Menu

Statistics

Readers ❀

MOOD

MOOD

Liked Posts

Cre.dits

This blog is dedicated to VLING VLING who always saves me, whenever I ruin everything. XD Thank you bro, I love you.

Blog Archive

Aurora Borealis - MarkHyuck




Ajánlott zene: NCT 127 – Limitless


A Nap vörösen perzselő sugarainak forró lehelete és az alattam feketén nyújtózkodó árnyékom kísérik nehéz mancsaim bizonytalan lépéseit. Bármerre nézek, csak homok alkotta dűnehegyek sokasága vesz körül. Olyanok, mint a piramisok, melyek sírkamrájába kincsek helyett a szabadságom van elrejtve. A szél, mintha gúnyt akarna belőlem űzni, folyton felkavarja a forró szemcséket, megborzolja sörényemet, hogy mindezt szemembe fújva elvakítson, ezzel a látás adta érzékeimet eltompítva még beljebb csalhasson a sivatag kopár útvesztőjébe. Előre haladok, de azt hiszem, hogy hátrafelé megyek. Mintha homokórába zárva élném át ugyanazt az időtlennek tűnő pillanatot, amelybe a lábaim köré fonódó kétségek ragasztanak. Kijutok innen valaha?

Alakomat egyre csak közrefogja a feltörő sötétség hűs szorítása, ahogyan az utolsó napsugarak bíborrózsaszín fátylát átlöki a holnap küszöbén. Utolért hát az éjszaka. Elfáradva a szüntelen meneteléstől, letelepedem a még meleg homokba, s figyelmemet az égen feltűnő vándoroknak szentelem. A mélykék mennyboltozat tengerén megcsillanni látszik egy-kettő égitest, ahogyan apró lámpásként világítva utat mutatnak az őket követő, több száz ragyogó pontocskának. Még a csillagoknak is vannak vezetőik, akkor miért én vagyok egyedül elveszett? Bárcsak az éjjel elhozná nekem a remény üzenetét!

Hömpölygő gondolataimat az ég alján kecsesen lüktető lángok feltűnése szakítja meg, melyek a nyugat és kelet közt feszülő határtalanság peremét nyaldossák. Ahogyan a fény egyre erősödik, és szétterjed a sötétségben, borzongás fut végig a hátamon, és egyszeriben úgy érzem, hogy lángra lobban a szívem a bennem feltörő hetedik érzéktől. Feléled bennem a vágy, érezni akarom a színköd simogatását ajkaimon, arcomon, s lelkemen is. Vajon hűvös, mint a friss forrásvíz, vagy a Nap melegét hordozza érintésében?

Az éj feketeségén átszűrődő smaragdzöld és zafír lila csodálatos fénykeringője szétterül szemem prizmáján; teljesen beszippant a látvány. Ekkor halk suttogásra emlékeztető dallam csendül fel valahol a puszta messzeségében, s óvatosan beférkőzik tudatom legmélyére. Egy újabb délibáb lenne ez is?

A dal közelebbről és hangosabban hallatszik, mire megvilágosodom; a fények hangját hallom, ahogyan engem szólítanak. Válaszolni szeretnék, üvölteni, de a némaság teljesen megbéklyózza testemet, csupán elmém tükrén visszhangoznak a ki nem mondott szavak. Szükségem van Rád, hogy lélegezni tudjak, hogy újra szabad lehessek! Kérlek, hadd váljak eggyé veled! Hadd legyek egy csepp a végtelen óceánodban!

 

***

 

Hevesen dobogó szívem zakatolása riaszt fel, fojtogat a takaróból áradó forróság, nyelni is alig tudok kiszáradt torkom miatt. Zavarodott tekintetem végigjártatom a szürkület homályába burkolt szobán, mire tudatosul bennem, hogy otthon vagyok. Összekuszálódott hajamba túrva mély lélegzetet veszek, s lassan kifújom, hogy visszaálljon a normális ritmusra. Csak álmodtam az egészet.

 Ölelő karok szorítását érzem meg magam körül, mire oldalra fordulva Donghyuck alvástól kissé puffadt arcával találom magam szembe. Minden vonását aprólékosan szemügyre veszem a halvány fényben; elidőzőm homlokába hulló, hullámos fürtjein, sűrű szempilláinak pihéin, enyhén elnyíló, dús ajkain. Bőrömet csiklandozza levegővételeinek puhasága, libabőr futkos karomon, mikor véletlenül hozzám ér. Csakis őt akarom, senki mást.

Közelebb hajolok hozzá, és ujjammal megcirógatom pisze orrának ívét, s lágy csókot hintek völgyében megbúvó kedvenc anyajegyemre. Ábrándozásomból rekedtes suttogása ébreszt fel, mely olyan hatással van rám, mintha ezer tűzijáték robbanna fel a testemben. Engem szólongat.

 

Azt álmodtam, hogy oroszlán vagyok. Most, hogy felébredtem, nem tudom már, hogy ember vagyok-e, aki azt álmodta, hogy oroszlán, vagy oroszlán vagyok, aki azt álmodja, hogy ember.



__________________________

Aurora Borealis – Északi Fény

Sziasztok! :3

Huh, hát ez nehezebben ment, mint gondoltam... Hogy én mit össze nem szenvedtem ezzel a kis rövidke novellával! XD Nehezen jött az ötlet, aztán a megvalósítás, az elkezdés, a folytatás és a befejezés is. Ettől függetlenül, ha nem is tökéletes, de a helyzethez képest igyekeztem kihozni belőle a legtöbbet, amit tudtam. Mégis, a legjobb az egészben a kép, hát az szerintem gyönyörű lett, szerintem az egyik legfontosabb része egy novellának a hozzá illeszkedő kép (legalábbis a sajátjaimnál), és VLING VLING ✨ ismét csodálatosat alkotott, köszönöm Neked! 

Kicsit tartok a véleményektől, de várom is nagyon az őszinte visszajelzéseiteket, meglátásaitokat. ^^

18 megjegyzés

  1. Szia!^^
    Hűha! Hát bevallom, hogy picit szerintem lehetett érezni, hogy nehezebben ment ez a kör, de nem is igazából maga a novella, hanem inkább az érzések részéről, nekem ez most nem jött át annyira, amennyire egyébként szokott. Lehet tényleg azért éreztem ezt, mert neked se volt úgy kedved írni, vagy nem volt annyira ihleted hozzá, mert tök érdekes hogy amúgy egyáltalán nem tudnék hibát vagy ilyesmit megemlíteni, csak mégse éreztem annyira, mint amennyire a te írásaidat szoktam.
    De ettől függetlenül nekem így is nagyon tetszett :D nagyon jól beleépítetted a dal szövegét a novellába, meg hoztad is a hangulatát. Mikor először olvastam néztem, hogy mancsai vannak, aztán sörénye, rögtön ló jutott eszembe, de aztán rájöttem hogy a lónak nem mancsa van xdd szóval ezzel jól elszórakoztam magamban xd
    Szerintem gyönyörűen leírtad az egész sivatagos részt, olyan rejtélyes volt, mert nem igazán tudtam, hogy most mi van, meg ki is van ott. Aztán erre fény derült, felébredt Mark és mellette Hecsi :3 olyan édesen írtad le őt, hát itt olvadoztam közben xd főleg az anyajegyes rész, annyira cuki, nekem egyébként az a bekezdés is tetszett a legjobban, meg a "levegővételének puhasága", annyira aranyos^^
    És hát az alapötlet szerintem zseniális, miután leesett, hogy oroszlán volt álmában, vagy most álmodik? Wow, nekem ez nagyon tetszett, elolvastam utána mégegyszer és így már mindennek volt értelme, összeállt a kép :D és az is, hogy pont oroszlán, egy olyan erős és hatalmas állat, de így még sosem találkoztam vele, hogy valaki annak képzelné magát. De a lényeg, hogy én imádtam, hogy így függőbe hagytad a végét, hogy most ki is ő valójában, én szeretem az ilyeneket :D meg olyan érdekes belegondolni, hogy mi van, ha csak álmodom, hogy ember vagyok, közben meg nem tudom, egy béka xd jó ez lehet hülyeség, de nekem amúgy ez jutott eszembe xdd
    Huh hát a kép tényleg gyönyörű, már akkor nagyon tetszett, mikor a csopiban láttam :D de csak így utólag vettem észre amúgy, hogy ott is van egy oroszlán xdd egyébként szerintem is tök fontosak a képek, de pl én szerkeszteni nem tudok, mert mindig valami borzalom lesz xdd
    A cím is szerintem tök ötletes volt, hogy mégsem csak magyarul írtad oda, sokkal jobban mutat így szerintem :D
    Remélem a következő körben nem lesz már ennyire nehézkes neked az írás, de így is szerintem csodálatosat alkottál egyébként :D
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^

      Igen, sajnos elég nehezen jött az ötlet is, meg az írás folyamat is nehézkes volt, meg már utólag látom is, hogy mit hogy kellett volna kicsit kifejezni meg beleírni, de tervben van, hogy kibővítem, hogy az érzések is jobban átjöjjenek belőle, csak még nem jutottam odáig. XD
      De örülök, hogy ettől függetlenül tetszett neked, igen, a dalra sok részében építettem, meg ez az egyik személyes kedvencem is, így igyekeztem minél jobban megragadni. :3 Az oroszlános részeke muszáj volt legalább annyiva beleinni, mert első változatba nem tettem rá jellemző jelzőket, szóval ki se derült volna, csak a legvégén, hogy amúgy oroszlán. xD De az jó akkor, hogy leesett neekd, hogy nem is lóról van szó. XD

      A sivatagos részt külön szépre szerettem vona írni, boldoggá tesz, hogy szeritned gyönyörű is lett, ennek nagyon örülök ;; Hecsi meg, hát kis csoda az egész ember, kívül belül, imádom azt az anyajegyét az arcán, csak tök sokszor elmaszkítzzák, és nem látszik, dehát az olyan csodálatos ott neki uww

      Jaj, örülök nagyon, hogy az ötlet szeritned zseniális, jaj, féltem, hogy nem lesz egyértelmű se, vagy túl burkoltan fogalmaztam, de akkor a függőbe maradt véggel is sikerült elérnem a megkérdőjelezést nálad, ez is jó hír. XD Szerintem is érdekes belegondolni, meg kajak, ki tudja, hogymi az igazság, néha durva is elszárnyalni ilyen tök ismeretlen helyekre gondolatban.

      Ugye, szerintem is gyönyőrű <3
      Amiket te választasz, azok is mindig illőek és most is Jaehyun csodálatos, imádom őt, tényleg, tökéletes választás volt ;; <3

      Igazából az ötlet külön volt meg, és volt ez a cím, amit mindenképp fel akartam használni, na de nem tudtam, hogy hogyan kössem össze, aztán jött ez az elrugaszkodott sarki fény ötlet, hogy akkor éjjel legyen a sivatagban a fény, jó lesz az XDD De gyönyörű szó szerintem is, örülök, hogy ez is tetszett neked! ^^

      Igyekszem jobban odatenni magam, köszönöm a kommentedet, és nagyon jól esik, hogy szerinted ez ígyis, tökéletlenül is csodálatos lett, de szeretném majd kiérdemelni is ezt, de azért köszönöm ;; <3

      Törlés
  2. Hát ez nekem minden olvasatra egyre jobban tetszik ;; minden eddigi új olvasasra felfedeztem benne egy olyan gondolatot vagy kifejezést, ami megragadott es adott nekem valami értékeset, valami újat. Sajnálom, hogy neked ez ilyen nehézkesen ment, egyébként saját magadnak is lehetnél motivációs tréner, ha már a csoportban sikeresen észhez teritettel mindenkit, mert sok esetben számít az, hogy te saját magad milyen véleménnyel vagy az irasodrol, normál önkritikaval persze. Egy kicsit lehet érezni, amit te is érzel, de igazából én nem tudnám megfogalmazni, hogy mit hiányoltam, bocsi ;; Talán amit már mondtam neked, hogy atelni és elmagyarazni valaminek a definícióját két külön dolog. De most meg tele volt ez a kis egyperces mély gondolatokkal, és gyönyörű leírásokkal, meg olyan szépen és titokzatosan megjelenitetted benne a sarki fényt, úgyhogy tényleg ez többszöri olvasasra lesz olyan wow.

    Na és hát maga a Sarki fény, hogy az lényegében maga Hecsi volt és még dudolt is neki és hogy még álmában is ő az a dolog, amire vágyik. Hát te amúgy is nagyon jó vagy ezekben a megszemélyesítésekben, de eddig ez a kedvencem, és amúgy így, hogy mítoszok szerint a Sarki fénynek hangja is van, így még jobban is illik Hecsihez. Egyébként utalom a hideg helyeket, de a Sarki fény az egyik olyan, amit szívesen elmennek megnezni meg ha a városban iteletido is van.

    Meg ofc Mark is tetszett az oroszlán szerepében, hiszen ő annyira kis baby lion :D

    Mintha homokórába zárva élném át ugyanazt az időtlennek tűnő pillanatot, amelybe a lábaim köré fonódó kétségek ragasztanak. - - > hát szerintem soha senki nem írta le ezt szebben, hogy mennyire is lehet reménytelen a helyzet, mennyire is lehet tehetetlen valaki. Imádtam.

    Még a csillagoknak is vannak vezetőik, akkor miért én vagyok egyedül elveszett? Bárcsak az éjjel elhozná nekem a remény üzenetét! - - > ez volt a legelső gondolat, amire első olvasasra is felfigyeltem. Arra gondoltam, hogy mennyire lehet elveszett valaki, hogy egy csillagtol kér segítséget. Felkavargott bennem a múlt, amikor én tettem ezt, igazából el se tudom dönteni, hogy ez egy rossz emlek vagy sem. De a te fogalmazásodban nagyon jó volt olvasni.

    Feléledt bennem a vágy, érezni akarom a színköd simogatását ajkaimon, arcomon, s lelkemen is. - - > hát ez meg csak egyszerűen csodálatos.

    Hát a Hecsis részt meg már olyan felüdülés volt olvasni, onnan ki sem tudnék emelni semmit, kellemes volt és megnyugtato, hogy van Mark mellett valaki és csakis őt akarja, senki mást.

    Hm, talán Hecsi is azt álmodta amit Mark, és így jelzett nekik a világmindenség, hogy tökéletes pár és maradjanak mindig együtt :D

    Legközelebb szebb képet csinálok neked, ígérem!

    Én büszke vagyok rád, hiszen tudom, milyen nehezen ment és mennyire nehéz volt elkezdened is. Hajrá továbbra is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ennek annyira örülök, de tényleg, hogy mindig találsz benne valami újat, és nem úgy vagy vele, mint én, hogy minden olvasatra egyre unalmasabb és csak a hibákat találom benne XD Értem amúgy, hogy mit mondasz, meg már sokat gondolkodtam is rajta, hogy mi hiányozhat és igyekszem majd kipótolni, meg tök sokat segített ez a meghatározásod is, illetve az is, amikor írás közben néha bele kell halni egy-egy érzésbe, és nem csak kívülről, mint film nézni, hanem a szreplő testéből, az ő szemével. Igyekszem majd így gondolkodni a későbi novelláknál is, meg ezt is kicsit alakítgatni, és kipótolni a hiányosságokat, tényleg nagyon köszönöm a segítségeidet és hogy elviseled a bénázásomat. XD A motiváció rendkívül jól megy, ha másokat kell, viszont nem teljesen vagyok mindig hiteles se, mert a saját tanácsaimat aligha tudom jól megfogadni, de igazad van, magam is erőt merítek magamból, ha jól felszívom magam. Úgyhogy nem izélek, csak csinálom, és köszönöm a kifogyhatatlan tanácsaidat! <3

      Nagyon örülük, hogy a becsempészett gondolatokat megtaláltad, nem vittem nagyon túlzásba se, de észrevetted így is, és ez a lényeg, és igen, a sarki fényt is meg az egész novellát szépre szerettem volna írni. ;;

      Ez az egyik kedvenced? :O wow, nem gondoltam volna, de hát igen, amúgy lehet nehezen lehet erre rájönni, mert ha valami nagyon megy, akkor az az olyan burkoltan való fogalmazás, hogy arra senki se jön rá, de még a magyarázatom előtt is így gondotlad, és tökre örültem ekkor, hogy megtaláldat Hecsit benne ;; Igen, tök érdekes, meg csodálatos is a Sarki fény is, Hecsi is, és szeritnem is nagyon illik hozzá, ha nappal ő a Nap, akkor éjjel a fény, merthát gyönyörű is, meg nap nélkül ez sem lenne. Én is egyetértek, borzalmas a hideg, de ezt mindenképpen látni szeretném egyszer, meg nem is kell annyira messzi menni hozzá, úgyhogy gyere és menjönk együtt XD :3

      Mark tényleg kis baby lion, örülök, hogy végül tényleg rá esett a választás, ebben is sokat segítettél. ><

      Hú, amikor eszembe jutott ez, nem is tudtam igazából, hogy mit írok, vagy mit akarok, csak megragadtam a gondolatot, ami a homokról és a sivatagról eszembe jutott, de nekem is ez tetszik az egyik legjobban belőle, és olyan jó, hogy neked is!

      A csillagos gondolat meg hát igen, az a másik kedvencem, ha lehet ilyet mondani a sajátomra xD De tényleg, igaz, amit mondasz, időnként van helyzet, amikor az ember a csillagoktől vár segítséget, és amennyire kétségbeesett, annyira van benne egy olyan érzés is, amit viszont jóként tudnék elmondani. Egy reményteliség talán, én így látom, lehet, mert imádom a csillagokat. És az emlék jó vagy nem jó mivoltának ellenére is, köszönöm, hogy kiemelted és jól esik, hogy jó volt így olvasnod. ;;;

      Uw, köszönöm! <3

      MarkHyuckot imádom, mégha nem is a legerősebb ship, vagy nem is azon a szinten, ahogyan Jaeyong vagy ofc Taekook, de nagyon szeretem ezt az othon melege érzést, amit egymásnak jelentenek, mert amenynire benne van a kis vita és harciasság a személyiségőkben, ugyanúgy ott van a gyengédség is. És igen, ennek szántam, hogy Hecsi álmában is Marknak üzen, meg ezzel a világmindenség is üzen, olyan jól megfogalmaztad ezzel az egész lényegét! XD

      Csodálatos ez a kép is, tényleg köszönöm, és ne aggódj, mindig hozzád fogok fordulni ezen a téren is segítségért! :3

      Köszönöm, a segítséged és támogatásodat is, a véleményedet is, én is mindig tanulok valamit, vagy ugyanazt ismét ezekből is. Köszönöm, hogy írátl, legjobban odateszem magam a következőkben is! <3

      Törlés
  3. Szia^^

    Aztaaaaa :o
    Amint elkezdtem olvasni a novellát, így rám telepedett a nyugodtság. Egész nap kattog az agyam, és olyan jól esett csak a novellára figyelni. :'D Igaz, nem annyira kellemes témával indítottál, legalábbis az elveszettséget nem sorolnám ebbe a kategóriába, mégis annyira higgadt volt az egész azzal a gyönyörű tájleírással.
    Mellékesen, mikor először olvastam, átvitt értelembe gondoltam a mancsra és a sörényre xDD Nem egyszer hallottam, hogy így nevezték kezet/lábat és a hajat, gondoltam azért írtad így, a végén koppant, hogy egy oroszlánról van szó xD
    Szépek voltak azok a kiemelt mondatok is, egy-egy bekezdés végén^^
    Nagyon tetszett, hogy egy álom volt az egész, és mikor felriadt, a kedvese mellett találta magát, ez annyira aranyos volt^^
    "Mintha homokórába zárva élném át ugyanazt az időtlennek tűnő pillanatot, amelybe a lábaim köré fonódó kétségek ragasztanak." ehhez a mondathoz nem tudok hozzáfűzni semmit, egyszerűen tökéletes


    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!

      De örülök neki, hogy sikerütl egy kis nyugodtságot csempésznem a napodba a novellámmal, még a témától függetlenül is! ^^
      Haha, de legalább akkor helyre került, hogy konkrétan mancsra és sörényre gondoltam, én igazából nem annyira szeretem, amikor a kezet/lábat mondjá mancsnak, mert azok ugye za álatoknak van, hagyjuk meg nekik. XD
      Örülök, hogy tetszettek a dőlten írt gondolatok is, meg amit kiemeltél, hog tökéletes. ;;;;

      Köszönöm a véleményedet és hogy olvastál, nagyon örülök neki, hogy tetszett! ^^

      Törlés
  4. Szia~~ ^^

    Hát, kicsit talán érződött, hogy nem tudtad olyan zökkenőmentesen megírni, de nekem még így is elállt a szavam. Áh, még teljesen a hatása alatt vagyok, így nem biztos, hogy sikerül valami értelmes véleményt írnom ><

    Kezdem azzal, hogy a bekezdések végén a kiemelt mondatok - chef's kiss - gyönyörűek, már-már tökéletesek voltak.

    "Hömpölygő gondolataim" - Istenem, hát komolyan mondom ez nekem nagyon tetszett ;;

    "Az éj feketeségén átszűrődő smaragdzöld és zafír lila csodálatos fénykeringője szétterül szemem prizmáján; teljesen beszippant a látvány." - ez a mondat, hát fuh, nem is tudom hirtelen, hogy kommentáljam. Nagyon szép volt *-*

    Áh, annyi mondatod volt elképesztően szép, hogy nem is tudom melyikeket emeljem ki, anélkül, hogy az egész novellád látnád viszont ><

    Úgy tetszett maga az álom, de a tény is, hogy csak egy álom volt, és utána a párja mellett ébredt ;;

    Nagyon jól beleépítetted a dal szövegét is a novelládba, szóval le a kalappal előtted! ^^
    Áh, komolyan mondom egyre irigyebb vagyok az írásaidra... Olyan szépen fogalmazol, hogy nem is tudom hirtelen szavakba önteni a gondolataim. Gondolom azért számít a kor különbség is, mert én itt kis fiatalkaként nem fogok tudni ilyen mély gondolatok belevinni, mint mondjuk a tőlem azért jóval idősebbek...

    Köszönöm, hogy olvashattam! Feldobtad a napomat ezzel a rövidke, bár nagyon kis aranyos történettel! Várlak a következő körben is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3

      De aranyos vagy, hát nem gondoltam, hogy elállítom a szavad, ez tök jól esik, hogy ilyen hatással volt rád. ;; Örülök nagyon, hogy így is tetszett, a hiányosságai ellenére is.

      Köszönöm, hogy így gondolod, azokat igazán úgy szerettem volna megírni, hogy szépek legyenek.
      Amikor olvastam a kiemelésed a hömpölygő gondolatokról, hirtelen azt se tudtam, hogy mi írtam ilyet? XD Eskü elfelejtettem már milyen szavakat hazsnáltam, meg ezt nem is tartottam olyan különlegesnek, de hogy neked ez ennyire tetszett, ennek nagyon örülök! ^^

      Azt a mondatot, amit kiemeltél, annak külön örülök és köszönöm, mert az volt az egyik, amin sokat agyaltam hogy hogy is legyen, szóval tényleg köszönöm, hogy így kiemelted ezt is és tetszett. ;;

      Igen, tényleg álom volt, aztán talán a felébredés is egyfajta álom, és melyik is a valóság? Igazából ilyesmi nyitottságot akartam a végére rakni, hogy nem tudjuk biztosra, melyik a valóság vagy melyik az álom.

      Mindig igyekszem, hogy a dalt több ponton is, burkolva vagy nyilvánvalóan, de belevigyem, köszönöm, hogy ezt észrevetted és hogy tetszett így! ^^ Jaj, nagyon cuki vagy, köszönöm, hogy így gondolod, és hát jaj, mondanám, hogy ne legyél irigy, de bevallom, én is rengetegszer az vagyok másokra, mert én sem írok tkéletesen, mégha a fogalmazás része rendben is van. ;;;;; Úgyhogy légy motivált, sokat fejlődsz, és tényleg azért challenge a challenge, hogy önmagad elé állíts akadályokat, amiket megugorhatsz és tanulhatsz belőle, büszke lehetsz magadra, és beépítsd a tapasztalataidba. Tényleg fiatalka vagy, de ha azt nézem, hogy én annyi idősen közelében sem voltam az írásnak, meg nem is olyan rég óta írsz, hát, mire te is húsz közeli leszel, simán lekörözhetsz, úgyhogy én nem aggódnék ezen az életkori hátrányon, mert ez nagy előny lehet számodra, ha igazán kihasználod.
      Úgyhogy hajrá neked is! ^^

      Köszönöm a véleményedet, jól estek a szavaid, köszönöm, hogy írtál! :3

      Törlés
  5. Szia! uwu

    Hát, megmondom neked őszintén, én egyáltalán nem éreztem rajta, hogy ez neked most nehezebben ment, nekem ez is nagyon tetszett ;-; Főleg, hogy Mark oroszlán volt, hát Mark az én szemeimben egy baby oroszlán, imádom.

    Nekem is annyira tetszettek a bekezdések végén kiemelt mondatok, annyira jól eltaláltad őket, meg nagyon tetszett a záró gondolat is, mert amikor valami nagyon valóságost szoktam álmodni, akkor a felkelés után egy kicsit én is mindig elgondolkozom, hogy na akkor melyik a valóság. Szerintem ez a része is volt a kedvencem a novelládnak ;--;

    "figyelmemet az égen feltűnő vándoroknak szentelem." <-- aaahww ezt annyira imádtam, annyira megfogtál azzal, hogy vándoroknak nevezted az égitesteket, sose láttam még így, de megjegyeztem, mert nagyon szép!!

    "csupán elmém tükrén visszhangoznak a ki nem mondott szavak" <-- Ez is!! Annyira jó ez a kép, hogy az elmének a tükre, meg hogy az el sem hangzott szavak visszhangoznak, fhuuu nagyon tetszik

    Ez az egész fény-Hecsi párhuzam is annyira nagyon nagyon jól el lett találva, annyira aranyos, meg szívetmelengető és jajj ;--; Nagyon tetszett ;-; Annyira irigylem ezt sokatokban, hogy ennyire röviden is tudtok jót, nekem az agyam meg minimum hat oldalban funkcionál, valaki kapcsolja már ki ezt bennem XD

    Köszönöm szépen, hogy olvashattam! ;-; Várlak a kövi körben is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :3
      Hát én nagyon örülök neki, hogy nem érezted rajta, hogy mennyire megzenvedtem vele, igazából az ötlet jött nehezen, de akkor te nem érezted ezt úgy rajta, és tetszett is, ezt jó érzés olvasni. ;;
      Igen, uww Mark egy baby lion :3

      A mondatvégi kiemeléseknek is külön örülök, azokba sokat szerettem volna beletenni, meg uh, olyan jó, hogy a legvégét is kiemelted, igazából az a gondolat volt, amiből az egész novella ötlete jött. Ez egy kínai filozófus elmélete eredetileg, Zuangzi mester paradoxona, csak ő pillangóval álmodta, ezt írtam át oroszlánba, és fűztem köré ezt a történetet. Amúgy én is, olan valóságos, meg sokszor fura álmaim vannak, hogy hár megkönnyebbülés néha felkelni, hogy huh, csak álom volt. xD

      Az égitestes rész, hát igen, nekem csillagok nagy kedvenceim, mindig elgondolkodom azon, hogy hogyan tudnám még őket kifejyezni, annyira csodálatosak. ;;

      Köszönöm a másik kiemelést is, meg örülök, hogy így tetszettek, szeretem amugy én is így az ellentéteket használni, amik amúgy ütik egymást, de mégis kapcsolódhatnak is, mint itt a visszhangzó ki nem mondott szavak.

      Hecsi maga a fény ;;;; Imádom, olyan kifejezhetetlen az egész lénye, hogy csak próbálkozni lehet, mert olyan leírhatatlanul csodálatos és különleges ;;;
      Jaj, hát én meg azt irigylem, hogy több oldalnyi történet tartalmat tudsz kitalálni, hát ez nekem nem megy rip xDD

      Köszönöm, hogy írtál! ♥

      Törlés
  6. Szia^^
    Nekem ez a novella hozta leginkább vissza a dalt:-) És egyáltalán nem éreztem rajta, hogy nehézkesen ment a megírása!
    Olyan szépen volt megírva az eleje, de ezzel nem mondok újdonságot. Mark, mint egy kis oroszlán… Jajjjjj, olyan jó ötlet! Meg a sivatag, mint környezet. Vajon Marknak ez egy visszatérő álom volt, vagy most álmodta először? Nekem az jutott eszembe, hogy többször is álmodhatta ezt, azért kérdezte, hogy kijut-e onnan valaha… Nekem volt egy visszatérő álmom, és annál volt ilyen érzésem, hogy egyszerűen nem bírtam tőle szabadulni, és olyan valóságos volt, hogy megkönnyebbülés volt a felébredés utánaXD
    Én nem tudom, mit lehetne kiemelni, ezzel mindig problémám van náladXD De pl. ez a színköd kifejezés tök különleges volt számomra^^
    Jaj, és hogy a fénynek hangja van, és hogy az maga Donghyuck… Hát tényleg nem tudom, honnan van ennyi különleges, nem mindennapi gondolatod;; És egyébként én is irigylem, hogy ilyen rövid terjedelemben ennyire mély nyomokat tudsz hagyni, de szerintem már ezt is mondtamXD
    Amúgy most eszembe jutott, hogy kiskoromban folyton azzal a kérdéssel fárasztottam az apukámat, hogy miért vagyunk mi emberek?XDDDDD Miért nem vagyunk oroszlánok vagy elefántok?XDDD És mindig ezt a két állatot mondtam, nem tudom, miértXD
    A vége meg olyan kis cuki lett, amire már rég vágyom. Úgy szeretem azt, hogy volt Donghyuckon egy kedvenc anyajegye, mert azok olyan egyedivé tudnak tenni valakit, mégsem szeretjük magunkon (legalábbis én nem), de Mark meg pont azt emelte ki^^
    Szerintem ismét nagyon emlékezeteset és maradandót alkottál! És vannak ilyen hülye berögződéseim, hogy egy ilyen mélyen megérintő írás után tutira mindig az oroszlánok fognak eszembe jutni Markról… Illetve az oroszlánokról meg Mark fog eszembe jutniXDDDD
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Uw, örülök neki, hogy így gondolod, hgy ebben jött vissza neked leginkább a dal, igyekeztem >< És annak is, hogy szerinted sem volt érezhető rajta a szenvedésem xD

      Ezek az álmok, nekem is olyan random hülyeségek vannak, aztán van, ami tök érdekes, itt igazából úgy képzeltem, hogy többször is álmodhatta, nekem is előfordul, hogy konkrét álom, vagy egy-egy motívum viszatérő. És tényleg jó felébredni XD

      Örülök, hogy tetszett az eleje is, meg a leírások a környezetről ^^
      Jaj, a színköd kiemelését is köszönöm, hogy ilyen különlegesnek tartottad! :3

      Nem tudom, nekem nem volt előre meg tényleg semmi, csak úgy írás közben alakultak a gondolatok ;;
      Én meg még mindig irigylem, hogy te is pl milyen szép terjedelmen, hosszan, élvezetesen tudod kifejteni a történetet, a karaktereket is, nekem nincsenek ilyen hosszú eseményes ötleteim ;;;

      XD de cuki kérdések, hát annak örülök, hogy Mark jut róla majd eszedbe, nekem is :3

      Nekem is az Hecsitől a kedvenc anyajegyem >< meg az összes, de az nagyon. olyan különleges, csodálatos és gyönyörű tőle mégjobban ;;

      Köszönöm, hogy így gondolod, hogy maradandó lett számodra, nagyon jól esik ;;; Köszönöm, hogy olvastad és írtál! ♥

      Törlés
  7. Sziaaa!

    Nekem nagyon tetszett, ahogy megjelenítetted Mark oroszlán valóját, a pancsaival, a homokos tájjal meg mindennel együtt. Annyira gyönyörű volt! Meg az is, ahogy leirtad a megrekedtség rézésének az állapotát, ezzel a homokórás, hátrafelé menős megfogalmazással. Meg hogy a piramisokba van a szabadsága elrejtve, nekem nagyon tetszettek ezek a képek! Amugyis imádom a homokos, sivatagi, piramisos dolgokat, NA MEG AZ OROSZLÁN! JDSNFKN

    Én az ég aljáni lángok feltűnésével kezdődő bekezdésre azt hittem, hogy az a Nap, és hogy az azt követő bekezdés pedig a sarki fény, de ugye aztán felvilágosítottak, hogy neeem, amire én azt hittem, hogy a Nap már az is a sarki fény xD viszont az szerintem jól átjött hogy az maga Hecsi és még álmában is ő hivogatja. Amugy nagyon szépen irtad le a sarki fényt, a színeket is meg mindent *-* Meg külön imádtam, hogy beleirtad Hecsi anyajegyét is emg minden, ezektől annyira bensőséges lesz egy jelenet :3

    Amúgy még megjegyezném, hogy nagyooon tetszett a Jinanis gif is, meg a Johnnys meg a Jaehyunos gifek is (mert mindet láttam, és akármikor emgnyitottam a blogot mindig leváltottad őket LOOOL), meg a mostaniak is nagyon tetszenek *-*

    Köszönöm, hogy olvashattam :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ^^

      Mark egy kis cuki baby lion, főleg azzal a régebbi kis szőke böngyöri hajával, meg amúgy most is és mindig uw Örülök, hogy tetszettek neked a sivatagos képek, a piramisok is csak úgy eszembe jutott, hogy ja ez is sivatag, akkor írjuk bele xD az oroszlánok meg olyan gyönyörűek ;;

      Tényleg kétértelmű lett amúgy, szóval megértem, ha félre értetted, de igazából nem is számít, mert a Nap és a Sraki fény is Hecsi, szóval mindenképp Hecsi van ott, és ez a lényeg. ;; Nagyon szeretem a színeket, próbáltam kicsit másik oldalról megragadni őket, dehát szerintem még így sem értek fel a Jongin-színeidhez ;;
      Jaj, Hecsi anyajegye a kedvencem rajta, legalább annyira imádom, mint őt magát, örülök, hogy ezt te is imádtad ;;

      Uwm a gifek említését is köszönöm, hogy mindegyik így tetszett neked, olyan csodálatosak voltak tényleg, csak hát annyi szülinap volt most februárban, hogy már én is elszédültem a váltogatástól XDD

      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
  8. Hello hello! ^^
    Olyan jó látni, hogy mindenki teljesen más gondolatokat és mondatokat ragad ki a dalból O.O
    A hosszát látva én csak örültem, hisz a hosszú novellákban elveszek, pöppet nehezemre esik olvasni.
    És igen, sokkalta nehezebb ebben a terjedelemben írni, de neked mégis sikerült kellő érzelmet, gondolatot és szépséget belevinned. Mikor szembejött velem a "mancs" szó, meghőköltem kicsit, hogy WTF, aztán rájöttem, hogy én is állatosat írtam, min lepődök meg? xDD Nagyon tetszett a homokórás hasonlatod, a smaragdzöld és zafír lila színekkel pedig levettél a lábamról. Miattatok kezdtem el én is fancy-színneveket használni, és be kell valljam, nagyon fel tudja dobni az amúgy is élvezetes írásokat ^^
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szioo!
      Igen, ez tök érdekes mimden körben, mert ahany ember, annyi oldala lehet egy zenenek vagy gondolatnak, szeretem minél tobb szempontból olvasni így a challenge-ben. ^^
      Haha, nekem meg nehezemre esik írni, so ne aggódj, de azért szeretnék majd hosszabbat. Talán az lesz egesz challengeben letemnek a top teljesitmenye, ha sikerül és jót is. XD
      Igen amúgy, szoktak a kéz szinonimájaként is használni, ami nekem furcsa, de itt abszolút állatról volt szó. :D
      Örülök, hogy tetszett az a hasonlatom, magam is megleptem, amikor beíratta magát a szövegbe. Szerintem tök jó szórakozás is fancy színneveket kitalálni, és tényleg nagyon királyul is mutatnak, úgyhogy ennek is örülök, jó kísérletezést! ^^
      Köszönöm, hogy írtál! :3

      Törlés
  9. Szia!
    Bocsi, hogy ilyen sokáig tartott, hogy eljöjjek ide, de most végre rá tudtam parancsolni magamra, hogy ülj le, olvasd el és írd meg az összes elmaradásodat. Szóval nyah... Nekem tetszett az eleje, gondoltam, hogy oroszlán, de nem voltam benne biztos, így örültem a fejemnek, mikor leírtad a végén. Nekem a vége nagyot ütött, mert ez tényleg olyan elgondolkoztató, hogy most "rosszat" álmodik, vagy éppenséggel "jót". MIkor az oroszlán ment a sivatagban, az örök végtelenségben, nekem a Goblin utolsó epizódjai jutottak eszembe, mikor végre kihúzták belőle a kardot és eltűnhetett, de mégis végtelen kóborgásra lett ítélve - arra már nem emlékszem tisztán, hogy sivatag volt vagy téli táj. Tetszettek a dőlt betűs gondolatok is, és kicsit azért fellélegeztem, mikor felébredt szegény xd
    Én nem éreztem, hogy szenvedtél volna vele, nekem nagyon mély és gördülékeny írásnak tűnt.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi baj, nekem is sokáig tartott, hogy válaszoljak. XD
      Igen, gondoltam, hogy leírom, mert utaltam rá, de azért még se voltam egyértelmű, de jó, hogy közben mégis arra gondoltál te is. Sokszor van ilyen velem is, hogy felkelek, aztán azt se tudom hol vagyok, csak emélem, hogy tényleg álmodtam, mert hát nem volt jó, aztán a jóra meg remélem, hogy a valóság, dehát nem. XD De tényleg érdekes az egész álom téma. Igen, a Goblin így utólag nekem is ezsembe jutott, én se emlékszem, hogy az mi is volt, talán hó, jaj tényleg én se tudom már. XD
      Örülök, hogy mélynek és gördülékenynek érezted, meg hogy nem tűnt fel, hogy bajlódtam volna vele.

      Köszi, hogy írtál! ^^

      Törlés