyen is lehet kapni, de tényleg, ha beírod, magadhoz közeli helyet is lehet tudsz találni. Pesten az R&B tea és a Find tea helyeket ajánlom, aztán sok van, de én mindig ezekbe járok. :D

      Örülök, hogy hallottad te is a sikításokat, akkor sikerült átadnom a hangokat. XD
      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
    2. *R&D tea, bocsi, elírtam. XD

      Törlés