Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Sweven - Jiwon








A zúgolódó tenger élénkítően sós illatát sodorta felém a hűvös északi szél, mely vékony farmerdzsekimen könnyen áthatolva hirtelen megrázta testem. Imádtam az óceánt, a tengert, az aranyló homokkal borított partot, a kavicsok közt megbúvó, szebbnél szebb kagylókat, melyekbe időnként befészkelte magát egy-egy remeterák új otthon reményében. A sötétkék hullámokat verő víz szinte egybeolvadt az éjszakai égbolt feketeségével. Tökéletesen látszódtak az apró életként pislákoló csillaglámpások különböző képeket kirajzolva, melyeket mindig is szerettem hanyatt fekve csodálni és elmerülni a végtelenségükben.

Könnyed lépteink alatt némán süppedt be az aprószemcséjű homok, a közénk beállt csendet csak a természet nyugtató dallamai színezték ki. Nem volt szükség beszédre, csupán elmerültem a lényéből áradó békességben és szeretetben, mely mintegy védőburok, körbevett. Már azelőtt tudta minden kérdésemet, mielőtt feltettem volna őket, de türelmes odafigyeléssel mindig megvárta, amíg szavakba tudom önteni szívem gondolatait. Most azonban nem volt szükség szavakra. Egymás mellett sétálva az égre emeltük tekintetünket; a sötét mennyboltozat mint vetítővászon, sorra kibontakoztatta csillagjainak kavalkádjából ködfelhős életem meghatározó jeleneteit.

Magam előtt láttam születésem pillanatát; édesanyám gyengédségét, mikor fájó sebeimet kezelve nyugtatta a síró gyermek-ént; az érettségim napját, ahogy a kitűnő bizonyítványommal kezemben vigyorogtam a kamerába. A következő jelenet azokba az időkbe vezetett vissza, mikor a fiúkkal a debütálásunkért versenyeztünk egy másik csapat ellen, melyből vesztesként kerültünk ki. Utána újabb megpróbáltatások, kétségek sorozata következett, küzdöttünk egymással, egymásért. Láttam a rajongóinkkal töltött boldog és megható pillanatokat, mikor végül iKON-ként mind a heten a színpadon állhattunk. Testet öltött az örömkönnyekkel teli boldogság, mikor első helyezést értünk el egy zenei műsorban, vagy amikor világsiker lett a legújabb dalunk, s rekordokat döntve az összes lista élére került. Az utolsó kép kegyetlenül összefacsarta a szívem, s rég nem érzett fájdalommal töltötte ki bensőmet, összeszorította tüdőmet; visszafojtott lélegzettel, könnyes szemmel néztem végig azt, mikor a legjobb barátom, testvérem elhagyott minket. Az utána következő emlékek immár nem az égboltot, hanem gondolataim mélységeit töltötték be; képtelen voltam elfelejteni azt a percet, amikor mind a heten szorosan egymást ölelve sírtunk és erőnk teljéből kapaszkodtunk egymásba. Szorítottuk egymást bízva abban, hogy csupán egy rossz álom az egész. Reméltük, hogy hamarosan minden jobbra fordul. Nem mondtuk ki hangosan, de mindannyiunkban ugyanaz a kérdés merült fel.

Mi lesz ezután? Valaha teljes lesz újra a csapat? Egy család maradunk?

Megválaszolatlan kérdések sűrűjéből a horizonton feltűnő lábnyomok szakítottak ki. Életem egyes állomásait két pár kísérte, de feltűnt, hogy számos helyen, így a legutóbbi emlékek mellett csupán egy pár lábnyom rajzolódott ki a nedves homokból. Ezek voltak a legkeservesebb szakaszok, ahol számtalanszor akartam feladni. Hol volt ekkor Ő? Keserű csalódottság és megbántottság nyomasztó érzései kerítettek hatalmukba; a köztünk lévő harmonikus csend helyét a belőlem kiáradó nyugtalanság vette át.

– Uram, megígérted, hogy ha követlek téged, akkor Te mindig velem jársz az életem útján. De most azt látom, hogy a legnehezebb időszakoknál csak egy sor lábnyom van az úton. Nem értem, hogy miért pont akkor hagytál magamra, amikor a legnagyobb szükségem lett volna a segítségedre. – Hangom bizonytalanul eltörpült a hatalmas hullámokat verő tenger domináns zaja mellett, de erős tenyerének szorítását vállamon megérezve biztos lehettem abban, hogy meghallotta felé intézett szavaimat.

– Drága gyermekem, Jiwon! Én szeretlek téged, és soha nem hagytalak el. Azért látsz csak egy pár lábnyomot, mert a megpróbáltatások idején, amikor annyira szenvedtél, hogy járni is alig tudtál, én mindvégig a hátamon hordoztalak.


_________________________________________________________

Sweven:
álombéli látomás; álom.

Ezt a rövid történetet egy vers ihlette, aminek az a címe, hogy Lábnyomok. Igazából lehet, hogy nem sok köze van a dalhoz, de első hallásra olyan volt, mintha egy dicsőítő dalt hallganék, teljesen olyan volt a hangulata is, szövege is számomra, ekkor jött az a gondolat, ami ebben a versben is van (eredetileg azt hittem, hogy konkrét igevers van az utolsó párbeszédről a Bibliában és kerestem, de tévedtem, ekkor bukkantam rá a versre, ami annyira megtetszett, hogy fel szerettem volna dolgozni és a saját gondolataimmal kitölteni, így keletkezett ez a novella.

A történetben Jiwon álmában járunk, ahol azt álmodja, hogy a tegnerparton Istennel sétál, s közben történik mindaz, amit olvashattatok. 

El sem hiszem, már egy éve... ;;; Mérhetetlenül hiányzik Hanbin, az iKON, azóta nem néztem velük semmit, nem láttam őket, csak azon a pár képen, egy-két videón, amit megosztanak. Nehezen veszem rá magam, hogy nézzek velük valamit, ahol nem heten vannak, de úgy érzem, nagy szükségem van rá, hogy lássam őket, hogy talán a szívemen esett lyuk összeforrhasson, ha nem is teljesen. ;;;; 💕

8 megjegyzés

  1. Szia^^
    Annyira szeretem az írásaidat! De ezt remélem, tudod^^
    Több dolog miatt is nehéz volt olvasnom ezt az írást… Először is, jómagam nem vagyok Ikon fan, de teljesen kiakaszt, amikor ilyen tagkiválások történnek együtteseknél… Főleg, ha jogtalanul hurcolják meg az idolokat. Szörnyű lehet a csapatnak, az érintettnek, a rajongóknak… Az érzés, hogy ha comebackelnek is, már semmi nem lesz ugyanaz, mint azelőtt volt. És ha még ki is derül az illető ártatlansága, kb. semmi esélye sincs arra, hogy a jövőben elismerjék előadóként, ha egyszer már felmerült a neve egy ilyen botrányban. Nagyon igazságtalan helyzet:-(
    A másik a hit kérdés… Alapból vallásos voltam, aztán történtek dolgok, amik megkérdőjelezték a hitem, mégis, ha valami baj ér, Isten segítségét kérem… Szóval magam sem tudom eldönteni, mit is gondoljak, de ez a lábnyomos téma, és az utolsó mondat nagyon megfogott, és eltöprengtem a jelentésén.
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a csodás művet^^ Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!^^
      Haha, igen, sokszor leírtad, hogy mennyire elnyerte a tetszésed több téren is, így mindig izgatottan várom a kommentjeidet, hogy mit gondolsz a következőkről. Remélem későbbi írásaimnál sem fogsz majd csalódni. 😅
      Igen, ez szerintem is borzasztó, a legtehetségesebb emberektől veszik el az esélyt, ráadásul még soktól alaptalanul is, hát felrobbanok, ha csak belegondolok. De nagyon remélem, hogy Hanbin esetében más lesz, hogy hallunk felőle, hogy tervez valamit, hogy kitalál valamit. Én szeretnék ebben hinni és bízom benne. És ha csak röviden is,de olyan jó hallani a hangját a demokban, amit felrak.
      Örülök, hogy tetszett a témája és el tudtál rajta gondolkodni. Nem volt egyéb célom ezzel, de annak nagyon örülök, hogyha tovább futnak a gondolatok az olvasása után is.

      Köszönöm, hogy olvastad és írtál, nagyon örülök, hogy tetszett! ^^
      (És úgy örülök, hogy az utolsó kettő körbe vissza tudtál csatlakozni!! )

      Törlés
  2. Szia!
    Mikor megláttam, hogy Jiwonnal írtál, gondoltam, na, szépek vagyunk, egy körben ketten is vele írunk :D Elolvastam az első bekezdést és puff :D Esküszöm, hogy nem tudtam, hogy te is a tengerpartos, tengeres Jiwont választottad :D (Soha nem olvasom el mások történetét míg én magam meg nem írom a sajátom, és mindig félek, hogy hasonló koncepcióval találom szembe magam) De te a tengerpartos jelenet jobban és szebben megírtad, mint én a sajátomat (mondjuk azt most nem kell komolyan venni xd)
    Amúgy nagyon szépen megírtad a történetet, olyan szomorú volt olvasni az IKONról, mert ember, még mindig nem dolgoztam fel, ami a történt... ÉS itt szépen bele is szőtted a dalt is, szóval én megtaláltam a kapcsolatot.
    Mikor a lábnyomokról kezdtél írni, már gyanús volt nekem és így legyen ötösöm a lottón :D Szerintem passzolt a novelládhoz a párbeszéd, mert csak simán gondoljunk bele...
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Haha, igen, én akkor figyeltem fel erre, amikor Vivi kirakta a kör novelláinak listáját a csoportba és néztem a szereplőket, hát. Egy kivétellel mindannyiunknak van egy "párja", akivel megegyeznek a párosok/szereplők. Nagyon egyre gondoltunk, kikre illik ez a dal és ezek szerint még hangulatában is, ha nálad is a tengerparti Jiwon képe jelent meg. (Még nem olvastam a többi novellát, majd csak most. XD) Amúgy én is így szoktam, amíg nem írom meg, addig nem olvasom el a többit, mert nem akarom, hogy véletlenül is befolyásoljon, így bennem is van egy kis félsz, hogy na, lesz-e ugyanolyan koncepció, ötlet, stb. xD
      Én se, mintha megállt volna az iKON idő, úgy érzem. És nem mozdul, cak egy helyben toporog, amíg valami lesz.
      Örülök, hogy tetszett, igyekeztem, hogy a leírások meglegyenek a helyükön, de olvasni is könnyen lehessen és ne akasszon meg.

      Köszönöm, hogy írtál és elolvastad és hajrá a lottóra is, jók a tippjeid! :D

      Törlés
  3. Szia!^^
    Hát először is, nem tudom, hogy már mondtam e, de teljesen odavagyok a leírásaidért. Annyira gyönyörűen adod át a tájat, az érzéseket és nagyon könnyen bele lehet rázódni, legalábbis ez most nagyon könnyed volt.
    Én bevallom nem követem az IKONt, persze azt hallottam mi történt velük, Hanbinnal és el sem tudom képzelni, milyen lehet ez. Szörnyű dolog az egyszer biztos, és mindig el is szomorít, ha olvasok róla valamit.
    Én imádom az ilyesmi témákat, mikor a hitről, vállásról, istenekről van szó. Szerintem nagyon találó volt ezt a verset felhasználni, és a zenének a hangulatához is passzolt :D én magam nem mondanám magamat kifejezetten hívőnek, bár hiszem, hogy létezik Isten, csak még nem volt vele tapasztalatom. Ettől függetlenül ez tényleg valahogy így lehet, hogy segíti az embert a legnehezebb időkben, és ezt a végén a párbeszéddel, a lábnyomokkal nagyon szépen átadtad :D
    Oh, és a cím is nagyon tetszik, imádom az ilyen aesthetic szavakat, és ez passzolt is ide.
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Hát én úgy örülök, hogy ezt mondod, nagyon jól esnek a szavaid!! ;;
      Köszönöm, hogy ennyire odavagy értük, remélem, hogy a későbbiekben is, ha olvasod az írásaimat, akkor ugyanúgy megtalálod majd benne azt, ami tetszik neked.
      Igen, szerintem is szörnyű, akűrkivel is történik, mindenhogy borzalmas. Még ha nem is ismerek egy előadót vagy embert, akiről ilyet olvasok, nagyon rossz látni, hogy mi zajlik ot a világ másk végén.
      Örülök, hogy a téma is elnyerte a tetszésedet, én is nagyon szeretek ilyenekről olvasni.
      Szerintem az a fontos és lényeg, hogy hiszel Benne, a többiigazából magától alakul, illetve döntés kérdése. De szeritnem fontos az, hogy hinni tudjunk. Szerintem is segíti az embereket, még azokat is, akik "nem hisznek", vagy em tudják, hogy miben higgyenek. Amolyan névtelen segítő, sok esetben nem fedi fel magát, pedig ott van a dolgok mögött.
      Nekem is nagyon tetszenek ezek a címek, most én is rákattantam ezekre és keresem pinteresten csomót, legalább fél óra volt, mre ezt megtaláltam, mondom bingó. XD
      Köszönöm, hogy elolvastad és tetszett, köszönöm a kommentedet! ^^

      Törlés
  4. Szia! ^^

    Nyajj, még mindig annyira mérhetetlenül szomorú vagyok Hanbin miatt. Az iKON örökké OT7 a szívemben és teljes szívvel bízom bennük, hogy láthatjuk még őket együtt. Nekem is nehezemre esik nézni velük bármit is, az utolsó cb promókat is csak ímmel-ámmal követtem, mert szokatlan volt és idegen és... :((( Hanbin :(((

    Nagyon tetszett a vallásos oldala a dolgoknak! Meg is fogom keresni a verset, hogy elolvashassam! :D Én magam nem vagyok vallásos, nem tartom magam annak, nem követem a Bibliát, de azt hiszem hinni hiszek. Nekem Isten jelenléte fontos az életemben, ha valaki előttem kezdi szidni Istent, akkor mindig rászólok, hogy hát hogy beszél :D Bár, én is leginkább ilyen se veled, se nélkül kapcsolatban állok vele.

    Mint mindig, most is nagyon tetszettek a leírásaid, szinte már meg sem kell említenem, mindig gyönyörűen festesz szavakkal. uwu A lezárás volt a kedvencem, a hangulat végig átjött, nekem ez a novellád is nagyon tetszett. uwu

    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a kövi körben is! uwu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Ismerős amit mondasz, egyetértek, én is így érzek ;;;;;
      Meghallgattam a pár új zenét amit kiadtak de annyira hiányosnak éreztem Hanbin hangja nélkül, de a tudat, hogy azokat a dalokat is ő írta.. Még ott van a bizalom bennem is, hogy egyszer újra együtt lesznek.

      Örülök, hogy tetszett ez az oldala, mégha nem is vallod magad konkrétan vallásosnak, de ha már hiszel, az fontos dolog. Szerintem minden embernek szüksége van arra, hogy hinni tudjon valamiben. Jaj, én is utálom, amikor olyan csúnyán beszélnek előttem meg általánosságban is utálom az ilyet.

      Köszönöm, hogy mindig kiemeled, hogy mennyire tetszenek a leírásaim is, jó érzés és bíztató olvasni, hogy továbbra nem okozok ezen a téren csalódst, mégha sok hiényosságom is van, ez legalább sikerül. XD
      Nagyon szép vers, mindenképpen érdemes elolvasni, elgondolkodtató.
      Örülök, hogy ez is tetszett, köszönöm, hogy írtál! :3

      Törlés