Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Promise – BaekYeol

||

 




Ajánlott zene: Michael Jackson – Smooth Criminal


A cseresznyefák apró, rózsaszínű virágszirmainak táncát figyelem a koraesti fényekben, míg az egyik törzsének dőlve arra várok, hogy Baekhyun megérkezzen. A fűszeres tavaszi levegő játékosan kúszik be a sejtjeimbe; elönt az izgalom, mikor meglátom tökéletes alakját felém közeledni. Úgy simul rá fekete öltönye, mintha ráöntötték volna, hozzá illő ingjének mély kivágása kulcscsontjánál láttatni engedi fehér gyémántbőrének puhaságát, az összhatást csak tetézik tökéletesen beállított, ében tincsei, melyek csak arra várnak, hogy beléjük túrjak, s átrendezzem őket kedvem szerint. Határozott léptekkel csökkenti a köztünk feszülő távolságot, helyes arcára kacér mosoly kúszik, ahogy ő is végigfuttatja rajtam tekintetét. Azt hiszem, mindketten ugyanarra gondolunk: Mennyire észvesztően jól néz ki!

– Szia! – köszön, mikor odaér hozzám, de ahelyett, hogy válaszolnék, egyszerűen megragadom derekánál fogva, s forró csókra húzom, amelyre már azóta vágyok, hogy reggel különváltunk.

Nem számít, hogy késésben vagyunk, nem érdekelnek az egyre csak pergő másodpercek, vagy a ránk hulló sziromeső. Eleget téve a csábításnak, ujjaimat érzékeny tincsei közé fúrom, és tarkójánál kissé meghúzva a haját arra késztetem, hogy fejét hátradöntve még jobban elmélyítse a keringőnket. Ilyenkor azt kívánom, bárcsak ne lenne szükségem levegőre, hogy ez a pillanat az örökkévalóságig tarthasson. Megszakítva a köteléket felnéz rám, és szeme pajkos csillogásából tudom, hogy készül valamire.

– Micsoda fogadtatás. Csak nem hiányzott ez? – Az utolsó szót megnyomja, s alsó ajkába harapva oldalra csapja öltönykabátjának szegélyét, így felfedve keskeny csípőjét, majd meg nem szakítva az intenzív szemkontaktust, kezével megigazítja összekócolt haját és ingjének gallérját. Nagyot nyelve visszafojtom a kikívánkozó nyögésemet, és rögtön megbánom, hogy egy kétórás zongora előadásra vettem jegyet a szülinapjára ahelyett, hogy egy puccos hotelszobát foglaltam volna.

– Ha tudnád, mennyire… De ha így folytatod, nemhogy elkésünk, de el se jutunk a koncertre, ha érted, mire gondolok – kijelentésemre elvigyorodik, majd összefűzi ujjainkat, s hirtelen megindulva maga után húz, mire engedelmesen követem.

– Kár lenne kihagyni a kedvenc zongoristám előadását, úgyhogy jobb, ha szeded azokat a formás lábaidat, mert itt hagylak!

– Nem is tudom, hogy ki késett – forgatom meg szemeimet futás közben, de azonnal meg is enyhülnek vonásaim, ahogyan Baekhyun izgatottságtól kipirult arcára nézek. Tudom, hogy imádni fogja, és szeretném, hogy minden percét ki tudja élvezni a meglepetésének, úgyhogy sietve tartom vele a tempót.

 

 

 

– Csodálatos volt! Végig bizsergett az ujjam, ahogy hallgattam, és a kedvenc darabomat is eljátszotta, na meg, amikor jött benne a crescendo rész, hát imádtam! Elképesztő volt, tényleg. Köszönöm, hogy elhoztál! – Baekhyun csillogó szemekkel, teljesen belelendülve magyaráz, én meg le sem tudom venni róla a szemem, annyira aranyos, amikor ilyen lelkes. Az én szám is fülig ér, boldog vagyok, mert őt is annak láthatom.

– Örülök, hogy jól érezted magad. Boldog születésnapot! – átkarolva közelebb húzom magamhoz, így sétálunk az élénkszínű fákkal szegélyezett sétányon hazafele.

Már több, mint három éve együtt vagyunk, de olyan érzés, mintha mindig is az életem része lett volna. Tudom, hogy szeret a középpontban lenni, mindig megadja az alaphangulatot, amikor a közös barátainkkal elmegyünk valahova, és ugyanennyire szeret nyerni is, ha fogadunk valamiben, vagy ha csak játszunk, olyan tűz ég a szemében, hogy ha veszít, még akkor is nyer, mert úgyis megkapja, amit akar, és ez az élet többi részére is igaz. Ha egyszer a fejébe vesz valamit, akkor mindent megtesz azért, hogy azt meg is valósítsa, és én mindig ott fogok állni a célban, hogy megöleljem, és elmondjam neki, hogy keményen dolgozott.

– Chanyeol! – Gondolataimat édes hangja szakítja félbe.

– Igen? – kérdezem, és megborzongok a hirtelen feltámadó, hűvös szellőtől. Megdörzsölőm párom karját, hogy ne fázzon.

– Szeretnék írni egy dalt. Már ezer éve, hogy lediplomáztam a Művészetin, és attól még, hogy havonta egyszer-kétszer fellépek valamelyik híres zeneszerző művével a csarnokban párszáz ember előtt, még nem értem el semmit magamtól. – Kihallom a szavaiból áradó határozottságot és a heves vágyat, hogy bizonyítson, de nem másnak, hanem csakis magának. Soha senkinek nem akar megfelelni, még a szüleinek se, nekem se, mert azt szeretné, hogy önmagáért fogadják el az emberek, és ne a látszathazugságokért. Tisztelem ezt benne, nála őszintébb embert nem is ismerek. A kihívásokkal saját magának állít belső mércét, és úgy tűnik, hogy ami eddig elégedettséggel töltötte el, az most átbillent a másik oldalra, ezért tennie kell valamit, hogy újra egyensúlyba kerüljön.

– És miről fog szólni?

– Rólunk. – Bizsergető melegség árad szét bennem válaszát hallva, ami olyan megnyugtató és kellemes, mint amikor a hideg téli estéken közös pokróc alatt összebújva ittuk a forrócsokoládénkat. Megállok, kezeimet vállára téve arra késztetem, hogy szemembe nézzen.

– Alig várom, hogy hallhassam – mosolyodom el gyengéden, és lágy csókot hitek virágos ajkaira.

– Te leszel az első, akinek el fogom játszani – ígéri meg, majd összekulcsolja ujjainkat, és úgy csókol vissza, hogy megfordul velem a világ, s már nem a szirmok, hanem a csillapíthatatlan érzéseim keltette hurrikán kering körülöttünk, melynek a magjában csak ő van és én.

 

 

Baekhyun már megint az egész napot a dolgozószobába zárva töltötte, ahogyan az utóbbi hetekben szinte minden nap. Csak azért jön ki, hogy a mosdót használja, de mivel alig eszik valamit, már emiatt is egyre kevesebbszer. Nem érdekli semmi, csak a dal, amin azóta dolgozik, hogy elmondta nekem a tervét, de ahelyett, hogy élvezné, úgy látom, egyre csak maga alá temeti a tökéletességre való törekvés, amiről úgy gondolja, csak egyedül érheti el, és nem kér a segítségemből. Amikor ezt az arcomba vágta az egyik este, meglehetősen rosszul esett, hiszen, ha kettőnkről ír dalt, akkor abban nekem is részem kéne legyen, de megértettem, hogy nagyon stresszes, és inkább ráhagytam a dolgot.

Kósza gondolataimból a kifutó víz sistergése ránt ki, ezért gyorsan lekapcsolom a leves alól a gázt, és kitálalom. A kedvenc ételeit főztem, hátha ezzel rá tudom venni, hogy megegye az egészet, mert lassan olyan vékony lesz, hogy teljesen elveszik a nagyméretű ruhákban.

– Baekhyun-ah! – kopogok be hozzá, s pár pillanat múlva már fordul is a kulcs a zárban, és résnyire tárja az ajtót.

– Mit akarsz? – kérdezi türelmetlenül, még csak a szemembe se néz közben, és ettől tüskés gombóc kezd nőni a torkomban.

– Gyere, kész az ebéd!

– Nem vagyok éhes – mondja, és már csukná be az ajtót, de megakadályozom benne.

– Reggel is ezt mondtad, sőt, tegnap is alig vacsoráztál valamit, de ez nem mehet így tovább, Baekhyun! Muszáj enned, nagyon lefogytál, és olyan sápadt vagy, hogy a falnak is több színe van nálad. Beteg leszel, ha így folytatod! – mondom erélyesen, ellentmondást nem tűrően, de talán a hangomból kicsendülő aggodalom az, ami miatt beadja a derekát, és beletörődően kicsörtet a konyhába.

Vele szemben helyezkedem el, és rögtön a tányérjára is pakolok egy jó adag húst.

– Edd meg mind, szükséged van az erődre, hogy zongorázni tudj! – Nem válaszol, de kelletlenül bekap egy falatot, majd még néhányat, s látom az arcán, hogy ízlik neki. Nem tudom elrejteni az örömömet, amit pusztán az okoz, hogy enni látom. Az utóbbi idő nem csak neki, de nekem is legalább annyira nehéz volt. Hiába nem én küzdöttem a dallal, borzalmasan rossz azt látni és megtapasztalni, ahogyan egyre jobban elzárkózik tőlem. Elkeserít, hogy reggel, mikor felkelek, hideg a mellettem levő hely, hogy alig találkozunk, hiába lakunk együtt, és a születésnapja óta nem jött el velem sehova, arra hivatkozva, hogy nincs ideje, mert a zeneszerzésre kell koncentrálnia. Attól tartok, hogyha elmondom neki az aggályaimat, azt is támadásnak élné meg, és még nagyobb lenne köztünk az így is óceánnyi távolság.

– Hogy állsz a dallal? – félve kérdezem, de nem válaszol azonnal, viszont látom, ahogyan egy ismeretlen árnyék suhan át arcán, és nyúzott vonásai, ha lehet, még jobban elnyúlnak. Olyan beesett az ábrázata, hogy én is alig ismerek már rá. Mi történt veled, Baekhyun?

– Még nincs kész – fogja rövidre.

– Értem. Ma este velem alszol? – még magam is meghökkenek, hogy mennyire reménnyel telve kérem arra, ami eddig alapvető volt a kapcsolatunkban. Mi vezetett idáig? Hogy történhetett, hogy az egyik percben még a boldogságban úszunk, majd, mint két idegen, azt se tudjuk, hogyan beszélgessünk egymással?

– Már mondtam, Chanyeol… – sóhajt feldúltan, és kicsit erősebben a kelleténél leteszi az evőeszközt az asztalra. – Eltereled a figyelmemet.

Szinte hallom, ahogyan a szívem megremegve keresztbe reped, de nem foglalkozom vele.

– Kérlek, Baekhyun! Csak egyetlen éjszakára…

– Jól van… De csak akkor, ha addig többet nem zavarsz már meg. Most megyek. – Meg se várja, hogy válaszoljak, már kattan is a zár mögötte.

Csendben leszedem a tányérokat, és rendet teszek magunk után. Kiveszem a kedvenc Yodás bögrémet a szekrényből, és töltök magamnak egy adag kávét, de véletlenül kicsúszik a kezemből, és apró darabokra törik a kövön, velem együtt.

– Jól vagy, Channie? – hallatszik ki Baekhyun kiabálása a szobából, de nem jön ki, és a zongora hangját észlelve megüt a csüggedt felismerés, hogy már nem is fog.

Nem tudok megálljt parancsolni kitörő könnyeimnek, kiszakad belőlem a régen elnyomott zokogás, amit a magány és a szomorú tehetetlenség halmozott föl rám az elmúlt időben. Elhomályosult látással szedegetem fel annak a bögrének a szilánkjait, amit még tőle kaptam az első együtt töltött karácsonyunkra. Azóta mindig ebből ittam itthon a kávét, és úgy vigyáztam rá, hogy ne legyen semmi baja, mintha legalább érzései lennének. Hiába, még ha csak egy tárgy is, nekem nagyon sokat jelent, mert tőle kaptam, és most, hogy felismerhetetlenné zúzódott, olyan mintha megváltozott kapcsolatunkat akarná az orrom alá dörgölni.

Figyelmetlenségemben megvágom az ujjam egy élesebb darabbal, és felszisszenve dühösen felmarkolom a maradék szemetet, és az egészet a kukába vágom. Nem érdekel, hogy rohadtul vérzik a kezem, mert meg se közelíti ez a fájdalom azt, amit a lelkemben érzek. Hátamat a konyhaszekrénynek döntve leülök a hideg padlóra, és fejemet térdemre hajtva könnyek formájában kiadom magamból mindazt, amiről azt hittem, hogy Baekhyun mellett sosem fogom érezni.

 

 

 

Várakozva nézem az éjjeliszekrényen ketyegő órát, és arra várok, hogy Baekhyun bejöjjön mellém az ágyba, de már este tizenegy is elmúlt, és még sehol sincs. Kimegyek, és halkan bekopogok hozzá.

– Baekhyunnie, gyere aludni! – csak remélni tudom, hogy a csukott ajtón keresztül is beszűrődik hozzá mély, kérlelő hangom.

– Öt perc, és megyek, addig feküdj le! – szól ki, mire csalódottan visszamegyek a hálóba, és bebújok a takaró alá, ahogy kérte, bízva abban, hogy betartja az ígéretét.

 

 


Mocorgás ébreszt fel, a szobára ereszkedő sötétségben semmit nem látok, de felismerem Baekhyun hajának mogyorós illatát, aztán megérzem, ahogy besüpped mellettem a matrac. Mikor jéghideg lába hozzám ér a meleg takaró alatt, összerezzenek, de azon nyomban szorosan átkarolom, és közelebb húzódom remegő testéhez, hogy minél jobban felmelegíthessem. Fejem az övé mellé helyezem a párnára, és hajába fúrom arcomat. Annyira hiányzott! Üres volt nélküle a szoba, üresek voltak a napjaim és a szívem is, mert nem volt ott, hogy megölelhessem, hogy elmondhassam neki, mennyire fontos nekem. Most, hogy rövid időre visszakaptam, és átölelhetem őt, rájövök, hogy szükségem van rá ahhoz, hogy igazán lélegezni tudjak.

 

Nem tudom, hogy mennyi ideje fekszünk így összebújva, de Baekhyun forgolódására megint felébredek.

– Miért nem alszol? – kérdezem rekedten.

– Nem lehet. Nem tudok. Írnom kell Chanyeol, hát nem érted? Még nem vagyok kész! – Hirtelen felül, és gondterhelten megdörzsöli az arcát.

– Tudok segíteni? – Tudom, hogy el fog utasítani, de meg kell próbálnom, még ha koppanás is lesz a vége.

– Nem tudsz. Senki sem tud, nem fogod fel? – fordul felém kifakadva. – Valami hiányzik, és nekem kell rájönnöm, hogy mi.

– Meg fogod találni a megoldást, biztos vagyok benne. – Gyengéden feszült vállára vezetem tenyeremet, hogy megnyugtassam, de csak az ellenkező hatást váltom ki belőle, és ettől tovább hasad a törés bennem, amit korábban megindított.

– Hagyj, te is csak hátráltatsz! Inkább ne zavarj, ha annyira segíteni akarsz! – mondja, és indulatosan ellöki magától a kezemet, föláll, és kimegy a hálóból.

Nem bírom visszafogni feltörő dühömet, amit a folytonos elutasításaival és kegyetlen szavaival még jobban felhevít bennem, mert szerintem nem ezt érdemlem. Utána sietek, és még éppen, mielőtt bemenne a dolgozószobába, megragadom karját, és visszarántom magam elé, de olyan erővel, hogy meglepett kiáltással mellkasomnak csapódik.

– Mi a francot művelsz? – szemei villámokat szórnak, és már emeli is a másik kezét, hogy gyenge öklével megüssön, hátha úgy elengedem, de nem hagyom neki, azt is lefogom.

– Majd elengedlek, ha végre meghallgatsz! Látod te magadat kívülről? Mert szerintem fogalmad sincs, hogy mi történik velünk, annyira bele vagy temetkezve abba a hülye dalba! – Valószínű, hogy ezzel megsértem, de eljött az a pont, amikor nem tudok gátat szabni az indulataimnak. – Napok, sőt, hetek óta ki sem tetted a lábad a lakásból, de még a szobából is alig, velem sem beszélsz, alig eszel, nem alszol, és már azt sem tudom, hogy mikor csókoltál meg legutoljára. Szerinted ez így rendben van?

– Ha annyira törődsz velem, akkor mégis miért mész el Sehunnal majdnem minden nap több órára? Azt hiszed, hogy nem veszem észre, hogy mennyit találkozgattok? – Szemrehányó tekintetét úgy fúrja enyémbe, hogyha rajta múlna, most holtan esnék össze.

– Te komolyan féltékeny vagy Sehunra? – Úgy megdöbbenek idióta feltételezésén, hogy lazítok a szorításomon, amit kihasználva kirántja magát markomból. – Hát te hülye vagy. Azért megyek el, mert azt mondtad, hogy nagyon behallatszik, ha a nappaliban vagyok, ha tévét nézek, vagy bármit is csinálok, neked azzal bajod van, mert megzavar a zongorázásban. Szerinted nekem jó, hogy kéretlen idegennek érzem magam a saját lakásomban? Hát, őszintén megmondom, hogy nem! De nem szóltam egy rossz szót se, mert tudom, hogy milyen fontos neked ez az egész, és inkább hagytalak. De tudod, nem igazán értem, hogy mi értelme van ezt folytatni – elsötétülő hangszínnel ejtem ki az érdes szavakat, mire makacs arckifejezésén kívül nem kapok más választ. – Téged csak a saját büszkeséged érdekel, semmi más. Az a dal, amit annyira bőszen írsz, szerintem sokkal inkább rólad szól, mint kettőnkről. Tudod, már azt se tudom, hogy milyenek vagyunk igazából.

Biztos vagyok benne, hogy tudja, mennyire megbántott, de nem jön oda hozzám, nem hunyászkodik meg, ahogyan sose tette. Hátra sem nézve felkapom a kezem ügyébe kerülő fehér kapucnis pulcsimat, és a cipőmet be sem fűzve, feldúltan lépek ki a lakásból becsapva magam mögött az ajtót.


Sebes lépteimet öntudatlanul pakolom egymás elé, és hálát adok az égnek, hogy éjszaka közepe lévén egy lélek sincs az utcán, mert nem lenne türelmem még az embereket is kerülgetni. Annyira feszít a mellkasom, hogy levegőt is csak felszínesen tudok venni, képtelen vagyok tisztán gondolkodni a csalódottság és düh mérgező fájdalmától, ami minden külön töltött perccel egyre nagyobb mennyiségben szivárog belém. Nem tudom, hogy mit és hol rontottam el, de az biztos, hogy nem egyedül én vagyok a hibás azért, hogy ez így alakult. Szörnyen érzem magam, amiért erőszakosan bántam vele, de abban a helyzetben minden feszültség egyszerre robbant ki belőlem.

– Majd bocsánatot kérek tőle, ha hagyja – mondom ki hangosan gondolataimat, mire kínosan felnevetve a hajamba túrok, és akarva akaratlanul, de felteszem magamnak azt a kérdést, amitől rettenetes görcsbe rándul a gyomrom, és nyelni is képtelen vagyok: Talán itt az ideje, hogy véget vessek ennek a mérgező kapcsolatnak?

 

 

– Baekhyun-ah, beszélnünk kell! – lépek be a dolgozószobájába, amit nem kis meglepetésemre résnyire nyitva találok. Az éjjeli veszekedésünk után egész nap azon gondolkodtam, hogy mit fogok neki mondani, amikor hazaérek, de nem számítottam arra, hogy pont ő nem lesz itt.

A helyiség felét a hatalmas, fehér hangversenyzongora foglalja el. Még én vettem neki a motorra spórolt pénzemből, mert valami igazán különlegessel szerettem volna meglepni az első évfordulónkra, és tudtam, hogy mindennél jobban vágyik egy saját zongorára, hogy ne kelljen több órát utaznia az egyetemig csak azért, hogy gyakorolhasson.

Közelebb lépve a szép zongorához óvatosan végigsimítom annak lecsukott fedelét. Olyan elevenen él emlékeimben a pillanat, amikor először meglátta a hatalmas, piros masnival átkötött hangszert, mintha csak tegnap lett volna. Alig tudott megszólalni örömkönnyeitől, de ott, abban a helyzetben nem éreztük szükségesnek a szavakat, mert helyettünk a zene beszélt. Imádtam hallgatni, amikor Baekhyun zongorázott, mindig csodáltam a tehetségét. Szerettem, hogy mindig engem kérdezett meg, hogy elmegyek-e vele az előadásainak főpróbájára, és én minden egyes alaklommal ott ültem a kiemelt vendégeknek fenntartott páholyban az összes hangversenyén is. Nem is tudom, hogy mikor játszott legutóbb csak nekem, de elég régen ahhoz, hogy hiányozzon az érzés, amikor az öblös hangok megbizseregtetnek egész testemben, és amikor Baekhyun is bekapcsolódik énekével, az egészet egy tűzijátékként robbantja fel bennem.

Az ajtó hirtelen becsapódása kiszakít emlékeimből, szívemhez kapva fordulok hátra, de a döbbenettől és a mérhetetlen fájdalomtól meg se tudok szólalni. Baekhyun áll előttem, kezében a hasamból kiálló kés markolatát szorongatja remegő, véremtől vöröslő kezekkel. Az ő tekintetében is legalább akkora az ijedtség, mint az enyémben. Mit tettél?

– B- Baekhyun… – Ezt is hatalmas erőfeszítésbe telik kimondani, érzem, ahogy a tüdőm megtelik vérrel, és minden levegővételért úgy kell megküzdenem, mintha az életem múlna rajta. De hát az életem is múlik rajta – fut át lassuló agyamon a gondolat –, és aminek úgy tűnik, hamarabb jön el a vége, mint szerettem volna.

– Chanyeol! – A felismerés szikráját látom szemében, mikor rájön, hogy amit tett az visszafordíthatatlan. – A telefon. Hol a telefon?

Első kibuggyanó könnycseppjeit ezer követi, s már én is homályosan látok tőlük vagy a vérveszteségtől, már nem tudom. Felköhögök egy adag vért, ami teljesen bemocskolja őt és a szőnyeget is.

– Hagyd… Már úgysem érnének ide időben – elfúlva nyögöm, és megfogom reszkető kezeit. Nem akarom, hogy elmenjen. – De miért csináltad?

– Sajnálom… Annyira nehéz volt… Próbáltam távol tartani magam tőled, de nem volt elég, valami akkor is hiányzott. Aztán az éjjel, miután elmentél, rájöttem. Rájöttem, hogy ahhoz, hogy le tudjam írni, hogy mit érzek irántad, meg kell tapasztalnom, hogy milyen az, amikor örökre elveszítelek. Sajnálom!

Meglepő, de nem érzek dühöt, csak a szomorúságot, hogy ilyen kevés idő jutott nekünk. Rosszabb az, hogy nem hallhatom a hangját vagy ahogyan a zongorán játszik, hogy nem fog megnevettetni, és nem piszkálhatom többet az alacsony termete miatt, mint a tény, hogy haldoklom. Könnyáztatta arcát és kétségbeesett tekintetét fürkészve elönt a tudat, hogy bizony soha nem lettem volna képes elhagyni, mert sokkal jobban szeretem őt annál, sőt, bármi másnál a világon, minden tökéletlenségével és gyakran kibírhatatlan személyiségével együtt, minthogy ezt megtegyem vele.

– Baekhyun! – Remegő kezemet álla alá vezetem, és nem törődve a pokoli fájdalommal, egyedül az előttem állóra figyelek. Halvány, de őszinte mosolyt erőltetek arcomra. – Fejezd be a dalodat!

Kérésemre fejét leszegezve, halványan bólintva válaszol, amitől megkönnyebbülök, mert tudom, hogy ezúttal rendesen be fogja tartani az ígéretét. Bizonytalan, szakadozott mozdulatokkal túrok tarkójánál dús hajába, és húzom magamhoz közelebb, hogy még egyszer utoljára megcsókolhassam. Gyengéden súrolják egymást ajkaink. A zongora tetején támaszkodva olyan keringőbe hívom, amelyet sós könnyeink ízesítenek meg. Remélem, tudod, hogy nem haragszom rád. Szeretlek!

Erőtlenül csúszok le a zongora tövébe, de a lábának dőlve sikerül ülő helyzetben maradnom. Baekhyun óvatosan kihúzza belőlem a kést, mire rájövök, hogy már nem is érzek fájdalmat. Legalábbis nem a testemen. Lehet, hogy végül nem a fizikai sebbe, hanem Baekhyun lelkemen hagyott ujjlenyomataiba halok bele? Bárcsak hallanám, ahogy utoljára zongorázol nekem!

Mintha meghallotta volna gondolataimat, Baekhyun feláll mellőlem, és bizonytalan léptekkel megindul valamerre, de csak következtetni tudok arra, hogy a billentyűk felé. Már csak foltokban látom a szobát, ezért behunyom a szemem, hogy ne szédüljek jobban. A sötétségbe a halkan felcsendülő zongora hangjai hoznak színeket, a dallamot követve egyesével festik meg előttem a képet. Ahogyan halad a dalban, úgy lesz egyre határozottabb körvonala az elmémben megjelenő festménynek; boldogan ismerem fel, hogy az minket ábrázol.

A dal tetőpontjához közeledve a hangok egyre erősödnek, míg a szívem minden dobbanással gyengébben, szúró hasogatással kíséri a zongorát. Csak még egy kicsit bírjam ki! Kérlek, Istenem, add, hogy hallhassam a végét!

 Baekhyun ujjai alól, mintha kifolyna a dallam, beteríti az egész szobát, kitölti tüdőmet, s úgy vesz körbe, mint a tenger vize, amelyben elmerülve úgy érezem, hogy nem csak a zene van bennem, hanem én vagyok a zenében. Baekhyun zenéjében. Tévedtem, mert ez a dal rólam is szól. Ez vagyunk mi.

Végül mégiscsak én voltam az, aki elsőként hallhatta a befejezett dalodat. Büszke vagyok rád, keményen dolgoztál!


________________________________________

Sziasztok! 


Olyan kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy nem bírok magammal, de türelmes leszek, köszönöm, ha elolvassátok!

Baekhyun dalán gondolkodtam, hogy melyik lehetne, és míg írtam, sokat hallgattam az új albumát, de régebbi EXO dalokat is, de olyat szerettem volna aláképzelni, ami olyan igazi, igazán Baekyeolos és azt az érzést hozza nekem, amit eleinte. Ez számomra a Promise című, szerintem az egyik legcsodálatosabb daluk, ezért is ezt adtam címnek. 

Remélem, hogy tetszett nektek az írásom, nagyon várom a véleményeiteket! ^^

Chanyeol és Baekhyun, vigyázzatok magatokra! Várunk vissza! ;;

Saranghaja! 


14 megjegyzés

  1. Szia!^^
    Hát omg, nekem ez annyira tetszett! És Baekyeol is, úgy örültem mikor megláttam! És hát én biztos vagyok benne, hogy vigyázni fognak magukra, mi pedig várjuk őket vissza^^
    Nagyon jó volt ilyen hosszan olvasni tőled, tökre örülök hogy mostanában ezzel is próbálkozol, hogy nagyobb terjedelemben írsz, remélem még máskor is sikerülni fog!
    Az eleje annyira édes volt, szerintem tök jól megragadtad mindkettejüket, a személyiségüket is, ahogy Baekhyunt leírtad nagyon passzolt, tényleg ilyennek látja őt az ember szerintem. Annyira tetszett benne a zongorázás is, hogy írni szeretett volna egy dalt róluk, de aztán borzasztó volt, hogy mennyire magába zárkózott és elhanyagolta Chanyeolt. Igazából sokáig nem tudtam hova fogunk kilyukadni, rendesen meg is lepett, mikor leszúrta, csak így néztem hogy tessék xd gyilkolásszuk itt szegényeket, csak én Baeket te meg Chanyeolt xd
    De hát hú, a végén ahogy teljesen összeállt a kép, hogy mi miért van, meg meghallgattam a promiset megint, hát az egyik kedvenc exo számom, és annyira durva mennyire passzol a novellára! Nem tudom hogy az elején így tervezted e, vagy a végén jött ki így a lépés hogy passzol rá, mert azta, libabőrös lettem tőle :D És hogy végül Baek betartotta az ígéretét, és Chanyeol hallotta először a számot... hát omg engem nagyon megvettél most ezzel az egésszel!
    Tetszett amúgy az is, hogy kicsit azért nem normálisak voltak, mármint ki öli meg a párját azért, hogy na majd akkor meg lesz az érzés ami a dalból hiányzik xd de tökre hozta a dal hangulatát, a crescendo is tökre tetszett ahogy beleírtad, nekem tényleg nagyon átjött most minden. Meg hát Chanyeoltól milyen önzetlen szeretet ez, hogy igazából meghalt azért, hogy Baekhyun zenélhessen, ő pedig így tovább él az ő zenéjében... hét wow tényleg.
    "nem csak a zene van bennem, hanem én vagyok a zenében." ez is volt amúgy az egyik kedvenc részem, mikor a végén meghallotta magát a zenében, igazából úgy örültem hogy sikerült Baeknek megírni, de hát szegény Chanyeol azért xd
    Az is nagyon tetszett, mikor Chanyeol mondta Baeknek, hogy milyen büszke. Pont valamelyik nap beszélgettem erről, és hát tényleg a büszkeség az egyik legnagyobb ok, hogy az emberek megbántják a másikat. Tényleg annyi helyzetben jó lenne, ha el tudnánk dobni a büszkeségünket.
    Olyan szomorú voltam akkor is, mikor Chanyeol sírt a konyhában. Olyan szörnyű volt, hogy Baek ennyire önzővé vált ettől a túlságosan akarástól, ennyire nem vette figyelembe a párját. Én Chan helyében tuti nem bírtam volna ilyen sokáig.
    Nekem most átjött minden ebben a novellában, nagyon nagyon tetszett, és tényleg remélem, hogy máskor is olvashatunk tőled ilyen hosszan, vagy még hosszabban :D
    Köszönöm, hogy olvashattam !^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^

      Hú, én meg nagyon nagyon örülök, hogy ennyire tetszett neked! Mind Baekyeolban, és történetben is, nagyon örülök neki tényleg, pedig nem volt semmim, amikor még nekikezdtem írni, nem gondoltam, hogy olyan lesz a végére, ami így tetszeni fog. :D
      Igen, ezzel a novellával úgy voltam, hogy a vége megvolt, de az is amúgy eléggé másként, de a kimenetelben ígyis úgyis meghalt volna Chanyeol ;; De igen, és hát ezt tudtam, hogy ezt hosszabbra kell írnom, mert amúgy is megigényli a történet, nem akartam annyira egy kis jelenetet kiragadni megint, meg egy gyengepontomnak gondolom a jól felépített, elindulunk valahonnan és vége lesz történetek írását, na meg a karakterek sem az erősségeim, így ebben három az egyben tudtam magamat kipróbálni, na meg hogy tudjak érzéseket is átadni, meg az egyszerűségre is törekedjek... XDD huh mennyi minden, szóval én is igyekszem majd írni még hasonló szándékokkal. ^^

      A zongora annyira csodálatos hangsezr, az a kedvencem, és enélkül elképzelni se tudtam őket, sem ezt a novellát. Igen, írni is olyan fájdalmas volt, meg amúgy tök sok Baekyeol momentet néztem közben, előtte, utána, azóta, és hát mindig is Chanyeol volt az , aki jobban kötődött Baekhyunhoz, ezt itt így tudtam érzékeltetni, szegény Chanyeolt nagyon bántottam, pedig imádnivaló, úgy szeretem, bocsáss meg Chanyeol ;;; Igen, szegényeket kinyírtuk rip XD

      Ahh, a Promise.. Nekem is az egyik kedvencem tőlük, gyönyörű a hangzása, a mondanivalója, mindene. Egyébkánt durva tényleg, pedig teljesen ettől függetlenül írtam, és a végén még mikor befejeztem a címem is egészen más volt, aztán ahogy hallgattam közben az exo dalokat, mert nekem ez így ilyen, olyat hallgatok, amilyet írok, és akkor gondolkodtam, hogy melyik adhatja legjobban vissza ezt, szeretek így kötni konkrét dalokat ahhoz, amit írok, és eszembejutott ez, és bum. És akkor ez lett a címem is. :3

      Hát igen, tényleg kicsit nem volt normális Baekhyun, gondoltam, hogy ez furcsa is lehet, igazából magyarázatnak gondoltam valami betegségre, mondjuk bipoláris, és nagyon mániákus korszakában, hogy így bele van feszülve a dalírásba, simán vetemedhet ilyense, de nem akartam úgy ezt is konkrétan beleírni, remélem, hogy annyira nem lett hiányos emiatt, meg hirtelen a vége. ^^'

      Tényleg nagyon örülök neki, hogy minden átjött neked belőle, és hogy tetszett a crescendo megoldásom is, amúgy ezt akartam címnek, de hát így jobban beillett. :D

      Igen, a büszkeség az nagyon kétélű, az ember is és a körülötte levőket is sebzi sajnos. :/

      Majdnem én is sírtam akkor, mikor azt írtam Chanyeollal. ;;;;

      Köszönöm nagyon a véleményedet, és örülök, hogy mindent éreztél és átjött belőe, hogy sikerült elérnem, amit szerettem volna ezzel a novellával.

      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  2. Hali^^

    "De ne máááááár" Ez volt az az első három szó, ami a novella befejezése után eszembe jutott xD Mi volt ez a véééég
    Az eleje annyira édes volt, ahogy végre újból találkozhatnak, és mehetnek együtt a koncertre. Meg is kellett néznem, hogy biztos jó kört olvasok, mert hogy erre a dalra nem illik ez xD Ezután a koncert is aranyos volt, majd a dal bejelentésénél nagyon megtetszett a karakter, hogy ő nem a környezetének szeretne bizonyítani, hanem magának, és ezért feljebb helyezi a lécet.
    De hát ami ez után jött..Miééééért
    Egy ilyennel, hogy túlságosan is belemerül egy dalba és annak az írásába, elrontani egy kapcsolatot jahjj Ott vált unszimpatikussá, mikor az ágyban ennyire durván szólt hozzá;;
    Meg hát az, hogy leszúrta emiatt, hogy megérezze a hiányát.. Persze, értem én, hogy így igazán bele tudta vinni az érzelmeket, meg örülök, hogy be tudta fejezni a alt, de ne íííígy.
    Jahjj bocsánat a kiakadásért, de miééért.. xD
    Na, hogy valami érteémeset is írjak. A karaktereken egyáltalán nem érződött, hogy ez a gyenge pontod, illetve az érzelmek is teljesen a helyén voltsk.
    Egyetlen egy dolgot furcsáltam, hogy mikor leszúrja, az ilyen hosszan elnyúlt. Mármint én ezt sokkal rövidebbnek képzelem, bár sejtem, hogy az a novella tetőpontja, ezért ott sok érzelmet szerettél volna mutatni(ami sikerült is), de nekem picit elnyújtottnak tűnik az a jelenet :c Aztán kitudja, lehet, hogy tényleg ilye hosszú, egy jódarabig nem akarom megtudni xD

    Összeségében nekem nagyon tetszett, köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következőben^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^

      Juj, bocsánat XDD Igen, elég nemár vége lett, de hát néha kell az ilyen is, főleg ilyen dalra. :D

      Örülök, hogy az eleje nagyon kis édes volt neked is, és hogy tetszettek a karakterek.
      És sajnálom, hog aztán nem lett szimpatikus mégse, igen, elég köcsögnek írtam Baekhyunt, de hát amúgy a valóságban is oh, ha tudnád milyen XDD Még gyökerebb, de azért inkbáb a viccből gyökér féle. XD

      Örülök, hogy nem érezted, hogy nekem nehezebb a karakteret jól megírnom, ebben most külön figyeltem erre és szerettem volna, hogy rendesen benne legyenek, örülök, hogy ez sikerült, és az érzelmeket is mellé. ^^

      Hát, a leszúrásnál maga a trténés tényleg rövid, de szerintem ilyenkor igen, főleg az érzelmek meg a gondolataik miatt tűnhetett hosszúnak, pedig egy gondolat is pár másodperc alatt fut át az ember fejében. Azt se akartam, hogy olyan elkapkodott legyen, fura, én inkább gyorsnak éreztem hogy na vége is, míg neked meg hosszú. :D Úgyhogy ez tényleg lehet emberfüggő.

      Ne is akard, ne is legyen. xD

      Örülök, hogy tetszett, köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  3. Hát azt kell mondjam, eszméletlenül büszke vagyok rád. Azért is, mert ez az eddigi leghosszabb novellád, ami tudom, hogy neked ez egy áttörés lesz, és azért is, mert most annyira jól bántál a szavakkal, olyan tökéletes egyensúlyban voltak ebben a terjedelemben, mint még soha. Nem volt nehéz olvasni, nem "fáradt" bele az ember, ebben most ez (is) volt a kulcsfontosság. Na meg a karakterek! Sajnálom, hogy mindig azt fogalmazom meg neked, hogy a karakterekben még fejlődnöd kell, de ez itt most olyan szépen beért, hogy szerintem megérte ;; örülök neki és jólesik, hogy megfogadod a tanácsaimat, mert itt most gyönyörűen megmutatkozik az eredménye.

    Lehet nem mondtam még, de a zongora a kedvenc hangszerem, úgyhogy kifejezetten örültem a valasztasodnak, meg hát tényleg Baekhyun elkepesztoen zongorázik azokkal a gyönyörű ujjaival, úgyhogy ez a páros is tökéletes választás volt.

    Tetszett, hogy Chanyeol mennyire odáig van Baekhyunért, hogy mennyire figyel rá, es hogy ennyire türelmes vele. Tetszett a yodás bögre, meg hogy véletlenül kiesett a kezéből, olyan kis esetlen lett tőle, de a jó értelemben. Tetszett Baekhyun személyisége is, az erős, a határozott, hogy mindig eléri a célját, és ezért bármire képes. Hogy sosem hunyászkodik meg, mert én is így vagyok vele, ha már valamihez tartja magát az ember, akkor maradjon annál. Mint Naruto, sosem vonja vissza a szavát haha. Bár hát azért nem kellett volna ezt tennie Chanyeollal csak azért, hogy tovább lendüljön az ihlethiánya miatt, de nekem nagyon bejott, hogy CSAK ennyi miatt megolte, tényleg olyan betegnek hatott, hogy hopp rajott az ötperc és kinyírta.

    Hát az a zongoras jelenet nagyon creepy volt, de egyben olyan jó is haha. Mint a Penthouse nő, amikor megolte az apját, tisztára olyan érzésem volt, az a jelenet is zseniális, főleg a nő színészkedésétől, itt meg a te fogalmazásod miatt, hogy amúgy nem haragszik Baekhyunra, és csak addig akarja kibirni, amíg Baek a végére nem ér hát Pls ha én lettem volna a helyébe tutira nem lettem volna ilyen önzetlen, visszamentem volna kiserteni a kocsogot XD

    Az az utolsó előtti bekezdés eszméletlenül jó, az a kedvencem is és nagyon örülök, hogy ilyen módon építetted bele a szövegbe, Chanyeol gondolataként. Örülök annak is, hogy végül rajott, hogy az a dal róla is szól. Így akkor mégsem volt hiábavaló a halála, bár azért remélem, hogy a többi ember másképp kezeli az ihlethiányát XD

    És hát akkor Chanyeol utolsó szavai legyenek az én utolsóm is:

    Büszke vagyok rád, keményen dolgoztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem is tudom mt mondjak, olyan jó érzés olvasni a szavaidat. ;;;;
      Most én is így éreztem, hogy könnyebben jött és megtaláltam azt az egyensúlyt, amit mondasz mindig, habár én még bizonytalan vagyok benne magamtól, hogy tényleg, vagy csak én látom úgy, de mindig bízom benne, hogy megmondod a meglátásaidat, és tényleg igyekszem is megfogadni őket, mert hát tényleg azért mondod, hogy tudjak javítani és fejlődni. Sose haragszom, ha elmondod a véleményedet, akár pozitív vagy negatív, mert ha kezdetben makacs is vagyok, szükségem van a külső, tapasztalt megátásaidra, és ezeket köszönöm is. <3

      Egyébként tudom, hogy a zongora a kedveced, és nekem is az a kedvencem, full érzelmesbe jövök, ha meghallom, és akárki játszik rajta, biztos, hogy szerelmes leszek bele idővel, lásd Baekhyun, Chanyeol, Jaehyun, Kevin... Hát igen, van abban valami különleges varázs számomra, ha valaki zongorázik, és ezt mindenképen bele akartam írni, és plusz volt, hogy a te kedvenced is.

      Chanyeol és Baekhyun személyiségét úgy vittem bele, ahogyan én is látom őket igazából, és nagyon nagyon örülök, hogy neked így tetszettek és megvoltak benne, mert tényleg ezt szerettem volna, minden novellával egy kicsit többet belőle, és itt most én is éreztem, hogy van személyiségük, és ezt olyan jó volt.
      Nauto igen <3 Bizony, lehetett volna aranyosabb módot is találni erre az ihletszerzésre, de pont, ahogy mondod, egy ilyen rájött az ötperc feelinget akartam, mint aki bekattan valamitől és teljesen elveszti az ítélőképességét, és bár nem tudom, hogy ez mennyire lehetséges egy tök normális embernél, vagy valamiféle betegség kell legyen mögötte. XD

      Jaj, igen, az nagyon zsneiális volt tényleg, libabőrt okoz az a nő a színészkedésével, hát és hogy hozzá hasonlítottad a részemet, hát wow. Amúgy igen, lehet az lenne a normális, hogy visszamegy kísérteni. XDD

      Hát nagyon örülök neki, hogy az a kedvenced, és igazából nekem is az, és hát így Chanyeol gondolataként volt meg tényleg az igazi helye, ezt én is éreztem, amikor leírtad nekem. Szerintem pont egyszerre is mondtuk XD
      Hát, én is remélem azért, hogy nem csinálnak ilyet az emberek. XD

      Hát omg, köszönöm, azzal nem készültem, hogy Baekhyun mit mondana erre, és hasonlóképp én sem tudom, mit is mondhatnák, hálás vagyok, köszönöm! ♡

      Törlés
  4. Szia~~ ^^
    Először is, bocsánat a késésért! ><


    DAMN IT! xd
    Olyan kis cukkernak indult, már kezdtem örülni, hogy valami happy dolog lesz, erre a végén Bacon mit csinál? Mit? Csak nem kinyírja Chanyeaolt?! HÁT MILYEN PLOT TWIST EZ?! Én úgy voltam vele, hogy eh rosszabb a kapcsolatuk, de végére tuti, kibékülnek és akkor Yeol happy lesz, ERRE MI TÖRTÉNIK?! BAEK LESZÚRJA EGY KÉSSEL! ÉS MIÉRT?! MERT CSAK ÍGY TUDJA BEFEJEZNI A DALT. Nem bírom xDDD Bocsánat a kiakadásért, de ezt ki kellett adnom magamból. Rendesen úgy voltam vele, hogy lefejelem Baeket... Mármint nem gondolt bele, hogy ez így mi? Vagy na xDDD

    Viszont így a kiakadás után, megemlítném, hogy imádom a szóhasználatod. Gyönyörű és kellemes olvasni azt, amit írsz. Nem győzöm hangoztatni, de tényleg elképesztően írsz.
    Örülök, hogy nyitottál a hosszabb terjedelmű történetek felé, kifejezetten jó érzés tőled ilyen hosszan olvasni. Csak ne nyírtad volna ki Yeolt, de az már részletkérdés.

    Ah, Baek annyira beletemetkezett a dalba, mint én néha az írásba... Volt, amikor nem mozdultam el az asztalomtól, mert elakadtam egy történet plotjával... Aztán szépen kiugrasztottak a szobai levegőről, és igazából csak megcsapott az ihlet szele...
    Viszont teljesen megértettem ezt az elszántságot. Ha már egyszer csinálom, akkor csináljam jól, ne másnak akarjak megfelelni azzal, amit írok, hanem magamnak. Nem azt kell írnom, amit mások várnak tőlem, hanem azt, amit szeretnék. Természetesen nem árt realisztikusan megírni azt, de eltértem a témától...

    Imádtam, hogy a zongora, zongorázás volt a középpontban. Egyszer szeretnék én is megtanulni játszani rajta, de a billentyűzeten is félre ütöm a billentyűket, akkor mi lenne szegény hangszerrel?

    Nekem igazából tetszett a történeted, a fogalmazásod még mindig szuper, egyszerűen imádom!

    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Lemaradt, hogy a kép az elején nagyon bejött, chef's kiss

      Törlés
    2. Szia! :D

      Haha, megértem a kiakadásod, igazából én is rendesen kivoltam Baekhyunra, mikor írtam, pedig úgy szerettem régen nagyon, és aért még mindig van bennem belőle, de amúgy olyan köcsög tud lenni, mot is kicsit erre vittem el inkább, hát én is megfejeltem volna, de valahol sajnáltam is. :c

      Köszönöm nagyon, mindig jól esik olvasni, hogy ennyire tetszik, akárhányszor írod le. Ilyenkor amúgy nem tudok felidézni egy olyan különleges dolgot se, hogy mi lehet benne, hogy ennyire tetszik, de valahogy ilyen a stílusom, úgyhoy remllem tudom ezt tartani, és továbbiakban is tetszen fog. ^^ És igyekszem időnként hosszabakat is írni, eddig tök nehéz volt, de már nyitottabb meg bátrabb vagyok én is.

      Igen, az a legjobb, ha az ember önmagának akar megfelelni, de persze ezt tök nehéz fejben tartani, amikro éppen nagyon benne van valamibe, meg emberfüggő, hogy kinek hol van a motiváció forrása, van, amikor az egy másik ember, de van, akinek önmagában van ez, egyéni, de jó, ha tistzában vagyunk a sajátunkkal, hogy abból merítve tudjunk fejlődni. :)

      Örülök, hogy te is imádtad a zongora részt, én is imádtam a gondolatát is, én is annyira szeretnék megtanulni, aztán néha próbálgatom, csak én se vagyok olyan elhivatott és kitartó sajnos, és neked is menne, ha a saját magad elé állított akadályokat egyszerűen elengednéd, azért remélem, hogyha ennyire szeretnéd, akkor egyszer nekiülsz és sikerülni fog!

      Köszönöm, hogy írtál, örülök, hogy tetszett! ^^

      Törlés
  5. Szia!

    Jó volt újra tőled olvasni. A történet eleje jól hozta a tőled megszokott stílust és miliőt. Nagyon aranyosak voltak a kezdő jelenetek, talán már-már túlságosan is. Az ember már sejthette, hogy itt bizony mindjárt történni fog valami, ami megakasztja ezt a nagy idillt. És sajnos jött is, a remek ötlet, hogy írjon dalt. :) Jaj ez a fiú... :)
    Megmondom őszintén, nem számítottam rá, hogy Baek ilyen nehézségekkel fog szembe nézni, és ezzel Yeolt is hasonló kínok elé állítja majd. Ez az írói válság szépen lassan kikúszott a szoba csukott ajtaja alatt és testet öltött keserűséggé vált Chanyeol szívében. Sajnos a kettejük dala nem csak a kapcsolatukat pecsételte meg, de sajnos Chanyeol végzete is lett. Bár nem tettél róla említést, de sejthető, hogy Baekhyun élete is megpecsételődött a történtek miatt. Ha így nézzük ez kimerítette a végzetes szerelmet.
    Tetszett hogy nagyon különböztek egymástól a karakterek, és a terjedelem miatt most jobban be is tudtad őket mutatni. Amúgy nagyon gratulálok, én magam is nagyon nehezen írok hosszabb terjedelemben, így testközelből tudom, milyen nehézségeket álhattál ki. Ilyen hosszú terjedelemben amúgy egészen máshogy ír az ember, más stílust is használ, és ez nálad is szépen látszott. Az eleje inkább a rövidebb írásaid stílusát hozta, picit terheltebb volt a szöveg, de szépen ráéreztél, hogy ezt a díszességet nem lehet folytatni egy ilyen hosszú írásban, és szépen fokozatosan vált picit könnyedebbé, egyszerűbbé a szöveg. Szerintem neked ez egy jó tapasztalás volt, emlékszem az első hosszabb írásomnál én ugyanezen mentem át, én is ott tanultam meg, hogy bizony kell, hogy fogalmazás béli különbség legyen egy rövid és egy hosszú terjedelemben íródott történet között. De te erre nagyon szépen ráéreztél a történet során, öröm volt látni. :)
    Tetszett a Yodás bögre szimbolikája, ahogy a kapcsolatuk hasadásának képi világát erősítette. Sajnáltam szegény Chanyeolt, mert ritka az ennyire támogató pár, aki meg még meg is halna csak, hogy befejezhesd a dalod, nah az meg már talán nincs is. Egyetlen egy dolog zavart meg engem egy kicsit, az, hogy ha volt idő a dalra, akkor a mentőt miért nem hívták ki?:D Jó tudom, ennek így kellett lennie, hogy befejezhesse a dalát, csak na...sajnáltam szegénykét...

    Ezer éve nem olvastam BaekYeolt, szóval most kifejezetten nosztalgikus volt velük olvasni. :)
    Szép munka volt, csak így tovább. Sok sikert neked is az aktuális kihíváshoz!
    Köszönöm, hogy olvashattalak!

    Xiumaru

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is köszönöm szépen, hoyg elolvastad és írtál, nagyon örülök a véleményednek!

      Őszintén vissza kellett olvasom az első körös challenge-be, hogy miket írtam, milyen stílus lehet, mert én nem nagyon érzem ezt kívülről, hogy milyen, de örülök, ha ez érződik az írásomon, hogy ez olyan rám jellemző. :D
      Elég szélsőséges lett az eleje meg a vége, azért igyekeztem nem eltúlozni az idillit, de ahogy a boldogság is egy pillanat alatt fordulhat szomorúságba, így ezt akartam valahogy átvezetni innen.
      Baekhyun itt hiába volt tehetséges, néha én is úgy vagyok vele, hogyha valami komoly témát kell feldolgoznom, akkor hiába megy akármilyen jól is az, amiben azt meg kell valósítanom, írás vagy valami más akár kreatív dolog, nagyon nehéz elkezdeni, mert attól tartok, hogy hibázok, elrontom és kezdhetem elölről, ezért inkább el se kezdem, vagy csa nagyon nehezen, de aztán, ha elkezdem, akkor van, hogy a befejezéséig feloldódik ez a stressz, de eddig is el kell jutni. Valami ilyesmit képzeltem Baekyhunnak is a nehézségei okának.
      Ha Baekyeolról van szó, akkor Chanyeol egyszerűen olyan sweetheart nekem, hogy neki ilyen kedves, aranyos, védelmezni való karaktert szánok, és hát Baekhun amúgy is, hiába volt ub-m, a mutatott személyisége simán engedi az ilyet szerintem, és inkább ő legyen a gonosz, mint Chan. XD
      Egyébként elkezdeni tényleg nehéz volt, de miután kitaláltam, mit is szeretnék benne és miylen sorrendben, egészen jól ráéreztem a ritmusára, és nem volt olyan nehéz a megírása, az eleje és a vége volt kicsit nehézkes csak. Örülök, hogy szeritned eltaláltam azt, amiben kényelmes volt olvasni, és igaz, egy hosszabb terjedelmű írás nekem is jobban esik, ha gördülékenyen tudom olvasni.
      A Yodás bögre, hát igen, ez igazából egy saját példa, mert én nagyon bögrés vagyok. Na, nem, mintha az én cuccaimmal lenne tele a szekrény, legalábbis mostmár nem XD De egy-egy van, ami számomra azért nagyon fontos, mert fontos személyektől kaptam, és úgy őrzöm őket, mintha belőlük lenne egy darab. Szóval ebben így én is benne vagyok, és borzasztó szomorú tudok lenni, ha összetörik. Majdnem tíz éve neki, de anyukám összetörte az akkori kedvenc bögrémet, amit igazából tőle kaptam 3 éves koromban, és azóta is hát nem az, hogy haragszom rá, de kicsit olyan, mintha azóta a kapcsolatunk se lenne ugyanolyan, de ezt lehet, hogy csak én magyarázom bele, de na, fontosak nekem a bögrék, és mivel rosszul reagálta le, hogy nekem ez fontos, ő meg nem értékelte, rosszul esett. De azért megbocsátottam neki. XD
      Hát, nem írtam bele, vagyis egy mondattal csak azt érzékeltettem, hoyg Chanyeol érezte, hogy meg fog halni, hiába érne ki a mentő 10 perc alatt, nem akarta arra vesztegetni az időt, hogy azon aggódjanak, hogy meghal, hanem a legjobban ki akarta élvezni, és mivel Baekhyun a mindene és a zenéje, ezért lett ez a vége. De igen, én is sajnáltam, viszont szeritnem ezután, hogyha Chanyeol túléli, akkor soha nem lett volna már ugyanolyan a kapcsolatuk, Baekyhun nem bírta volna a terhet.. De ezt már nem tudjuk meg XD

      Örülök, hogy kicsit nosztalgiára hívhattalak, köszönöm szépen, hogy írtál! ^^

      Törlés
  6. Sziaaaaaaaaaa^^
    Az az igazság, hogy ha jól emlékszem, az előző challenge-ben csak egyszer skipeltem, de pont ennél a körnél, úgyhogy most legalább tudom pótolni a komit*.* Már akkor olvastam, és nagyon tetszett, de annyira nem volt időm, hogy nem értem rá reagálni neked.
    Örólök, hogy a hosszabb írásban is kipróbáltad magad. Mondjuk, te vagy az egyik, akinek imádom a rövid írásait, pedig alapból nem szeretek rövid terjedelmet olvasni, de meg van az a képességed, hogy pár bekezdésben is olyan gondolatokat adj át, amit más talán oldalakon keresztül se tudna. De nekem nagyon tetszett, hogy ezúttal hosszabban írtál, hisz meg is kívánta a novella szerintem. Az elejére kellett az idill, hogy aztán nagyobbat üssön a vége.
    Borzasztó lehet, ha egy művésznek nem sikerül dalt írnia. Most ez tök más dolog, de pl. a kisfiam olyan dühös tud lenni, amikor nem jön össze neki valami, amit tőlünk lát, de ő még nem tudja megcsinálniXD Vagy amikor én először nagyon finom muffint csináltam, de többször soha olyan jót, és ez nagyon frusztráló tud lenni. Hát még ha a művészeket nézzük, akik eleve általában érzékenyebbek… Én nagyon sajnáltam Baekhyunt, de persze ugyanakkor Chanyeolt is, hisz az legalább ugyanolyan rossz, hogy ezt neki, mint a párjának végig kell néznie, és hogy közben őt teljesen elhanyagolja… Egyébként fura, de ha BaekYeolt írok, nálam is mindig Chanyeol szívXDD Baekhyun már csak ilyen szívatós fajta!
    Nagyon jól ábrázoltad a fogyással Baek állapotát. Hogy már enni sincs kedve, türelme… És csóri Chan nem elég, hogy főz neki, de még a kedvencét is… Pedig hát gondolhatta, hogy úgysem fog enni, de olyan aranyos volt, hogy ennyi kudarc után sem adta fel. Ez teljesen Chanyeol<3
    Örülök, hogy azért evett, de aztán megint jött a pofon, hogy nem ment ki megnézni, mi történt a bögre összetörésénél. Szépen szimbolizálta a kapcsolatuk elromlását a Baektől kapott bögre összetörése, hiszen Chan a kapcsolatukra is olyan nagyon vigyázott, mint a bögrére, mégsem sikerült egyiket sem megmentenie:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szörnyű, hogy Baekhyun még aludni sem tudott. Ilyet én is tapasztaltam már kétszer is, hogy annyira stresszes voltam, hogy konkrétan egész éjjel nem aludtam egy percet sem, másnap meg minden imbolygott velem, olyan rosszul voltam a kialvatlanságtól. Egyébként Baekhyun nekem az egyik szívem csücske, mindig meg tud nevettetni, fel tud vidítani, de abszolút el tudom róla képzelni, hogy ennyire kiforduljon magából.
      Huh, azzal nagyon felbosszantott a kis zongorista, amikor azt vágta Chanyeolhoz, hogy mindig eljárkál Sehunnal. Fú, ezzel tényleg idegbe tettXDD De az találó volt, amikor Chan azt mondta, ez a dal csak róla szól, nem is kettőjükről.
      Szörnyű, hogy ezután még Chanyeol érezte rosszul magát, de sajnos ez így van. Mindig az érzi rosszul magát, akinek nem kéne…
      Jajjjjj, abba meg konkrétan belesajdult a szívem, hogy Chan a motorra spórolt pénzéből zongorát vett… Szerettem volna jól felpofozni Baekhyunt, hátha észhez tér tőleXD
      Aztán azt hittem, rosszul olvasok! Olyan hirtelen történt, hogy csak pislogtam, mint az a bizonyos hal a szatyorban. Abban biztos voltam, hogy ebből nem lesz happy end, de erre totál nem számítottam! De hát annak is a mestere vagy, hogy olyan fordulatokat írj, ami eszembe sem jutott volna, amit IMÁDOK!
      Uhh, hát nem is tudom, mit mondjak, de én ezt a húzást megint csak zseniálisnak tartottam. Hogy Chan halála kell ahhoz, hogy megszülethessen az a régen várt mű… Nagyon durva, de pont ettől zseniális!
      De hogy Cahnyeol még akkor sem érzett dühöt… Ahhh, szegénykém!
      Azt szintén imádtam, hogy Chan úgy gondolta, nem is a fizikai sebbe fog belehalni.
      Simán beillett volna egy film záró jelenetébe, ahogy Baek a zongorán játszik, miközben Chanyeol haldoklik…
      Huh, most, hogy még egyszer elolvastam, ugyanúgy kirázott a hideg, mint elsőre!
      Szóval nekem nagyon tetszett a történet felépítése, az, hogy Chanyeol a végletekig szerette Baeket, akármit is csinált, Baekhyun őrült művész énje, hisz a legtöbb művészben van egy cseppnyi őrület… Tetszett a hosszúság, mert ezt szerintem rövidebb terjedelemben nem lehetett volna ilyen szemléletesen átadni, és remélem, olvashatok még tőled ilyen hosszan.
      Köszönöm, hogy olvashattam, egy élmény volt, mint mindig<3

      Törlés
    2. Sziaa! ^^

      Hát én örülök a legjobban, hoyg elolvastad, és hogy most időd is volt írni nekem, köszönöm nagyon a véleméynedet! <3
      Köszönöm, hogy íg szereted a rövid írásaimat, ne aggódj, éesznek még bőven XD De igen, néha azért jobb hosszan írni, mert jobban ki lehet fejteni a sztorit, ahogyan ezt is kellett.
      De cuki a fiad! Persze neki nagyon idegesítő lehet, de azért aranyos, XD Tényleg tök rossz lehet egy művésznek, amikor valami akadályozza az alkotásban. Hát, ezek a muffinok, nem vagy vele egyedül, mi a tortapirskótákkal szívunk mindig XDD
      Ugye, szegny Chanyeol, de ez szeritnem Baekhyun hibája XD Mert ő olyan köcsög néha, szivatós, simán beleillik a gonosz karakterekbe, úgyhogy rip xD Azért ne öltjük meg gyakran Chant!
      Ezzel a fogyás, nem evés dolog nekem az életkedvtelenség kapcsolódik, és nagyon rossz lehet látni azt, ha egy szererettünk így viselkedni szegény Chanyeol meghínoztam itt lélekben rendesen a jelenetekben. ;;
      Én is felpofoztam volna, és Chanyeol is, de a drága, inkább elment, minthogy bántsa, mert neki is betelik a pohár egyszer.
      Wow, é mestere a fordulatoknak? XD át, köszönöm, pedig én tökre nem érzem olyan jelentősnek és erősnek, amit fordulatnak szánok, én meg a te fordulataidról tudnék zengeni, úgyhogy akkor kvittek vagyunk XD Örülök, hogy így tetszett, hiába lett rip a vége ;; Amúgy igen, én is elképzeltem egy filmjelenet zárásaként, meg az eseményleírásokat is úgy szoktam elképzelni, hogy egy filmben mire fókuszálnának, és azt a jelenetet írom küröl.
      Köszönöm szépen, örülök nagyon, hogy tetszett a történetem, és hogy ismét elolvastad! Igyekszem még hosszabban írni, ahogy az ihlet engedi.
      Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés